Marek Vloženo 4. Červen 2009 Sdílet Vloženo 4. Červen 2009 Bude to velmi těžké skřínku/y najít Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 4. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 4. Červen 2009 Víš co nechápu? Kdo je hledá? Na to jsou speciální mašiny vid? Zajimalo by mě na jakém principu funguji a jak tu černou skřínku dokážou rozeznat i přesto že vysíla po dobu 30 dnů nějaky ty signály. A ještě něco...dotaz! Do jaké hlouby nejhlouběji se dokáže ponořit profi potapěč??? Nevíte? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 4. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 4. Červen 2009 Agentura AP s odvoláním na leteckého experta zasvěceného do vyšetřování v noci na čtvrtek uvedla, že se letoun nejspíš rozpadl za letu na kusy. Naznačují to prý automatické vzkazy, které stroj vyslal před svým zmizením. Po oznámení od pilota, že airbus prolétá bouřkovou oblastí přišly jen automatické zprávy, podle kterých postupně v rychlém sledu přestávaly fungovat jednotlivé systémy letounu. Poslední technický vzkaz hlásí ztrátu tlaku v kabině a katastrofický stav stroje. Rozlomení ve vzduchu během extrémně silné turbulence Takže to neni ve vzálenosti 10 km ale 90!!! Ted to čtu na aktuálně.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek Vloženo 4. Červen 2009 Sdílet Vloženo 4. Červen 2009 Víš co nechápu? Kdo je hledá? Na to jsou speciální mašiny vid? Zajimalo by mě na jakém principu funguji a jak tu černou skřínku dokážou rozeznat i přesto že vysíla po dobu 30 dnů nějaky ty signály.A ještě něco...dotaz! Do jaké hlouby nejhlouběji se dokáže ponořit profi potapěč??? Nevíte? No Romanme klidně až na dno, ale vyplave bříchem nahoru ..promiň..nedalo mi to nenapsat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal K. Vloženo 4. Červen 2009 Sdílet Vloženo 4. Červen 2009 Jestli jsem pochopil spravne, tak se pro to nebudou potapet lidi-potapeci, ale ty miniponorky co muzou sestoupit do hloubky 5-6km ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 4. Červen 2009 Sdílet Vloženo 4. Červen 2009 Jojo presne tak, do takovych hloubek lidi vubec nemuzou a hledaj to roboticke ponorky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 4. Červen 2009 Sdílet Vloženo 4. Červen 2009 No měly by ty skříňky bejt plavací, aby se neutopily...jenže jak zajistit, aby nezůstaly zaklíněný ve vraku, žejo...holt člověk si nevybere. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 4. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 4. Červen 2009 A proto mě zajimalo do jaké hloubky se muže ponořit profi potapěč??? Nesouvisi to s tou černou skřinkou protože ta by měla být 4 km na dně... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal K. Vloženo 4. Červen 2009 Sdílet Vloženo 4. Červen 2009 no myslim, ze nejakych 700m je svetovy rekord ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosťa19 Vloženo 4. Červen 2009 Sdílet Vloženo 4. Červen 2009 A proto mě zajimalo do jaké hloubky se muže ponořit profi potapěč??? Nesouvisi to s tou černou skřinkou protože ta by měla být 4 km na dně... Asi to vyzvedne Miniponorka. Nejspíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 4. Červen 2009 Sdílet Vloženo 4. Červen 2009 (editace) Pokud dobře vím, tak hloubka, kdy se dá pod vodou ještě pracovat je něco kolem 350 m až 400 m, v té hloubce 700 m, jak píšeš, už toho potápěč moc nenadělá a je rád, že dýchá. Tohle jsou hloubky pro lidi, co se hloubkovým potápěním opravdu zabývají. U rekreačního potápění jsou to hloubky snad do 35 m nebo tak nějak, takže ten rozdíl je dost velkej. Sám se potápím leda se šnorchlem. O tomhle jsem se dočetl. Editováno: 4. Červen 2009, autor: mambo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 4. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 4. Červen 2009 Tak to jsem myslel že člověk dokáže se spustit do větší hloubky... Jinak dnes na ČT 24 řikali že ty trosky jsou rozházeny v rozmezi 90 (devadesátí kilometru) Umíte si to představit??? Já vůbec ne...to je skoro jako z Hradce Králové do Prahy!!! Neskutečny masakr!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 4. Červen 2009 Sdílet Vloženo 4. Červen 2009 K tomu potapeni : http://www.adrex.cz/potapeni/rekord-hloubk...apeni-318m.html A jinak pro ponorky nejsou 4km zadny problem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zitny Vloženo 4. Červen 2009 Sdílet Vloženo 4. Červen 2009 No vzhledem k tomu, ze za druhy valky dokazal chlap se sluchatkama v ponorce najit celkem presne pod vodou jinou ponorku, myslim ze dneska neni problem lokalizovat ty cerny skrinky, samozrejme pod podminkou, ze se k nim dostanes dostatecne blizko, a ze ten vysilac v nich vysila. Vylovit je to je uz jina vec, a informovat verejnost o jejich vyloveni je vec TRETI. (!) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 4. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 4. Červen 2009 Otázka pro všechny: víte jak se ty mini ponorky ovládaji? Je tam nejspiš připevněná kamerka a na dálku ji člověk asi ovládá nebo jak to funguje? Co myslite? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 4. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 4. Červen 2009 (editace) Jak je možné že tn.cz má rekapitulaci toho co se udalo během půlhodiny když ještě není vytažená černá skřínka??? To mi hlava nebere!!! Máme rekapitulaci posledních okamžiků havarovaného francouzského letadla minutu po minutě. Experti vyhodnotili zprávy, které automaticky vysílal havarovaný airbus. Celý rozpis událostí uveřejnily tvnoviny.sk s odvoláním na zdroj společnosti Air France. 23:00 Pilot vyslal signál, že stroj letí černými, elektrickým výbojem nabitými bouřkovými mraky (to potvrdily i záběry ze satelitů). 23:10 Už jen zprávy z automatických systémů – množství zpráv o selhání systému, vypadl autopilot, palubní počítač se zapnul na záložní zdroj, poškozeny jsou i systémy, které udržují stabilitu letadla. 23:13 Vypadly další základní systémy, které kontrolují rychlost, výšku a směr. Potom přišly zprávy o výpadku palubního počítače. 23:14 Systémy hlásí ztrátu tlaku v kabině a výpadek elektřiny. To mohlo způsobit náhlou dekompresi kabiny a letadlo v ten okamžik začalo padat do oceánu. Editováno: 4. Červen 2009, autor: Romariooo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek Vloženo 4. Červen 2009 Sdílet Vloženo 4. Červen 2009 nejsou náhodou na dálkové ovládání? Romčo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukynodc Vloženo 4. Červen 2009 Sdílet Vloženo 4. Červen 2009 (editace) Dnes na F1 řikali, něco o tom, že jiné letadlo ve stejnou dobu na stejné trase vidělo (jeho piloti) silný světelný záblesk, který byl chvilkový (pár vteřin) a směřoval střemhlav dolů,. Tyto informace byly těmi piloty oznámeny snad dnes, nebo v nejbližší době zpětně, tak mi řekněte, proč to neřekli dříve. Vždyť právě mezi piloty to muselo proběhnout nejdříve. Šlo tady o to, co nejdříve je najít, respektive co z toho zbylo, tady se nemůžou schovávat na nějké to inf. embargo, tady šlo taky hlavně o pocity a psych. stav pozůstalých. A info pro ostatní. Nechápu, proč na tragedii ostatních se někdo jiný obohacuje, nebo z toho něco má. fakt je to smutný a síla, když vlastně nikdo neví co se vlastně stalo a co prožívali oni tam nahoře.. fuj brrr EDIT: nebo to byla taky někoho pěkná kachna, jen dávám dál co jsem slyšel dnes v radiu v koloně na D8 quli nehodě. Editováno: 4. Červen 2009, autor: lukynodc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 4. Červen 2009 Sdílet Vloženo 4. Červen 2009 Otázka pro všechny: víte jak se ty mini ponorky ovládaji? Je tam nejspiš připevněná kamerka a na dálku ji člověk asi ovládá nebo jak to funguje? Co myslite? Nene jsou ovladany na dalku, vede k nim z lodi nad ponorkou optickej kabel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 4. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 4. Červen 2009 (editace) Jsem něco našel na webu...miniponorka Nautile. Editováno: 4. Červen 2009, autor: Romariooo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laci L&K Vloženo 4. Červen 2009 Sdílet Vloženo 4. Červen 2009 Tak piloti sou machři, o tom žádná ...ikdyž na druhou stranu maj celý nebe pro sebe, stačí to zvednout a pak přistát. Co takovej chudák autobusák, kterej si musí všechno hlídat sám, motá se mu na silnici plno ostatních řidičů, kteří jsou vůči němu navíc arogantní a dělají mu akorát samý prasárny, se kterejma se musí vypořádat ...všechno má svoje, na nikoho se nesmí zapomínat Skájo máš niečo proti autobusákom ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 4. Červen 2009 Sdílet Vloženo 4. Červen 2009 Rekl bych, ze naopak je pochvalil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 4. Červen 2009 Sdílet Vloženo 4. Červen 2009 Přesně tak, já naopak tvrdím, že takovej autobusák je možná větší king než celej pilot (nic ve zlým). Jako teď nemyslím poskakovat s MHD po městě, ale třeba ti chlapíci co jezdí jako busáci tadyk na vysočině sou machři. Ono vodit takovej autobus v zimě po neudržovanejch místních cestách mezi vesnicema je pomalu o nervy, když vlastně pomalu jedeš někde z kopce a čekáš, jestli se ti to urve nebo ne. Sice ty nový už maj ABS, ale i tak - jak to jednou klouze, tak to skončí někde v údolí na střeše a nenaděláš nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laci L&K Vloženo 4. Červen 2009 Sdílet Vloženo 4. Červen 2009 to máš pravdu. v nových autobusoch si toľko adrenalínu neužijú ako v starých(ale dobrých ) karosách. raz som cez zimu schádzal v N.Tatrách neupravenú cestu a na horizonte som šupol za 1 a jemná brzda... ale len do doby kým ma nezačalo krížiť. postupne som sa prepracoval až k 4-ke a dodnes poriadne neviem ako som to klesanie zliezol. zastruhaný vlas by mi do prdele nevliezol . p.s.: bol som prázdny,bez ludí. pardon za OT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palo Vloženo 4. Červen 2009 Sdílet Vloženo 4. Červen 2009 Přesně tak, já naopak tvrdím, že takovej autobusák je možná větší king než celej pilot (nic ve zlým). Jako teď nemyslím poskakovat s MHD po městě, ale třeba ti chlapíci co jezdí jako busáci tadyk na vysočině sou machři. Ono vodit takovej autobus v zimě po neudržovanejch místních cestách mezi vesnicema je pomalu o nervy, když vlastně pomalu jedeš někde z kopce a čekáš, jestli se ti to urve nebo ne. Sice ty nový už maj ABS, ale i tak - jak to jednou klouze, tak to skončí někde v údolí na střeše a nenaděláš nic Já bych nechtěl ani jezdit tím MHD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.