Wojnar Vloženo 18. Červen 2012 Sdílet Vloženo 18. Červen 2012 (editace) Do intercooleru jde stlačený vzduch. Ve Tvém případě to znamená, že tou dírou ten stlačený vzduch utíká. BTW: Co vede lidi, přesto že vědí o závadě ji neodstranit a dál příčiny jejího důsledku hledat úplně jinde? Editováno: 18. Červen 2012, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka_M Vloženo 18. Červen 2012 Sdílet Vloženo 18. Červen 2012 (editace) Díra není ve vedení vzduchu do motoru (tlak mi neutíká), ale v přírubě na které je intercoooler uchycen -> tím pádem bude špatně chlazen. Opravu jsem odkládal protože celý nárazník budu kuchat a lakovat - chtěl jsem to udělat najednou. Editováno: 18. Červen 2012, autor: Jirka_M Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XTomos Vloženo 18. Červen 2012 Sdílet Vloženo 18. Červen 2012 Díra nebude úplně správně, ale pokud je problém až při zahřátém motoru, nebude to ten hlavní problém. Tam bych viděl ztrátu výkonu trvale. Já osobně tipuji, že Vám nevyčistil vodní hladič motoru(čistěním myslím zvenku), takže Vám chlazení motoru částečně „přebírá“ intercooler. Motor se Vám daří uchladit a za cenu ztráty výkonu. Kolik máte najeto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka_M Vloženo 18. Červen 2012 Sdílet Vloženo 18. Červen 2012 (editace) Chlazení motoru mám myslím dobré. Měl jsem zaseklý termostat (měsíc zpět) a regulační bimetal byl permanentně otevřený. Na volnoběh se mi to zahřálo a když jsem auto spustil na volnoběh z mírného kopce cca. 2.5-3km tak teplota spadla na 60 stupňů - tehdy se zavírá velký okruh -> takže chlazení snad OK (po opravě termostatu vše v pořádku - 90pořád). Chladič vzduchu a vody pravidelně čistím při umývání auta vapkou. Auto má najeto necelých 230tis Editováno: 18. Červen 2012, autor: Jirka_M Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XTomos Vloženo 18. Červen 2012 Sdílet Vloženo 18. Červen 2012 Asi si nerozumíme, chladiče máte na sobě tři, od motoru ven, vodní chladič(motor), na něm nalepený intercooler a na něm chladič klimatizace. Chladící vzduch jde prvně na klimatizaci, projde skrz, trochu se ohřeje, pak jde přes inteecooler,projde skrz a ještě trochu víc se ohřeje a pak se „rozbije“ na vodním chladiči. Při vašem nájezdu km budete mít různý bordel propasírovaný až na vodní chladič, ten díky nánosům se trochu více zahřívá a trochu více tepla předává chladiči před sebou, tedy intecooleru. Ten máte jak říkáte čistý (nový), tedy bez problému uchladíte, ale za cenu trochu sníženého výkonu. Protože to co Vám neuchladí vodní chladič (díky špíně) musí dochlazovat až intercooler. Už si rozumíme? PS: Nikdy nemyjte chladiče zepředu tlakovou vodou, akorát protlačíte bordel dále k vodnímu chladičil!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 18. Červen 2012 Sdílet Vloženo 18. Červen 2012 Asi si nerozumíme, chladiče máte na sobě tři, od motoru ven, vodní chladič(motor), na něm nalepený intercooler a na něm chladič klimatizace. .... Tak tu jsu trochu ujel. No trochu, teda fest a to tak, že FEST!!! Intercooler máme totíž před pravým předním kolem!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka_M Vloženo 18. Červen 2012 Sdílet Vloženo 18. Červen 2012 To se asi nechápeme... Co má společného intercooler co je před pravým předním kolem a intercooler pro chlazení okruhu vody a klimatizace (ve předu s dvouma vrtulema)? Intercooler pro chlazení natlačeného vzduchu turbem nijak nechladí motor (nebo možná naprosto minimálně - do válců jde chladnější vzduch). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XTomos Vloženo 18. Červen 2012 Sdílet Vloženo 18. Červen 2012 Já mluvím o OII, tak sorry jsem mimo, jako kdybych nic nepsal… Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 18. Červen 2012 Sdílet Vloženo 18. Červen 2012 Tak já měl za to, že v sekci OI se budem bavit o OI a analogicky to bude u OII. No nevadí. @Jirka_M: XTomos to myslel tak, že u OII je pravděpodobně (asi jo, ale já to do teď nevěděl) intercooler jeden z chadičů pod maskou a tak kdyby ta jeho teorie o přicpaném okruhu chlazení platila, tak by jako bylo bylo, že přicpané žebra chladiče vodního přibrzdí celý průtok chladícího vzduchu všemi chladiči a tudíž bude i stlačený vzduch méně chlazen a co víc, XTomos si myslel, že ten přicpaný a nedochlazený vodní chladič bude ohřívat intercooler. Což je v našem případě samozřejmě blbost, tak na to zapomeňme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka_M Vloženo 18. Červen 2012 Sdílet Vloženo 18. Červen 2012 Taky mě zarazilo co psal - říkám si že snad svoje auto znám :-) - Vyměním ten nasávací trakt a uvidíme co bude (pravděpodobně až se intercooler zahřeje tak nedokáže efektivně chladit - protože mu chybí vzduch, který utíká tou dírou) - odkládal jsem to abych nemusel kuchat jednu věc dvakrát :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 19. Červen 2012 Sdílet Vloženo 19. Červen 2012 Uf ještě že se zmínil o tom že to je O2 jinak by tu byl dobrý flame Taky jsem nechápal kde by se na O1 vzal cooler před chladičem... Leda by to bylo něco takového Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor X Vloženo 21. Červen 2012 Sdílet Vloženo 21. Červen 2012 (editace) Hodnoty teplot - před nahozením motoru + jindy čerstvě nahozený + po 100km měření počátku vstřiku v těhle vedrech. PS na netbooku mi nejde klávesa PrtrScr Editováno: 25. Červen 2012, autor: Viktor X Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka_M Vloženo 22. Červen 2012 Sdílet Vloženo 22. Červen 2012 Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája19 Vloženo 25. Červen 2012 Sdílet Vloženo 25. Červen 2012 Hodnoty teplot - čerstvě nahozený + po 100km měření počátku vstřiku v těhle vedrech. PS na netbooku mi nejde klávesa PrtrScr Těch 57 je nějak moc, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor X Vloženo 25. Červen 2012 Sdílet Vloženo 25. Červen 2012 (editace) Proč? V tom letním pekle... za jízdy byl motor (voda) něco pod stovku, zahřát se to muselo... Teď mně napadá, když 60°C naměřili i v zavřeném autě na slunci v TV Nova tak na tom palivo nebude o nic líp . PS doplnil jsem hodnotu čidel před nahozením motoru Editováno: 25. Červen 2012, autor: Viktor X Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mafo Vloženo 25. leden 2013 Sdílet Vloženo 25. leden 2013 čus nema nekdo skusenost s timto , když napichnu octavii 19 tdi 81 kw rv 2001 tak mi to napiše zavadu -35 stupnu teplota paliva nevite v cem to je jestli v čerpadle ? díky za odp. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 26. leden 2013 Sdílet Vloženo 26. leden 2013 (editace) ANo je to v cerpadle, snimac vyhodnocuje teplotu a podla nej aj viskozitu ci hustotu nafty ktoru potrebuje vedet pri nastaveni davkovania. Pozri si prilohu je tam toho dost o AGR motoroch ale ved veeela veci je zhodnych s inymi TDičkami. Motor AGR.pdf Editováno: 26. leden 2013, autor: mysko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mafo Vloženo 27. leden 2013 Sdílet Vloženo 27. leden 2013 diky a da se Snímaè teploty paliva vymnenit na vozidle a nebo se musi odmontovat čerpadlo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka_M Vloženo 14. Únor 2013 Sdílet Vloženo 14. Únor 2013 No de to stačí jen oddělat vršek - pak jej nasadit nazpět a seřídit volnoběžnou dávku pomocí vagu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.