Přejít na obsah

Po zmizelém airbusu nad Atlantikem nejsou žádné stopy


Romariooo

Doporučené příspěvky

to neni ani potreba kdyz kouknes na tohle co tam je:

B737-800: 2 526 kg/h

B737-700: 2 420 kg/h

B737-400: 2 624 kg/h

Fokker F100: 1 900 kg/h

3 kila v jednom gallonu - gallon je neco kolem 3 litru jestli se nepletu :)

cili za hodinu spali 737-800 2500L :) kdyz za hodinu doleti do Parisu, to je nejakych 900km vzdusnou carou => cca 300 L/100km :)

galon je tuším 4,5 litru. Takže řekněme 737-800 cca 3000 l za hodinu. To taky vychází dost na jedno sedadlo. 737-800 jsem zrovna letěl z Budapešti, docela už slušný letadýlko. Sedadla v kůži, vyklápěcí monitory, rádio v každé sedačce, knoflík na přivolání letušky, polohovatelný sedadlo a více prostoru pro cestující.

Čekal jsem, že ta spotřeba bude obecně menší.

P2M: díky za odkaz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Galony jsou dva - US cca 3,8l a UK cca 4,5l :)

Jinak nase ero papka v hladine kolem 1500lb/h, coz je nejakych 850l, letime cca 850km/h, takze u nas nejakych 100l/100km... :)

Jinak kg->l je prepocet cca 1l = 0,8kg :) Tudiz u tech 737 je to kolem tech 3000l za hodinu..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jo to chtěj pořád frajeřit, široký křídla, vysokej ocas na zádi žehlící prkno, plno fičovinek uvnitř (kávovary, mikrovlnky, televize) a pak se divěji , že to tolik žere :smich:

KUA NESMÍM PSÁT PŘÍSPĚVKY A NEJSEM ČLENEM ŽÁDNÉHO OCTAVIA KLUBU, VZPAMATUJTE SE MAJITELÉ FÓRA!!!!!

Editováno: , autor: murder
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Není dobře dobře že hazeji s kuframa, ale když si vemu kolik kilo denně jim projde rukama, taky bych hazel. Plus když si k tomu veme že na to maj jen určity čas a když letadlo ještě přileti pozdě a má odletě ná čas, tak jim nic jiného nezbýva.

L-39 se dá proletět v Plzni, ale něco to stoji.

www.planes.cz

airliners.net jsou fakt nej fotky na světě.

post-10387-1245354175_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Žádnou černou skříňku ultralighty nemají. Pokud je digitální přístrojovka

(což tady je jen pro letové přístroje, motorový jsou "ručičky") tak si přístroj pamatuju nějaký údaje, ale nemá žádnou odolnost. Tak nevím co by přežilo za data. Jinak se začínají dávat ELT - nouzový vysílač, který se spouští nárazem, namočením .... (zde není). Ale zase se do UL dávají "raketový" padáky - pokud dojde k velkýmu průseru může pilot vypustit padák (pro celý letadlo). Padák je vytahovanej raketou takže stačí asi 100m výšky. Tyhle padáky jsou někde povinný (Německo..), jinde se dávají na přání (je to tak 50/50 - cena je asi 40000Kč).

post-2988-1245402628_thumb.jpg

Odpal padáku je to madlo vlevo nahoře.

Editováno: , autor: MichalJ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To mi přišlo dneska od ségry:

Tyto dvě fotografie byly pořízeny z digitální kamery Casio Z750, ze které se

nalezla pamětová karta, i přestože kamera byla zcela zničena. Majitelem

kamery byl herec z divadla pro děti Paulo G. Muller z Porto Alegre. Fotky

byly pořízeny během turbulence a několik sekund po odlomení zadní části se

letadlo zřítilo do oceánu, kamera byla nalezena v kokpitu(kabině pilota).

Paulo po sobě zanechal dvě dcery Bruna a Beatriz.

Na první fotce je vidět odlomená zadní část letounu padající směrem dolů, na

druhé potom pasažér, kterého tlak vymrštil směrem ven z letadla.

Originální verze(English):

The two photos attached above were apparently taken by one of the passengers

in the A330, after the collision and before the aircraft crashed. The photos

were retrieved from the camera's memory stick. You will never get to see

photos like this. In the first photo there is a gaping hole in the fuselage

through which you can see the tailplane and vertical fin of the aircraft. In

the second photo one of the passengers is being sucked out of the gaping

hole.

Photos taken inside the plane.

These photos were found in a digital Casio Z750, amidst the remains in Serra

do Cachimbo. Although the camera was destroyed, the Memory Stick was

recovered. Investigating the serial number of the camera the owner could be

identified, as Paulo G. Muller, an actor of a theatre for children known in

the outskirts of Porto Alegre. It can be imagined that he was standing

during the impact with the Embraer Legacy, and during the turbulence he

managed to take these photos, seconds after the tail loss the aircraft

plunged, so the camera was found near the cockpit. The structural stress

probably ripped the engines away, diminishing the falling speed, protecting

the electronic equipment but not, unfortunately, the victims. Paulo Muller

leaves behind two daughters, Bruna and Beatriz

post-6947-1245403852_thumb.jpg

post-6947-1245403885_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to jo...teoreticky možná lepší vykašlat se na ty masky a mít to hned za sebou a je klid...zase na druhou stranu člověk je asi zvědavej, jak to dopadne. Každopádně vytáhnout foťák nebo kameru a začít to dokumentovat, to chce hodně dobrý pud sebezáchovy...před tím borcem smekám :worthy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to jo...teoreticky možná lepší vykašlat se na ty masky a mít to hned za sebou a je klid...zase na druhou stranu člověk je asi zvědavej, jak to dopadne. Každopádně vytáhnout foťák nebo kameru a začít to dokumentovat, to chce hodně dobrý pud sebezáchovy...před tím borcem smekám :worthy

asi nemal dobrý stabilizátor obrazu :D:feve: ale ako si to stihol dať do vrecka že sa to našlo za ten krátky čas?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...