inya Vloženo 30. Květen 2009 Sdílet Vloženo 30. Květen 2009 Další mrtvý závodník. idnes cesky noviny ihned novinky sportreport.lidocky Sportovní noviny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek Vloženo 30. Květen 2009 Sdílet Vloženo 30. Květen 2009 dle mého to nebude dloho trvat a závody již budou minulostí..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 30. Květen 2009 Sdílet Vloženo 30. Květen 2009 To by museli zakázat všechno. Todle je holt riziko "povolání". Ty jezdci do toho dou s tím, že se můžou zabít. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek Vloženo 30. Květen 2009 Sdílet Vloženo 30. Květen 2009 To ano..ale za poslední dobu již bylo dost mrtvých a zraněných nemyslíš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 30. Květen 2009 Sdílet Vloženo 30. Květen 2009 Ono je to těžky rally je rally a riziko bouračky je veliké,muj názor je,že je to pravidlama a autama,dnes si muže každej koupit evo9 a vyrazit a to je podle mne k tragedii jenom kousek,kdyby před tím musel rok jezdit v zakladní třídě,a postupně třeba během tří let dospět k nejsilnějšim autům byl by vyježděnější.Samo zabíd se dá i v N1,to už je pak na závodníkovi kolik má rozumu.bohužel je toto srovnatelné s běžnym provozem,je řidič kterej si koupí dvoulitra,jezdí v klidu a sílu auta použivá při předjíždění nebo na dalnici a pak je řidič kterej si koupi dvoulitra a zabije lidi okolo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yoyo Vloženo 30. Květen 2009 Sdílet Vloženo 30. Květen 2009 jj, Vlasta ma pravdu.... Podla info, ktore boli v spravach, to boli "mistni hosi" takze trat dokladne poznali.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inya Vloženo 30. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 30. Květen 2009 (editace) Je pravda, že to byli místní hoši, a možná právě proto přecenili svoje schopnosti. Na druhou stranu ten věk závodníků mi přijde dost vysoký (riziko chyby přes zkušenosti se je dost vysoké). A otázka si myslím je na zamyšlení. Začne se omezovat výkon motorů podle třídy nebo druhu závodu? (Tohle má být amatérský závod, né profi jako třeba Horácká) Nebo se zruší rallye úplně? Nebo se zruší jen amatérské? Kde se budou budoucí závodníci zajíždět? V F1 se začalo postupně omezovat a dnes jsou nejlepší tými, který se dokázali přizpůsobit. Bude se tohle dít i v rallye? Ale tady nejsou magnáti Ferarri, Mercedes.......... Bohužel k našim vedlejší silnicím patří stromy a jenom tam se dát jet rallye. Budeme kvůli tomu kácet celé aleje? ... P.S.: Druhá věc, co diváci. Ono uhlídat stádo, je docela opruz. Kór když si myslí, že je chytřejší než organizátor. - Zlatý uzavřený okruhy, že? Ale to, co mě právě nebaví!!!!!!!!!!!!!! Editováno: 30. Květen 2009, autor: inya Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr81 Vloženo 30. Květen 2009 Sdílet Vloženo 30. Květen 2009 To co se stalo je špatný, ale bohužel to k rally tak trochu patří. Ty kluci do toho jdou s tím rizikem. Prostě se jede na "špinavý" trati, uskakanym, úzkym, stromy neuhnou, ale to je taky to co táhne velký množství jezdců na rally a ne na okruhy. Bohužel dneska opravdu každý kdo má peníze koupí EVO IX a jede, neumí nastavit podvozek a nic, ale tak to prostě v současné době je. Při tý dnešní tragedii se jednalo o volný pohár, podle toho co nova pustila to byla chyba jezdce kdy na usmrkaným asfaltu byl rychlej. Nebyl jsem tam, ale mám špatný pocit,že s ohledem na to, že se jednalo o volný pohár to auto nemělo rám jako v oficiálních mistrákách protože si myslím, že by se takhle zlomit nemělo. Stačí se podívat na Štajfa na Šumavě jak zrušil Imprezu, tam auto pokácelo pár stromů, ale oni přežili. Diváci jsou bohužel jiná věc a někteří se chovají více než idioti. Nepřemýšlí co se může stát a z pořadatelů mají jen legraci. Byl jsem na mnoha soutěžích i v zahraničí, ale nikde jsem se nesetkal s tím co u nás. Venku může být pořadatelem mladá holka ve vestě, ale poslechnou ji všichni. U nás pořadatele spousta lidí pošle do prdele a stoupnou si naprosto blbě. Ale myslím si, a hlavně doufám, že rally nezakáží protože to by byla věčná škoda. Ty smrťaky k tomu bohužel patří, kdo sleduje mezinárodní scénu ví, že to není jen český problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wrccko Vloženo 30. Květen 2009 Sdílet Vloženo 30. Květen 2009 Petr81 ja myslím, že Štajf to trafil zadnými dverami, takže bolo šťastie, že to netrafili horšie, potom to nemuselo dopadnúť tak ako to dopadlo. V rally sú hlavne úseky so stromami - viď. Pindula na Barumke a tiež havária, kde zahynul spolujazdec. Jazdci si to uvedomujú, ale bol by som za, aby sa jazdilo od najnižšej triedy a potom vyššie, aby sa jazdci mohli vyjazdiť a získali skúsenosti ....platí to ako pravidlo - kto maže, ten jede to by sa museli zmeniť pravidlá, ale asi to bude v blízkej budúcnosti... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 30. Květen 2009 Sdílet Vloženo 30. Květen 2009 To ano..ale za poslední dobu již bylo dost mrtvých a zraněných nemyslíš? Možná jo, ale ty 3 diváci na valašce, nebo kde to bylo, si za to mohli vlastní blbostí. To je, jak když známej vyháněl diváky z nebezpečnýho úseku. Otec dvou 10i až 11i letejch kluků strhl pásku a konstatoval, že už to místo není nebezpečný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 30. Květen 2009 Sdílet Vloženo 30. Květen 2009 Při tý dnešní tragedii se jednalo o volný pohár, podle toho co nova pustila to byla chyba jezdce kdy na usmrkaným asfaltu byl rychlej. Nebyl jsem tam, ale mám špatný pocit,že s ohledem na to, že se jednalo o volný pohár to auto nemělo rám jako v oficiálních mistrákách protože si myslím, že by se takhle zlomit nemělo. Nebyl to Lancer polepenej samolepkama a hurá na trať jak to někdy bejvá. Auto bylo profi nářadí s rámem a všema bezp. prvkama. Tydle kluci si ho pronajali, takže mělo homologaci a bylo stejný s jakým se jezdí mistrák. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wrccko Vloženo 30. Květen 2009 Sdílet Vloženo 30. Květen 2009 Luďa to bolo pri vás nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 30. Květen 2009 Sdílet Vloženo 30. Květen 2009 Nevíte s čim jezdily před tím jestli měli s evem nějakou skušenost,dnešní auta jsou defakto dokonalá,jede se snima jako po kolejích a tím se vytrací taková ta čitelná hrana a pokud se překročí tak s autem nikdo nic neudělá.Auta se zrychlujou na každej asfalt jiná směs a pak stačí blbě zvolit a je pruser,nevím asi jsem ze staré školy tak jsem spíše zastáncem čím méně technickych vymožeností tím lépe,žádny řazení pod volantem pěkně at ruce makaj a mozek u toho přemejšlí pak se těch chyb udělá míň. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 30. Květen 2009 Sdílet Vloženo 30. Květen 2009 bohužel .. .strom je to nejhorší .. ten prostě neuhne.. jinak auto bylo s rámem .. ale to neznamená ,že se nic nestane.. rám je dobrej na pana orel .. a samo je auto hodně vystuženo .. prostě každej musí mít to srdce a trochu omezovač v duši ... a jak je mokro tak to nejde... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Madcore Vloženo 31. Květen 2009 Sdílet Vloženo 31. Květen 2009 Štajfova havárie na Šumavě vypadala opravdu hrůzostrašně, ale jak říkal v rozhovoru, tak ho zachránil HANS systém a ochranný rám - . Problémy měl jindy,ale na stejném místě i Václav Pech, dostal se z toho .Pěkná videa ohledně sestřihu jsou na eWRC od RallyFans Katovice a další. Byl jsem teď na rally v Krumlově, své první a můžu říct, že je to nářez. Navštívil jsem i noční RZ a když jsem viděl, na jak úzkých silničkách to valí kolem 160 - 180 km/h, tak si to člověk ani nedokáže představit. Ale jak bylo řečeno, i s tímto rizikem do toho jdou. Je to však potom velice smutné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 31. Květen 2009 Sdílet Vloženo 31. Květen 2009 Muj nazor je takovy, ze me rallye vubec nic nerika... Ale samozrejme ostatnim to neberu a kdyz tomu nerozumim, tak do toho nekecam Ja jen, ze kdyby rallye zrusili, tak si toho vlastne ani nevsimnu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr81 Vloženo 31. Květen 2009 Sdílet Vloženo 31. Květen 2009 Petr81 ja myslím, že Štajf to trafil zadnými dverami, takže bolo šťastie, že to netrafili horšie, potom to nemuselo dopadnúť tak ako to dopadlo. V rally sú hlavne úseky so stromami - viď. Pindula na Barumke a tiež havária, kde zahynul spolujazdec. Jazdci si to uvedomujú, ale bol by som za, aby sa jazdilo od najnižšej triedy a potom vyššie, aby sa jazdci mohli vyjazdiť a získali skúsenosti ....platí to ako pravidlo - kto maže, ten jede to by sa museli zmeniť pravidlá, ale asi to bude v blízkej budúcnosti... Štajf boural stromy střechou, zadku auta de facto nic nebylo. Taky prohlásil, že mu HANS zachránil život protože kdyby měl hlavu o trošku víc vepředu tak mu ji rozmáčknul rám. Je pravdou, že by postupné vyjíždění spoustě jezdcům neuškodila protože u některých, kteří mají peníze např. na EVO tak mámpocit, že auto řídí spíše je :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr81 Vloženo 31. Květen 2009 Sdílet Vloženo 31. Květen 2009 Nebyl to Lancer polepenej samolepkama a hurá na trať jak to někdy bejvá.Auto bylo profi nářadí s rámem a všema bezp. prvkama. Tydle kluci si ho pronajali, takže mělo homologaci a bylo stejný s jakým se jezdí mistrák. O to víc se přiznám, že mě to překvapuje protože když vezměš jen nedávný bouračky profi aut - Štajf na šumavě, Trojan a Orsák loni na slovensku tak ty auta šli dost rychle do lesa a relativně vše dopadlo dobře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 31. Květen 2009 Sdílet Vloženo 31. Květen 2009 (editace) Luďa to bolo pri vás nie? Jj. Kousek od nás. Místo nehody je tak 25 km od nás. a jedna etapa se měla jet jen 10 km od nás. Sem se chtěl jít taky podivat. Nevíte s čim jezdily před tím jestli měli s evem nějakou skušenost,dnešní auta jsou defakto dokonalá,jede se snima jako po kolejích a tím se vytrací taková ta čitelná hrana a pokud se překročí tak s autem nikdo nic neudělá.Auta se zrychlujou na každej asfalt jiná směs a pak stačí blbě zvolit a je pruser,nevím asi jsem ze staré školy tak jsem spíše zastáncem čím méně technickych vymožeností tím lépe,žádny řazení pod volantem pěkně at ruce makaj a mozek u toho přemejšlí pak se těch chyb udělá míň. Měli zkušeností dost. Prej si Evo najímali "dlouhodobě". Pořadatelé dokonce udělali divákům návod, kde je nebezpečný stát: Editováno: 31. Květen 2009, autor: Luďa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr81 Vloženo 31. Květen 2009 Sdílet Vloženo 31. Květen 2009 Muj nazor je takovy, ze me rallye vubec nic nerika... Ale samozrejme ostatnim to neberu a kdyz tomu nerozumim, tak do toho nekecam Ja jen, ze kdyby rallye zrusili, tak si toho vlastne ani nevsimnu každej máme jiný zájmy, já bych si zase nevšiml kdyby zrušili golf a podobně, ale rally by mě mrzela. Martine, teď to neber osobně, ale Prima a Nova opět nezklamali - když se nic nestane a třeba i Prokop nebo fabrika zajede super výsledek ve světě tak se o tom nezmíní ani ve sportu, ale jak je smrťák tak je to málem zpráva dne. Tohle mi vadí dost protože u spousty lidí to rally udělá vážně "dobrou" vizitku a nechápu co na tom media mají Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Madcore Vloženo 31. Květen 2009 Sdílet Vloženo 31. Květen 2009 Jako bys mě to sebral z úst, Petře 81. Bulvární typ zpráv viz Nova a Prima, někdy začínám mít dojem i ČT mě vadí. Vím můžu přepnout, ale beru to obecně. Do doby než se stala havárie drtivá většina diváků ani nevěděla, že se nějaká rally jede, natož, že na Vysočině v Posázaví. A najednou každý chytrák se pozastavuje nad tím, jak je to nebezpečné a že se s tím musí něco udělat, že jsou to blázni, hluk,děti a důchodci nemůžou spát, nemůžou sledovat televizi a bla bla bla. Když však začala znovu vstupovat Škoda do podniku IRC, tak o tom skoro nikdo ani nežlebt. Kopecký dojel na Azorech 2. místo a nic,ale to je jen příklad. Takže také mě to vadí. A dost. A uvažovat o zákazu? Nejen, že by se s tím nic nevyřešilo, ale to už můžeme zakázat kdeco. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 31. Květen 2009 Sdílet Vloženo 31. Květen 2009 Hlavně takle se "vyblbneš" na uzavřený trati a s autem, který musí splňovat nějaký podmínky a je tam i sanitka. Furt to je lepší než ty paka co závodí za běžnýho provozu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Madcore Vloženo 31. Květen 2009 Sdílet Vloženo 31. Květen 2009 Tak to v každém případě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 31. Květen 2009 Sdílet Vloženo 31. Květen 2009 Petre, v pohode, jsem zvykly na reakce ruzneho typu Neberte to ted osobne vy vsichni, mluvim obecne, ale zpravodajstvi a sport jsou uplne o necem jinem. Kdyz je neco ve zpravodajstvi, tak neresto to, proc to nebylo ve sportu. Zpravodajstvi a sport jsou jako dve ruzne firmy - zjednodusene receno. Sportovni noviny maji stopaz par minut, nedivte se, ze se tam nedostane kdejaky krajsky prebor - na to jsou jine kanaly, treba Nova sport. Zpravodajstvi zajimaji aktualni udalosti a tohle, at uz se budete zlobit nebo nebudete, je aktualni udalost. Je to neco zavazneho, co se prave stalo a lide maji pravo to vedet. I kdyz je to treba sebehorsi zprava. Pochybuju, ze byste chteli zit v zemi, kde je treba cenzura nebo se nedozvite o tom, co se kolem vas deje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 31. Květen 2009 Sdílet Vloženo 31. Květen 2009 To máš pravdu. Tady jde spíš o to, že ty nehody ve zprávách vidí každej, ale to že se mezi tím odjede kupa podniků - i amatérskejch bez nehody a úplně v pohodě, to vidí jen pár "zasvěcenejch" a fanoušků. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.