Přejít na obsah

Černy dým slabý výkon


Kokisss

Doporučené příspěvky

Zdravím chlapi ,

mam takovy problem s oktavou pri startu zustava na zemi cerny flek ..

pred asi dvemi mesici bylo v servise na vycisteni turba ..chlap ktery s tim delal mi nalil nejakou sracku do nafty na vstriky a pak sprej Wynn´s na AGR ventil rikal ze byl cely cerny. Auto ma nalitane 85000 ale poctivých mame ho od novoty a jezdilo se s nim 2tis a vic ne ... (takze se lopatky turba asi zapekly) tet uz se hybaji ale co je ten flek po kazdem startu je to nejake spatne znameni muzou byt ohnute lopatky ? dik za odpoved :palec2:

ps nekde jsem cetl ze to je odchazejici turbo dik

ješte se chcu zeptat jestli muže žrat turbo olej přes ložisko dik to by pak bylo vysvetleni toho cerneho dymu

Editováno: , autor: Kokisss
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ono to žere olej?

Ne olej mi neubývá čočky tomu davam nyni velice solidni ale jde mi o to proč to tak dymi pri startu

Vodici tycka turba se rozhybala chodila aspon pred dvemi mesici nyni jsem pod auto nelezl ...

predtim nechodila zadrhavala se ale do nouzaku to nepadalo

jo ještě neco ohledne rozjezdu dneska jsem se rozjizdel do kopce pri spousteni spojky a trochu prudsim rozjezdu neco zaclo hlasite piskat auto se normalne rozjelo zaden problem jen ten kraval

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To ti pískaly gumy :p Když už se tady bavíme o tý kouřivosti, tak by mě zajímalo jak je možný že některý Octy co potkávám, tak při akceleraci zakouří. Ta moje to nedělá vůbec a to jsme to zkoušeli z kámošem kterej jezdil za mnou. Hlavně by mě zajímalo co má vlastně na kouřivost vliv.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

možná by bylo dobrý a nejjednodušší kouknout, kolik ti to tam stříká nafty, jestli nemáš blbej poměr, pak možná váha vzduchu, nebo zasraný trysky. Kup si diesel aditiv VIF a projeď s tím pár nádrží. Jestli je to zasranejma tryskama, tak je to pročistí a přestane hulit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdárek pánové, taky s trochou do mlýna, nebo spíše o radu.Asi před měsícem mi zacalo auto jet na nouzák, odvezl jsem do servisu vyměnili váhu vzduchu, výkon se vrátil ale není to ůplně ono.Při rozjezdu je cítit jako by něco dusilo motor a při přeřazení na dvojku, to dvakrát třikrát cukne a pak jede.Připomíná mi to stařičkou Š110 když byla studená :) .

Od trojky už pak v pohodě i když mám pocit že to bylo lepší, taky se zvýšila spotřeba.

Mám začít rovnou od turba?

OI 2002 1.9TDi 81KW ASV

zkuste poradit

DÍÍÍÍK

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...