Publikováno Červen 21, 200916 r Zdar! Včera jsem čistil na autě (1.9 TDI, 66kw, r.v.99) zpětné vedení výfukových plnů s EGR ventilem a když už jsem to měl rozebrané, tak jsem vyhodil a vyčisti i turbo + intercooler se všema hadicema. No prostě včera jsem celý den ležel pod autem. Všechno jsem vyčistil, vyměnil těsnění a složil zpět do původního stavu, ale když jsem to projel a čekal radost z jízdy, tak po řidání plynu na cca 2500 - 3000 otáček se ozývá hlasité syčení nasávání vzduchu kdesi z motoru a motor okamžitě padá do nouzáku. Startování po delším klidu je taky o ničem - vůbec se mu nechce a ozývají se při tom divné zvuky, ale když nastartuju podruhé ( po cca 1 minutě), tak vše v pohodě. Volnoběžné otáčky nekolísají a motor běží pravidelně. Tak v čem udělal soudruh z NDR chybu? P.S. Sorry, jestli se to tady už řešilo, ale já to nikde nenašel a to jsem hledal jak jsem mohl....
Červen 21, 200916 r No v prvé řadě by to asi chtělo napíchnout na VAG, jinak projít znovu veškeré vedení od intercooleru až po turbo a kompletní vedení hadiček od AGR ventilu. To jen pro začátek. Důvodů může být mnoho. A proč jsi to čistil. Pokud auto jede jak má, tak není důvod se v tom hrabat.
Červen 21, 200916 r Autor No v prvé řadě by to asi chtělo napíchnout na VAG, jinak projít znovu veškeré vedení od intercooleru až po turbo a kompletní vedení hadiček od AGR ventilu. To jen pro začátek. Důvodů může být mnoho. A proč jsi to čistil. Pokud auto jede jak má,tak není důvod se v tom hrabat. No já chtěl původně čistit jenom sání a EGR ventil, a pak jsem si řekl, že když už to mám vykuchané, tak se mrknu i na turbo a vyčistím i to. Ale vím o jednom spoji hadic, který jsem ve spěchu moc dobře neutěsnil, tak sázím na tohle. A když né, tak to píchnu u kámoše na vag. Jenom mě zajímalo, jestli se s tím někdo nesetkal, abych byl klidnější!
Červen 21, 200916 r No mě to například syčelo, když jsem měl netěsnost na hadici (povytažená) od intercooleru, ale nepadalo mě to kvůli tomu do nouzáku. Do nouzáku mě OI většinou padali, když bylo něco s regulací turba a nebo netěsností či naprasklou hadičkou okolo ventilu N 75.
Červenec 2, 200916 r Zdar! Včera jsem čistil na autě (1.9 TDI, 66kw, r.v.99) zpětné vedení výfukových plnů s EGR ventilem a když už jsem to měl rozebrané, tak jsem vyhodil a vyčisti i turbo + intercooler se všema hadicema. No prostě včera jsem celý den ležel pod autem. Všechno jsem vyčistil, vyměnil těsnění a složil zpět do původního stavu, ale když jsem to projel a čekal radost z jízdy, tak po řidání plynu na cca 2500 - 3000 otáček se ozývá hlasité syčení nasávání vzduchu kdesi z motoru a motor okamžitě padá do nouzáku. Startování po delším klidu je taky o ničem - vůbec se mu nechce a ozývají se při tom divné zvuky, ale když nastartuju podruhé ( po cca 1 minutě), tak vše v pohodě. Volnoběžné otáčky nekolísají a motor běží pravidelně.Tak v čem udělal soudruh z NDR chybu? P.S. Sorry, jestli se to tady už řešilo, ale já to nikde nenašel a to jsem hledal jak jsem mohl.... Máš někde netěsnost kolem intercooleru. Hádal bych na sponu vepředu u chladiče. Ta je vždy problémová. Nejlepší je vyměnit tu jejich roztažnou sponu stahovací sponou se šroubem (ty jak se dávají na hadice u praček).
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.