Jump to content

mambo

Uživatel
  • Content Count

    666
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

mambo last won the day on July 8 2010

mambo had the most liked content!

Community Reputation

2 Neutral

2 Followers

About mambo

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

763 profile views
  1. Když klikneš na ten první odkaz, je to dekodér výbav, tak do té tabulky zadej všechny kódy, které máš na typovém štítku v servisní knížce, je tam i návod u toho dekodéru, mělo by se ti to pak zobrazit.
  2. Ahoj, někde tady na foru je VIN dekodér, v něm bys to měl zjistit určitě.
  3. Když si vezmu, že sada na netu se dá sehnat do 3 tis., tak další 2 tis. za práci je až až. Třeba těch 10 tis. je prostě moc a znamená to 7 tis. za práci. Víc než 5 jsem nedal.
  4. Samozřejmě jsem nemluvil o autorizovaným servisu, tam kolikrát nevědí, kolik by si za to ještě vzali. Když si navíc koupíš sadu třeba INA nebo Contitech, jsi s cenou úplně jinde.
  5. Ahoj, měním po 90 - 100 tkm nebo 5 letech, ať řemen vypadá jakkoliv dobře, jsou tam totiž i plastové kladky a do těch nikdo nevidí. Stárnou, ať se jezdí nebo ne. Těch 5 nebo 6 let je jistota. Myslím si, že investice cca 5000 i s prací jednou za pět let do tak důležitýho dílu není žádnej ranec.
  6. Chtěl jsem koupit nová origo těsnění podle doporučení z DP a máznout olejem, ale jestli můžou zůstat puvodní, tak je jen tedy máznu tou vazelínou nebo olejem.
  7. Díky moc, jen ještě utahovací moment těch šroubů sání bys náhodou nevěděl nebo utáhnout na cit?
  8. Ahoj, díky, to je přesně ten díl. Ještě se chci zeptat na pár věcí, to sání drží na kolika šroubech? Budu muset nejdřív demontovat samotné vstřiky a rozdělovač paliva? A co klapka, s tou nebudu zvlášť nějak manipulovat? Nemohl bych provést základní nastavení. A předtím nejdřív sundat filterbox, viď? Pak určitě vyměním raději všechna těsnění. Psal jsi, že drží na dvou šroubech, ale to bude asi jen ta trubka k sání, samotné sací potrubí nevím, na kolika šroubech drží.
  9. Ahoj, nevím co vybrat, tak to napíšu sem. Mám únik chlad. kap., dle servisu se jedná o vadnou topnou trubku na sání. Díval jsem se do DP a při výměně se musí demontovat sací potrubí, nepíšou ale jak. Může mi někdo popsat, jak přesně na to, na co si dát pozor a zda to lze bez speciálního vybavení? Motor 1.4 16V 63 kW, BXW. Děkuji.
  10. Ahoj, řekl bych, že máš prasklé těsnění pod hlavou. Hodně lidí nemění chladicí kapalinu a pak to zkázu těsnění urychlí. Ty kolísající otáčky mohou souviset se zanesenými svíčkami nebo to špatně spaluje, když ti tam jde voda. Kdyby to byly vstřiky a šlo by ti tam víc nafty, spíš by ti šel černý kouř? Zkus se ještě podívat pod víčko od oleje, jestli na něm není bílá emulze.
  11. Ahoj, mně už se to také stalo a shodou náhod také ta tryska u řidiče. Pamatuju si, že tenkrát stačilo trysku zahřát rukou.
  12. Ahoj, mám taky 1.4 a baterii 44 Ah z výroby už téměř 11 let, ještě jsem na ní nesáhnul, takže si myslím, že žádná nevydrží tolik. Co jsem tak četl tady na fóru, skoro to vypadá, že ta další vždycky vydrží kolem těch 4 let, ať tam je, co chce. Téměř asi nemá smysl moc do ní investovat. Divím se, že ti tahle nevydržela, když má mnohem vyšší kapacitu i startovací proud, než se běžně do toho auta dává.
  13. Ahoj, ta kontrolka dobíjení se ti rozsvítí pokaždé, když zhasne motor a máš klíček v poloze 1, normální věc, ale s ostatním ti neporadím. Rozhodně bych ti doporučil co nejdřív servis, je děsný, když ti to zhasne za jízdy. Diagnostika nic?
  14. Ahoj, nepraskl ti náhodou stěrač v místě, kde je nasazený na hřídelce? Je v něm zalisovaná kovová objímka a kolem ní ten plast může prasknout. Pokud bys to kontroloval, opatrně s tou krytkou, abys jí neulomil. Jde mi o tu vůli, co tam máš. Nevím, jestli tam má nějaká být, sám to mám prasklý a musím vyměnit.
×
×
  • Create New...