1phantom Vloženo 20. Květen 2009 Sdílet Vloženo 20. Květen 2009 (editace) Ahoj. Prosim moze mi niekto pomoct s vecou: Dnes som vytiahol poloos Prava Strana na octavke, vnutorny klb ma velku volu, s coho usudzujem ze pre to mi trasie ked dam auto do vykonu. vymenil som capi , loziska, silentbloky. Teraz by som chcel vymenit ten homokineticky klb, len je problem ze kazdy mi to chce predat cele aj s poloosou. Ako by nebol na predaj samostatne ako vonkajsi. Pomoze mi niekto s radou ci sa da samostatne vymenit a ak ano kde sa da kupit. pripadne kolko stoji, lebo cien som sa napocuval v rozmezi 20€ az 400€ Dakujem velmi pekne za kazdu radu, pomoc. PS: z 1,9 TDi mi klb nepasuje, na mojej je šestdierovy a obvod nie je okruhli ale cipovity (6 hviezdica) Editováno: 20. Květen 2009, autor: 1phantom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 20. Květen 2009 Sdílet Vloženo 20. Květen 2009 Pokud máš motor AGU,tak orig.vnitřní kloub jde obědnat pouze s hřídelí (bez vnějšího kloubu): 1J0407418H-HŘÍDEL KLOUBOVÝ S VNITŘNÍM KLOUBEM-cena cca 4740Kč(podle etky). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1phantom Vloženo 20. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 20. Květen 2009 Ďakujem pekne. Dnes som zohnal lavu stranu za 50€ z buračky. skusim potom tu lavu staru rozobrat, ci je to zamenitelne, lebo lavu stranu mam ako tak v poriadku, čiže by teoreticky mohol byt klb použitelny na tu pokaslanu pravu stranu. Dam zajtra vediet co to povedalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1phantom Vloženo 22. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 22. Květen 2009 Tak dnes som po oprave. Lavu stranu som vybral, vložil celu poloos aj s klbami co som kupil. Vymontovanu poloos som dal do zveraka, odstranil tu plechovu krytku na vnutornom homokinetickom klbe. Vystirkal sprejom aby to bolo ciste. Na konci poloosi je tisichran, na nom je nastrceny klb s 3 hriadelkami na ktorych su ložiska. Po odstraneni segerky ide ten klb vytiahnut. Nastalo poriadne ocistenie. Demontoval som pravu stranu na octavke (cela poloos aj s klbami) taktiež som dal dolu ten plech na konci vnutorneho klbu. (je 3mi zahybmi upevneny), Prava strana je totozna s lavou stranou, identicky kld, len poloos je dlhsia a hrubsia. Zobral som subleru a zacal merat priemer tych hriadelok na ktorych su tie try loziska. Prava strana bola velmi opotrebovana, avsak nie loziska ale tie hriadelky na ktorych su nasunute loziska. Boli elipsovyto opotrebovane, co vlaste sposobovalo volu v klbe a predpokladam ze aj to trasenie pri zabere v jazde, preto že som dal na pravu stranu ten rozobraty lavy a k nemu loziska ktore som skusal co najtesnejsie. vymenil som aj puzdro s manzetou, natlacil vazelinou, ked uz bola vo zveraku tak som natlacil aj do vonkajsieho klbu co to dalo vazeliny. (nebolo tam skoro nic) Celkový vysledok? AUTO NETRASIE, ROZJAZD A ZABER KU KOLESAM OD PREVODOVKY JE CITELNE PRESNEJSI A CELKOVO AUTO STICHLO. Cele ma to vyslo 50€ lava strana z buraneho Golfa (pasuje na Octavku) 10€ vazelina, 10€ poistne matky na poloos 20€ benzin co som minul ked som cestoval pre poloos :-) 8€ za cigarety a mineralku, 0€ dielna (kamarat bol toho srdca a nechal ma trapit sa na jeho jame dva dni ) Dufam ze sa niekomu moj poznatok zide. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.