Červen 19, 200916 r Hh, tak dobrý....aspoň nás Romča trošku pobavil a rozptýlil takhle při pátku :D :palec2:
Červen 19, 200916 r Autor Asi má Michal pravdu...ale v první chvili jsem si to nemyslel...no jo no...to se stává...
Červen 19, 200916 r kdyz uz tady v kratke dobe po nekolikate prisli na pretres ti Losti tusite nekdo jak je to s tou patou serii ? uz je komplet odvysilana ? Upraveno Červen 19, 200916 r od Ol@f
Červen 19, 200916 r To mi přišlo dneska od ségry:Tyto dvě fotografie byly pořízeny z digitální kamery Casio Z750, ze které se nalezla pamětová karta, i přestože kamera byla zcela zničena. Majitelem kamery byl herec z divadla pro děti Paulo G. Muller z Porto Alegre. Fotky byly pořízeny během turbulence a několik sekund po odlomení zadní části se letadlo zřítilo do oceánu, kamera byla nalezena v kokpitu(kabině pilota). Paulo po sobě zanechal dvě dcery Bruna a Beatriz. Na první fotce je vidět odlomená zadní část letounu padající směrem dolů, na druhé potom pasažér, kterého tlak vymrštil směrem ven z letadla. Originální verze(English): The two photos attached above were apparently taken by one of the passengers in the A330, after the collision and before the aircraft crashed. The photos were retrieved from the camera's memory stick. You will never get to see photos like this. In the first photo there is a gaping hole in the fuselage through which you can see the tailplane and vertical fin of the aircraft. In the second photo one of the passengers is being sucked out of the gaping hole. Photos taken inside the plane. These photos were found in a digital Casio Z750, amidst the remains in Serra do Cachimbo. Although the camera was destroyed, the Memory Stick was recovered. Investigating the serial number of the camera the owner could be identified, as Paulo G. Muller, an actor of a theatre for children known in the outskirts of Porto Alegre. It can be imagined that he was standing during the impact with the Embraer Legacy, and during the turbulence he managed to take these photos, seconds after the tail loss the aircraft plunged, so the camera was found near the cockpit. The structural stress probably ripped the engines away, diminishing the falling speed, protecting the electronic equipment but not, unfortunately, the victims. Paulo Muller leaves behind two daughters, Bruna and Beatriz Je to kravina!
Červen 19, 200916 r Tak to, že je to podvrh, je snad jasný od začátku. To vám nepřišlo divný, že na to, že se to stalo v noci, je venku docela dost světla.
Červen 19, 200916 r Autor Mambo: mě to teda jasny hned od začátku nebylo a dle reakci ostatnich taky ne.Po bitvě je každý generál
Červen 19, 200916 r To vám nepřišlo divný, že na to, že se to stalo v noci, je venkudocela dost světla. Kdo říkal, že se to stalo v noci?? ...já myslel, že to je jinej crash, ale reálnej
Červen 19, 200916 r To Romariooo: Měl jsem dojem, že to má být k tomu zmizelýmu Airbusu, pokud ne tak se omlouvám a červenám, ale jestli je to k tomu, tak kvůli podmínkám, který jsou vidět venku z toho ledadla, je to jasný. Takhle jsem to myslel. K tomu nepotřebuje být nikdo generál. Kdybych to bral jako jinou nehodu, tak bych si taky myslel, že to může být pravda, to se přiznávám. Upraveno Červen 19, 200916 r od mambo
Červen 19, 200916 r kdyz uz tady v kratke dobe po nekolikate prisli na pretres ti Losti tusite nekdo jak je to s tou patou serii ? uz je komplet odvysilana ? 5. serie skončila v US někdy před měsícem, měsícem a půl... Neřikej mi, že zrovna tys to nesledoval přes torrenty?
Červen 19, 200916 r Autor Společnost Air France odškodní prostřednictvím svého pojištění rodiny 228 cestujících z airbusu, který se 1. června zřítil do Atlantiku. V první fázi vyplatí za každou oběť v přepočtu 470 tisíc korun, celková částka přesáhne dva a půl milionu. Oznámil to šéf francouzské letecké společnosti Pierre-Henri Gourgeon.
Červen 21, 200916 r Autor Pátrání pokračuje: http://tn.nova.cz/zpravy/zahranici/otaznik...ci-letadlo.html
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.