Publikováno Květen 19, 200916 r Zdravím chlapi , mam takovy problem s oktavou pri startu zustava na zemi cerny flek .. pred asi dvemi mesici bylo v servise na vycisteni turba ..chlap ktery s tim delal mi nalil nejakou sracku do nafty na vstriky a pak sprej Wynn´s na AGR ventil rikal ze byl cely cerny. Auto ma nalitane 85000 ale poctivých mame ho od novoty a jezdilo se s nim 2tis a vic ne ... (takze se lopatky turba asi zapekly) tet uz se hybaji ale co je ten flek po kazdem startu je to nejake spatne znameni muzou byt ohnute lopatky ? dik za odpoved ps nekde jsem cetl ze to je odchazejici turbo dik ješte se chcu zeptat jestli muže žrat turbo olej přes ložisko dik to by pak bylo vysvetleni toho cerneho dymu Upraveno Květen 19, 200916 r od Kokisss
Květen 19, 200916 r jestli jste to moc šudlali na málo otýček, tak bych to typnul na zasranej motor. Co takhle tomu chvíli dávat čočku?
Květen 19, 200916 r ono to žere olej? jinak černej čoud je OK, buď rád, že není bílej(šedej, modrej), to bys měl jistotu, že je tam nepříjemnej problém.
Květen 19, 200916 r Autor ono to žere olej? Ne olej mi neubývá čočky tomu davam nyni velice solidni ale jde mi o to proč to tak dymi pri startu Vodici tycka turba se rozhybala chodila aspon pred dvemi mesici nyni jsem pod auto nelezl ... predtim nechodila zadrhavala se ale do nouzaku to nepadalo jo ještě neco ohledne rozjezdu dneska jsem se rozjizdel do kopce pri spousteni spojky a trochu prudsim rozjezdu neco zaclo hlasite piskat auto se normalne rozjelo zaden problem jen ten kraval
Květen 23, 200916 r To ti pískaly gumy Když už se tady bavíme o tý kouřivosti, tak by mě zajímalo jak je možný že některý Octy co potkávám, tak při akceleraci zakouří. Ta moje to nedělá vůbec a to jsme to zkoušeli z kámošem kterej jezdil za mnou. Hlavně by mě zajímalo co má vlastně na kouřivost vliv.
Květen 23, 200916 r Tak to su potom tie s namontovanymi TDI boxami. To je ten horsi pripad. Alebo po chipe,ked sa nastavi trochu viac do vykonu,ze to mierne zadymi. Dostava viac nafty ktoru nevladze spalit poriadne. Alebo trysky na odchode. Je toho viac a bud rad ze Tebe nedymi.
Květen 23, 200916 r možná by bylo dobrý a nejjednodušší kouknout, kolik ti to tam stříká nafty, jestli nemáš blbej poměr, pak možná váha vzduchu, nebo zasraný trysky. Kup si diesel aditiv VIF a projeď s tím pár nádrží. Jestli je to zasranejma tryskama, tak je to pročistí a přestane hulit.
Květen 25, 200916 r Mně to zahulí, když vemu neqalitní naftu a někde za ni potáhnu, nouzově samozřejmě za pár drobných k pumpě. Palivo dělá hodně.. Upraveno Květen 25, 200916 r od TGM1917
Květen 25, 200916 r Osobně bych to i možná viděl na totálně zasviněnej výfuk a vlastně celou výfukovou soustavu, pokud se s tím takovou dobu jezdilo stylem skoro volnoběh, tak je těch sazí ve výfuku pěkná hromada a ono jim chvíli trvá než vylítaj.
Květen 26, 200916 r Nazdárek pánové, taky s trochou do mlýna, nebo spíše o radu.Asi před měsícem mi zacalo auto jet na nouzák, odvezl jsem do servisu vyměnili váhu vzduchu, výkon se vrátil ale není to ůplně ono.Při rozjezdu je cítit jako by něco dusilo motor a při přeřazení na dvojku, to dvakrát třikrát cukne a pak jede.Připomíná mi to stařičkou Š110 když byla studená . Od trojky už pak v pohodě i když mám pocit že to bylo lepší, taky se zvýšila spotřeba. Mám začít rovnou od turba? OI 2002 1.9TDi 81KW ASV zkuste poradit DÍÍÍÍK
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.