Přejít na obsah

Maxi Dot - Dodělávka


mr.pecoun

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...
  • o 4 týdny později...

ČÍDLO VENKOVNÍ TEPLOTY !

Čus .Vím že se na to někde někdo ptal --nemohu to tu zaz najít .

NECHCE SE MI DÁVAT ZA ČÍDLO 800,-.PO VRAKÁČÍCH LÍTAT NEMÁM ČAS --ČLOVĚK PROJEZDÍ TAKY PLNO PENĚZ(VESMĚS NA VRAKÁRNĚ NEJSOU VŽDY Z LACINÝHO KRAJE) .

HLEDÁM ALTERNATIVU --MÁM JEDNO ČIDLO z dom. teploměru .(KDYŽ UŽ SE MI DOMA VALÍ)

Dle schématu vypadá ,ŽE ČIDLO-- JE ODPOR TEPELNĚ ZAVISLÝ-(né dvojkov-elel.článek co vytvárí napětí).Je to prostě odpo(rezistor) měnící rezistenci(hodnotu odproru) podle teploty.

MŮTETE MI TO NĚKDO POTVRDIT !!?? MĚŘIL TO TU NĚKDO?

MOJE NEORIGINÁLNÍ ČÍDLO MÁ ODPOR PŘI POKOJOVÉ TEPLOTĚ +-10K-OHMŮ.

DÍKY ZA INFO

;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

KONTROLKA TEMPOMATU --

TAKY SE NA TO NĚKDO PTAL I KDYŽ JE TO TROCHU MIMO TÉMA(I KDYŽ SE TU ŘEŠÍ VŠECHNO MOŽNÝ -CO SE DÁ ROZSVÍTIT V BUDÍKÁCH!).

VÍM ŽE TO TU MÁ SVOJE ZAL .TÉMA ,ALE TAM JSEM MOC NEPOCHODIL.NEJDÁL TO DOTÁHL "ALCO" -ALE TEN MOC NEKOMUNIKUJE(NEBO MÁ DOVOL.)

JEHO ŘEŠEJÍ JE NOBLESNÍ ,ALE NA MĚ MOC SLOŽITÉ.(NECHCE SE MI LEPTAT TIŠTÁČE)

MĚ BY STAČILO JEN ROZSVÍCENÍ ZAP/VÝP. DUMAL JSEM ,ŽE BYCH PŘES DIODU VYTÁHL Z PÁČKY SIGNÁL(TAKY OTÁZKA CO TAM BUDE BĚHAT-JESTLI SPÍNÁNÍ PROUDU NEBO UKOSTŘENÍ JAKO V P.P.?).

2)NO A JAK S TÍM DO BUDÍKU JESTLI SE TO TAM DOSTANE PŘES NĚJAKÝ NEOBSAZENÝ PIN NA SVORKOVNICI T32a?

3)MUJ BUDÍK MÍSTO(SE SYMBOLEM) NA LEDU(KONTROLKU )MÁ.ASI DO CESTY MUSÍ DÁT OCHRANEJ ODPOR(JESTLI TAM NA TO BUDE POZICE K NAPÁJENÍ JAKO NA LEDKU ?)

4)JESTLI TO MÁ CESTIČKU(OD POZICE LEDKY K SVORK.T32a)?

MÁ NĚKDO BUDÍKY VENKU (NÁHRADNÍ ).KOUKNE TE SE NĚKDO PROSÍÍÍM

NEBO ŘEŠIL TO TU NĚKDO (PŘÍMO TOTO).

VÍM ŽE SE ŘEŠILA JEN POZICE LEDKY(KONTROLKY). DÍK EVRY

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar -koukám že jse semnou nikdo nebaví :( .

Tak jsem tahal dráty na pal.poč. a drát na čídlo ven. teploty už bylo obsazené ve svork.T32a (i na snímač hladiny ostřik) ! .Přitom tam takové funkce nemám?Hnědej drátek se žlutým prouž.(k čidlu).koukal jsem na obr.(někdo to tady vyfo.) čidla a na něj vedl drát.samé barvy .Tak ,že bych to tam měl z výroby k mezi stěně natažaný?

Měl to taky někdo tak ?Mám 1,9sdi mr2001.

Kluci kdo měl pal.p.z výroby namont ? Máte ten drát samé barvy jako já ??! :huh:

díky za info Evry :)

post-10-1167664582.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no když se u mě dodělával PP, tak už byla pozice na čidlo teploty obsazená..... připojili jsme se na ten drátek a hotovo.... kablík jsem netahal mezistěnou co je el. instalace, ale průchodkou u okapničky...

co se týče kontrolky tempomatu, tak by to šlo udělat i klasickejma hradlama, ale zbytečná práce se s tím mořit, když už to někdo vymyslel....

schéma za úplatu (myslím, že jsme to vykšeftovali za něco) zaslal alco a ještě dva naprogramované atmely..... tišťák mi poupravil profor (tímto mu velice děkuji) a nahradil ho smd součástkami..... v budíkách mám vlepenou kontrolku z origo schématu, přidanou diodu a vyvedené dva kablíky na diodu, které připojíme do schémátka.... jenže až na jaře, teď se do toho nikomu nechce a hraní s el. je u mě ještě dost, tak ať se to nerozcukává na víckrát (hlavně kdo by se v mém autě vrtal beze mě nebo Fidelka, tak by dostal infarkt, páč jen mi víme co kam vede :p )

jo a čidlo teploty bych dal origo, dá se sehnat za "pár" korun ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mi to došlo ,že ta barva drátu je na el.nákresu(schema).Nejde mi do hlavy proč zrovna tenhle drát je tam nataženej!

Doufám že mi tam nic nevyhoří -,že v tom už něco neběhá !. SvorkovniceT6p(červená)vlevo--Tak to je asi pod bílým svorkovnicí( konektorem) co jsem tam dal pin od tempomatu?

Zdar kluckáá

:p

post-10-1167669650.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ÓÓ děkuji za info.

Takže si ho normálně přeštípnul a vedl to jako na obrázku drát mlhovek?

K té kontrolce temp.to zní složitě programovat atmel-bleé do toho se pouštět nebudu.

Ale stejnak mě zajímá,jestli jsem to pochopil ,že to tam přivedeš zvlášt přes nějaké nové konektory(do budíků) ?

zdar Evry

post-10-1167670750.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj přesně tudy jsem šel :palec2:

jj kablíky provlečeny větracími otvory v zadní masce budíků a prdnu tam iso svorkovnici, jelikož budíky jsou u mě častějc venku nežli v autě :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkan hoši a mam z čeho vybírat kudy (zkouknu to na autě a pak uvidim).

K té kontrolce tem. nejde to vyvést neobsazenejma pinama jak na T32a 14,25,26,28,

nebo T8c 2,3, ? Tak nějak jsem si myslel že bych to udělal(popřípadně cestičku k pinu na tištáku přerušit). Asi taky záleží co je to za budík,že.

Ahoj

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

k snímaču teploty...daj origo nestojí to za to s tým špekulovať.

ku kontrolke tempomatu. Alcove riešenie je komfortné ale dá sa aj ako si písal. len bacha! tie diody ktoré sú tam už osadené a aj tie ktoré nie sú majú anody pripojene cez rezistor na kladný pol napajania a katody majú vyvedené na dva IO ktoré ich zapínajú na povel od procaku takže budeš musieť "odrezať" to pripojenie na IO a overiž či ten rezistor nieje osadeny. inak bude zle s budikmi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkan hoši a mam z čeho vybírat kudy (zkouknu to na autě a pak uvidim).

K té kontrolce tem. nejde to vyvést neobsazenejma pinama jak na T32a 14,25,26,28,

nebo T8c 2,3, ? Tak nějak jsem si myslel že bych to udělal(popřípadně cestičku k pinu na tištáku přerušit). Asi taky záleží co je to za budík,že.

Ahoj

pozri si tu DP a tam máš pinout budíkov. ktoré sú tam označené ako neosadené sú neosadené tak ako na 32 pinovom aj na 8 pinovom

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Profore ty mě děsíš.

Takže normální kontrolky(ledky) nejsou napájený od pinu v svorkovnice(konektoru),ale vše je řízené procíkem (to se mi snad ani nechce věřit).To je zajímavý zjištění.Tak to budou ještě nějaký malo příkonový LEDky.Tys to teda musel zkoumat lupou.

Ach jo je to čím dál složitější.

Na ten odpor je tam taky někde kontakt (místo k připájení)(jako na LEDku.

Ten se bude špatně vypočítávat ,když se neví co tam z toho poleze(asi 12v-14,4v).

A k tomu procíku to leze z jakýho pinu nebo přes ten CAN-b.

Co myslíš tim DP(myslíš tím ten tišták budíků) už mi to nějak po včerejšku nebere.

To bych je zas musel vyškubnou(asi bude muset).

díky čus

:)

post-10-1167685890.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

netreba sa toho báť, proste si vyhliadneš volnú pozíciu na led a odsleduješ kusok kam vedu tie vodiče z nej a až prídeš na testpunkt čo je malinky vodivy bod na DPS za nim to prerušíš a nan napojiš kablik - jeden na kostru resp minus pol na budikoch a druhy cez odpor na jeden pin konektoru

DP je dielenská príručka

tu je 32pin

post-10-1167722927.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
Hádžem dotaz pre maxidoťákov (zatiaľ som nenašiel odpoveď):

Ako sa na maxíku zobrazujú 2 hlášky naraz - trebárs rezerva v nádrži + nízka hladina v ostrekovači?

zobrazí se ta co nastane dřív, po chvilce zmizí, pak druhá a její záznamy zůstanou ve stavu auta v menu maxidotu, kde budeš mít dole info 2/2, tedy dvě závady-infa, při čtení budeš mít u první 1/2 (první ze dvou) u druhé 2/2

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...