Fido Vloženo 21. Červen 2009 Vloženo 21. Červen 2009 Zdar! Včera jsem čistil na autě (1.9 TDI, 66kw, r.v.99) zpětné vedení výfukových plnů s EGR ventilem a když už jsem to měl rozebrané, tak jsem vyhodil a vyčisti i turbo + intercooler se všema hadicema. No prostě včera jsem celý den ležel pod autem. Všechno jsem vyčistil, vyměnil těsnění a složil zpět do původního stavu, ale když jsem to projel a čekal radost z jízdy, tak po řidání plynu na cca 2500 - 3000 otáček se ozývá hlasité syčení nasávání vzduchu kdesi z motoru a motor okamžitě padá do nouzáku. Startování po delším klidu je taky o ničem - vůbec se mu nechce a ozývají se při tom divné zvuky, ale když nastartuju podruhé ( po cca 1 minutě), tak vše v pohodě. Volnoběžné otáčky nekolísají a motor běží pravidelně. Tak v čem udělal soudruh z NDR chybu? P.S. Sorry, jestli se to tady už řešilo, ale já to nikde nenašel a to jsem hledal jak jsem mohl.... Citovat
Alessi Vloženo 21. Červen 2009 Vloženo 21. Červen 2009 No v prvé řadě by to asi chtělo napíchnout na VAG, jinak projít znovu veškeré vedení od intercooleru až po turbo a kompletní vedení hadiček od AGR ventilu. To jen pro začátek. Důvodů může být mnoho. A proč jsi to čistil. Pokud auto jede jak má, tak není důvod se v tom hrabat. Citovat
Fido Vloženo 21. Červen 2009 Autor Vloženo 21. Červen 2009 No v prvé řadě by to asi chtělo napíchnout na VAG, jinak projít znovu veškeré vedení od intercooleru až po turbo a kompletní vedení hadiček od AGR ventilu. To jen pro začátek. Důvodů může být mnoho. A proč jsi to čistil. Pokud auto jede jak má,tak není důvod se v tom hrabat. No já chtěl původně čistit jenom sání a EGR ventil, a pak jsem si řekl, že když už to mám vykuchané, tak se mrknu i na turbo a vyčistím i to. Ale vím o jednom spoji hadic, který jsem ve spěchu moc dobře neutěsnil, tak sázím na tohle. A když né, tak to píchnu u kámoše na vag. Jenom mě zajímalo, jestli se s tím někdo nesetkal, abych byl klidnější! Citovat
Alessi Vloženo 21. Červen 2009 Vloženo 21. Červen 2009 No mě to například syčelo, když jsem měl netěsnost na hadici (povytažená) od intercooleru, ale nepadalo mě to kvůli tomu do nouzáku. Do nouzáku mě OI většinou padali, když bylo něco s regulací turba a nebo netěsností či naprasklou hadičkou okolo ventilu N 75. Citovat
ROM Vloženo 2. Červenec 2009 Vloženo 2. Červenec 2009 Zdar! Včera jsem čistil na autě (1.9 TDI, 66kw, r.v.99) zpětné vedení výfukových plnů s EGR ventilem a když už jsem to měl rozebrané, tak jsem vyhodil a vyčisti i turbo + intercooler se všema hadicema. No prostě včera jsem celý den ležel pod autem. Všechno jsem vyčistil, vyměnil těsnění a složil zpět do původního stavu, ale když jsem to projel a čekal radost z jízdy, tak po řidání plynu na cca 2500 - 3000 otáček se ozývá hlasité syčení nasávání vzduchu kdesi z motoru a motor okamžitě padá do nouzáku. Startování po delším klidu je taky o ničem - vůbec se mu nechce a ozývají se při tom divné zvuky, ale když nastartuju podruhé ( po cca 1 minutě), tak vše v pohodě. Volnoběžné otáčky nekolísají a motor běží pravidelně.Tak v čem udělal soudruh z NDR chybu? P.S. Sorry, jestli se to tady už řešilo, ale já to nikde nenašel a to jsem hledal jak jsem mohl.... Máš někde netěsnost kolem intercooleru. Hádal bych na sponu vepředu u chladiče. Ta je vždy problémová. Nejlepší je vyměnit tu jejich roztažnou sponu stahovací sponou se šroubem (ty jak se dávají na hadice u praček). Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.