Přejít na obsah

vetil AGR


vlacek

Doporučené příspěvky

Zrovna se na to zaslepení taky chystam pokud, budeš chtít výkres té záslepky tak se ozvy na mail. Jinak je dobrý taky dat do trubicky přívodu podtlaku k EGR kuličku, aby se zabranilo ztrátě podtlaku při případně protržené membréně. Ta věc je tam jen kvuli ekologii a zasírání motoru takže EGR OFF -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro informace o fuknci EGR a důvodu jeho existence v motoru TDI doporučuji přečíst třeba dílenský manuál.

Krom toho, že EGR ventil "zasírá" sání motoru, jak tvrdíš, tak také tím, že míchá nasávaný vzduch s výfukovými plyny, snižuje podíl kyslíku ve výsledné směsi, což v důsledku snižuje teplotu nově vzniklých výfukových plynů.

Nižší teplota méně zatěžuje motor, čili má pozitivní vliv na jeho životnost. Podle mě celkem důležitá zmínka!!!

Já jsem neřekl, že zaslepit EGR je vyloženě špatné. Jen je třeba poukázat na to, že on má i pozitiva, nejen negativa, a to je důvod jeho nasazení do sériové výroby. To že je tam kvůli emisím je samozřejmě také pravda, ale ne 100%.

Pokud se někdo jen tak ptá jak ho zaslepit, tak předpokládám, že reaguje na to, že se někde dočetl, že zasírá motor. Obávám se ale, že pravý důsledek jeho funkce mu uniká, stejně jako následky při jeho zaslepení. Na světě jezdí spousta TDI s EGR, najíždějí spoustu km bez problémů, a nikdo si na funkci nestěžuje.

Proto jsem se radši ptal na důvod vláčkova požadavku ventil zaslepit.

Sám ho mám softwarově vypnut (pro zájemce mohu vysvětlit, ale VAGem to udělat nelze, tím ho lze jen lehce omezit).

Editováno: , autor: capo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U tebe je zas Máro vidět, že patrně neznáš všechny důvody, proč tam EGR je. Doporučuji přečíst si třeba dílenský manuál. (Nehledě na to, že nechápu použití slova zas??? Jestli proti mě něco máš, rád si t přečtu)

Krom toho, že EGR ventil "zasírá" sání motoru, jak tvrdíš, tak také tím, že míchá nasávaný vzduch s výfukovými plyny, snižuje podíl kyslíku ve výsledné směsi, což v důsledku snižuje teplotu nově vzniklých výfukových plynů.

Nižší teplota méně zatěžuje motor, čili má pozitivní vliv na jeho životnost. Podle mě celkem důležitá zmínka!!!

Já jsem neřekl, že zaslepit EGR je vyloženě špatné. Jen je třeba poukázat na to, že on má i pozitiva, nejen negativa, a to je důvod jeho nasazení do sériové výroby. To že je tam kvůli emisím je samozřejmě také pravda, ale ne 100%.

Pokud se někdo jen tak ptá jak ho zaslepit, tak předpokládám, že reaguje na to, že se někde dočetl, že zasírá motor. Obávám se ale, že pravý důsledek jeho funkce mu uniká, stejně jako následky při jeho zaslepení. Na světě jezdí spousta TDI s EGR, najíždějí spoustu km bez problémů, a nikdo si na funkci nestěžuje.

Proto jsem se radši ptal na důvod vláčkova požadavku ventil zaslepit.

Sám ho mám softwarově vypnut (pro zájemce mohu vysvětlit, ale VAGem to udělat nelze, tím ho lze jen lehce omezit).

to je hezke jak jsi to objasnil -_- ale kua ja ho tam fakt nemam u 1,8T nejak se s tim nemuzu smirit zase me ty kuvi nemecky o neco odrbaly a hlavne ze se tu prohaniju v BMW jak za valky na konich :smich::smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A k čemu je to dobrý to zvíší výkon?

A o kolik?

chlape nezvisi precti si ten odkaz nad tebou ale ne na strope ale nad tvojim prispevkem :smich:

No jo no to se stává i v lepších rodinách. Ty seš dneska nákej vysmátej :smich::smich::smich: No podle teh příspěvků mi to přijde že je to nahovno to zaslepit nebo dělat to jen proto že se to může posrat a zasrat turbo..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A k čemu je to dobrý to zvíší výkon?

A o kolik?

chlape nezvisi precti si ten odkaz nad tebou ale ne na strope ale nad tvojim prispevkem :smich:

No jo no to se stává i v lepších rodinách. Ty seš dneska nákej vysmátej :smich::smich::smich: No podle teh příspěvků mi to přijde že je to nahovno to zaslepit nebo dělat to jen proto že se to může posrat a zasrat turbo..

asi tak nejak ale ja o nic neprichazim preeeeeeeej ho tam nemam rikali panove. asi jim to nejak mooooc keca chteji me akorat nasrat ze benzin je o to ochuzenej uz je uplne zive pocujem :smich: TDI sis mel pakupat to je neco eeeeextra a ne nejakej benziiiiiin panko velkomozny. :smich::smich::smich: he jdu delat bucici nebo jak rikaj cika.hm teda romove jdu pat. se mejte bando. a vsechny vase egry vam proklinam WOODO at se vam poserou. :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já nepím, páč už je dneska a jsem v rachotě - teda v zaměstnání, ale k tématu.

Prosím vysvětlení pro jednu lamu – teda pro mě :D . AGR = EGR? Z předcházejících příspěvků není ve finále moc jasné, k čemu je to zaslepení. Nižší procento zasí*ání motoru a turba, vyšší výkon? Funkčnost toho ventilu poznám jenom na VAGu nebo i jinak - vizuelně? Vyplývá teda z toho, že ropáci bez turba EGR (AGR) nemaj a maj tudíž nižší životnost – viz. příspěvek od Capa? Fakt moc dík. Teprve pronikám do tajů TDIček, tak prosím o shovívavost. Díkes. -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prosím vysvětlení pro jednu lamu – teda pro mě :D . AGR = EGR? Z předcházejících příspěvků není ve finále moc jasné, k čemu je to zaslepení. Nižší procento zasí*ání motoru a turba, vyšší výkon? Funkčnost toho ventilu poznám jenom na VAGu nebo i jinak - vizuelně? Vyplývá teda z toho, že ropáci bez turba EGR (AGR) nemaj a maj tudíž nižší životnost – viz. příspěvek od Capa? Fakt moc dík. Teprve pronikám do tajů TDIček, tak prosím o shovívavost. Díkes. -_-

AGR = EGR, ale nezaměňovat s názvem typu motoru.

Mají ho všechna TDI od jistého roku, nevím jestli 95 nebo ještě dříve. Je tam kvůli ekologii, plnění emisních limitů, a vlastně také snižuje tepelné namáhání motoru, tedy ovlivňuje i životnost motoru.

Jeho zapojení, případně odpojení nemá na výsledný výkon žádný vliv. Funkčnost poznáš na Vagu, a když se budeš dívat za jízdy do motoru, tak i tak :D (je vidět jak se hýbe jeho podtlakový uzávěr).

Nikomu nedoporučuji ho odpojovat, pakliže neví, o co jde, a nezná důsledky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...