majoh Vloženo 3. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2009 Zdravim. Mam takyto problem: Vymenil som autobateriu na Fabii 1,4 16V 55kW r.v.2001 (AUA). Ked nastartujem, vyhodi chybu 17566 - snimac tlaku v sacim potrubi (G71)-neverohodny signal, ale ukazuje 400-500mb po nastartovani, inak 935mb (pri vypnutom motore). Ale motor ide nepravidelne a asi po 10tich sekundach zakazdym zhasne. Pred vymenou baterie to nikdy nevyhodilo. Skrtiacu klapku som nastavil podla manualu. Okrem toho pisalo aj poruchu 01314 - rid.jedn. motoru 79-10 - prosim precist pamet zavad - Sporadicky - v riadiacom module ABS. Inak, bateriu som menil, lebo pri zapnuti kluca na jednotku zacali blikat kontrolky na palubovke - asi bola povodna od vyroby auta (ja ho mam necely rok). Nemohla sa tym odpalit riadiaca jednotka motora?? Alebo musim previest niake nove nastavenie riadiacej jednotky.. (Readiness kod je 11100101 - ale neviem, aky bol predtym) java script:add_smilie("","smid_36") Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 3. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2009 Nemusíš po výměně baterky dělat nic. Jak začli blikat kontrolky? Šlo nastartovat? Nebo při startu pohasínal celý display? Před výměnou to žádnou chybu neházelo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cartmanko Vloženo 3. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2009 kablovy zvazok je odmotany? v poriadku? suchy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 3. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2009 Možno si pri výmene bat.pohol so zväzkom a začalo to blbnúť.Pozri si ho ako ti radí cartmanko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majoh Vloženo 4. Červenec 2009 Autor Sdílet Vloženo 4. Červenec 2009 (editace) K tej baterii: V pondelok, ked som chcel nastartovat, tak len pretocilo motorom a vsetko zhaslo. Tak som ju dal nabit. V utorok, stredu som jazdil normalne, ale kratke trasy <1km a caste starty. Vo stvrtok som uz nenastartoval, ledva pretocilo motorom, tak som to dal znova nabit. V piatok ked som dal kluce do jednotky, tak sa palubovka rozblikala, tak som to hned vypnul a ani som sa nesnazil startovat. Po nabijani mala bateria 12V, ale asi po hodine klesla na 10,4V (Vadny clanok v baterii?). Kliestovym ampermetrom som nenameral niaku spotrebu 0,0-0,1A, takze mi to nemohlo vybit nieco v aute. Tak som kupil novu Bateriu. Predtym mi pisalo chyby: 17589 - Lin.lambdasonda/referencni napeti Preruseni P1181 - 35-10 - - - Sporadicky 17604 - rada 1 -sonda 1: topny okruh Elektricka zavada P1196 - 35-10 - - - Sporadicky Ale na tom som jazdil, len niekedy sa na chvilu znizil vykon pri studenom motore. Po prejdeni asi 200m po starte tahalo normalne. Teraz som sa dival na kable, nic nezvycajne som nenasiel, ani ziadnu vodu. Skusal som aj nastartovat, ked som drzal nohu na plyne, tak to nezhaslo, ale kolisali otacky 1100-1500 ako som dal nohu z plynu, hned zhaslo. Inak motor ide asi 5sekund po starte plynulo, az potom zacne ist nepravidelne a zacne sa triast a po par sekundach zhasne (ked nemam nohu na plyne a je studeny) Ked sa trochu zohrial, uz nejde ani nastartovat. Pred vymenou baterie som taketo problemy nemal, preto si myslim, ze ci sa nevymazali niake naucene hodnoty a preto to takto blbne. Editováno: 4. Červenec 2009, autor: majoh Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaroě Vloženo 4. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2009 No tak teda nezávidím. Jestli že ti to píše závady Lambdasondy tak je v háji buď sonda nebo některý ze vstřikovačů.Nebo napájení sondy káblík přerušen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majoh Vloženo 4. Červenec 2009 Autor Sdílet Vloženo 4. Červenec 2009 Opravene! Znovu som odpojil bateriu na hodinu. Medzitym som vycistil skrtiacu klapku - iba som zvrchu nastriekal sprej na skrtiace klapky. Ale nevyzerla niako moc spinava a predtym to nekolisalo, tak tym to asi nebolo. Po napojeni baterie som vo Vagu na RJ motora zadal PRIZPUSOBENI a v kanalu 00 zadal 000 - vymazanie adaptacnej hodnoty. Potom Zakladne nastavenie sktiacej klapky - kanal 60 Zakladne nastavenie: adaptace ventilu spetneho vedeni vyfukovych plynu - kanal 74 (RJ motora pisala ze nie su nastavene hodnoty) Vypnul zapalovanie na 30sec, aby sa hodnoty ulozili. Nastartoval som a otacky su stabilne, subjektivne ide motor ovela tichsie ako chodieval predtym. Dokonca mi uz nesvieti ani porucha lambda sondy, ktora tam svietila asi 4 mesiace. Uvidim, ked vychladne motor, ci znova po case nezasvieti lamda sonda. Dakujem vsetkym za spolupracu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.