martino Vloženo 9. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2008 ty si teda riadny extremista Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 9. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2008 Nevím, na spotřebu nejezdím, jezdím jak potřebuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 10. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2008 jak to delate ? Ja po meste mam cca 10l/100km a jinak kolem 8.5l/100km. To jezdim po meste 50, semtam se ale brutalne rozjedu na plnej plyn )) Mimo mesto tak 8.5 (90-120km/h), dalnice 9.5 (130-180km/h) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OTDi Vloženo 10. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2008 no tak takový spotřeby, to je mazec. já s mojí 81 kw jezdil vždy okolo 5,7, když moc slušně tak 5 někdy 4,8, ale fak výjmečně. když jsem měl 66 kw tak sem jezdil v noci semtam asi tak 25 km za 3,6. ale to bylo tím, že jsem jel přes město a všechny dědiny 90, mimo tak 100 a za celou cestu jsem ani jednou nezastavil. jinak okolo 5. Ale asi jezdíš po městě 50 na pětku ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fire Vloženo 10. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2008 jak to delate ? Ja po meste mam cca 10l/100km a jinak kolem 8.5l/100km.To jezdim po meste 50, semtam se ale brutalne rozjedu na plnej plyn )) Mimo mesto tak 8.5 (90-120km/h), dalnice 9.5 (130-180km/h) co mas za motor ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Karasz Vloženo 19. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2008 jak to delate ? Ja po meste mam cca 10l/100km a jinak kolem 8.5l/100km.To jezdim po meste 50, semtam se ale brutalne rozjedu na plnej plyn )) Mimo mesto tak 8.5 (90-120km/h), dalnice 9.5 (130-180km/h) Pokud máte diesel, tak je něco s motorem špatně. Za celou dobu se mi nepodařilo dostat nad hodnotu 7l/100km při trase nad 50km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Karasz Vloženo 19. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2008 no tak takový spotřeby, to je mazec. já s mojí 81 kw jezdil vždy okolo 5,7, když moc slušně tak 5 někdy 4,8, ale fak výjmečně. když jsem měl 66 kw tak sem jezdil v noci semtam asi tak 25 km za 3,6. ale to bylo tím, že jsem jel přes město a všechny dědiny 90, mimo tak 100 a za celou cestu jsem ani jednou nezastavil. jinak okolo 5. Ale asi jezdíš po městě 50 na pětku ne Ano, 50 jezdím na pětku, ale ne vždy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 19. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2008 Chudák motor... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 19. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2008 Mohu souhlasit. Mám O1 81kw r.v.99. Mám ji od roku 04 kdy měla 120tkm a nyní mám 280tkm. jezdím nějakých 40tkm za rok. Dlouhodobou spotřebu podle palubního počítače mám 4,0-4,3l/100km. Ve skutečnosti (počítač totiž lže) to je 4,5-4,7l. Na pravidelné jízdě do práce a zpět (18km přes Ostravu), dosahuju spotřebu 3,7-4,2l tam i zpět. Cestu na chalupu (85km) dělám za 3,8-4,2l a zpět za 3-3,3l dle počítače. Všechno je to o stylu jízdy. Snažím se mejezdit více jak 100km/h - ideální je 80km/h, jezdit co nejvíce na pětku a to od 1.200ot/min, co nejvíce brzdit motorem a co nejméně brzdami (tomu odpovídá výměna brzdových destiček (1x za 75tkm). Musím konstatovat, že to nemá žádný vliv na opotřebení motoru, možná je to pro něj i lepší (v 250tkm jsem měl turbo na repasi - bylo podezření na vůli v ložisku - po rozdělání servisman konstatoval, že vůle je jak u auta co má tak 150tkm). Nesouhlasím s tím že bych jezdil jako šnek navíc při 50 v obci a 90 mimo obec aspoň dodržuji předpisy. Měl jsem možnost jezdit s O1FL 66kw r.v.2001 a spotřeba byla obdobná, pak jsem jezdil s O1FL 96kW r.v. 2002, tam se se spotřebou nešlo dostat pod 4,5l/100km ale nevím nakolik lhal počítač a jako poslední jsem jezdil s O2 10xkW 2,0l a spotřeba taky kolem 4,5l/100km podle počítače, který nelhal. Příští rok chci svoji O1 vyměnit za B1 2,5l a tam už ta spotřeba bude asi někde jinde. Podle mých zkušeností začali jezdit dva známí a dosahují podobné hodnoty. 1200rpm to tomu dáváš pěkně po pi*i. á teda pod 1500 nejdu. Ideál je tak 1800, a to i na spotřebu. Při nižších otáčkách už zase leze spotřeba nahoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 19. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2008 Ano, 50 jezdím na pětku, ale ne vždy. tý krááávo, ani neotevírej kapotu, jinak si tě ten motor podá. Se vsadím, že je na tebe pěkně nasranej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 20. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2008 Já na spotřebu nejezdím, motor si krásně vrní někde kolem 1800-2000 ot/min když jezdím po Praze a spotřeba mi dělá cca 5.8 dlouhodobě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ppetr Vloženo 20. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2008 Mohu souhlasit. Mám O1 81kw r.v.99. Mám ji od roku 04 kdy měla 120tkm a nyní mám 280tkm. jezdím nějakých 40tkm za rok. Dlouhodobou spotřebu podle palubního počítače mám 4,0-4,3l/100km. Ve skutečnosti (počítač totiž lže) to je 4,5-4,7l. Na pravidelné jízdě do práce a zpět (18km přes Ostravu), dosahuju spotřebu 3,7-4,2l tam i zpět. Cestu na chalupu (85km) dělám za 3,8-4,2l a zpět za 3-3,3l dle počítače. Všechno je to o stylu jízdy. Snažím se mejezdit více jak 100km/h - ideální je 80km/h, jezdit co nejvíce na pětku a to od 1.200ot/min, co nejvíce brzdit motorem a co nejméně brzdami (tomu odpovídá výměna brzdových destiček (1x za 75tkm). Musím konstatovat, že to nemá žádný vliv na opotřebení motoru, možná je to pro něj i lepší (v 250tkm jsem měl turbo na repasi - bylo podezření na vůli v ložisku - po rozdělání servisman konstatoval, že vůle je jak u auta co má tak 150tkm). Nesouhlasím s tím že bych jezdil jako šnek navíc při 50 v obci a 90 mimo obec aspoň dodržuji předpisy. Měl jsem možnost jezdit s O1FL 66kw r.v.2001 a spotřeba byla obdobná, pak jsem jezdil s O1FL 96kW r.v. 2002, tam se se spotřebou nešlo dostat pod 4,5l/100km ale nevím nakolik lhal počítač a jako poslední jsem jezdil s O2 10xkW 2,0l a spotřeba taky kolem 4,5l/100km podle počítače, který nelhal. Příští rok chci svoji O1 vyměnit za B1 2,5l a tam už ta spotřeba bude asi někde jinde. Podle mých zkušeností začali jezdit dva známí a dosahují podobné hodnoty. Tak na takový styl jízdy by bylo ideální SDI. Na tom se ti fakt nemá co pokazit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 13. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2008 Moje běžné rozpětí je 6-7l Jinak stále opakuji, jak je to krásné jezdit po hodnoty udávané výrobcem vozidla... chudáci VW místo výroby "marketingových" green verzí by stačilo proškolit řidiče jak mají jezdit No nic... když tomu věřite... :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libcinek Vloženo 13. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2008 Moje běžné rozpětí je 6-7l Jinak stále opakuji, jak je to krásné jezdit po hodnoty udávané výrobcem vozidla... chudáci VW místo výroby "marketingových" green verzí by stačilo proškolit řidiče jak mají jezdit No nic... když tomu věřite... :D 1.8 20V po Praze 11 i 14 mimo město 7,5 a dálnice 6,8 a to nejsem žádnej rychlík ale šnek taky ne )) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
burek Vloženo 13. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2008 spotrebu jsem resil kdyz jsem kouopil auto.ted na to kaslu.davam tomu cocku,takze tech 6l kdyz jedu z prace domu.jinak mimo mesto kolem 5.2,slko by se dostat jako moje pritelkyne na 3.9 ale to je trasa dlouha 80km po dalnici a porad na 5stupen 80-90 takze sneci jizda.javic nesnasim kdyz mam TDi podtoceny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadaoct Vloženo 14. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2008 1200rpm to tomu dáváš pěkně po pi*i. á teda pod 1500 nejdu. Ideál je tak 1800, a to i na spotřebu. Při nižších otáčkách už zase leze spotřeba nahoru. moje slova. Na 1500 ot maximálně udržuju rychlost nebo hodně pomalu zrychluju. Od 1800 už klidně dám plnej knedl. A na pětku 50? Až jednou přidá,tak mu motor ustřelí ze silenbloků,jak budou utahaný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
burek Vloženo 14. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2008 Ano, 50 jezdím na pětku, ale ne vždy. ja myslim ze kdyby ten motor mohl neco delat tak ti nakope do prde.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 14. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2008 ono se dá normálně jezdit za 4 litry a ani člověk nemusí ten motor mordovat na volnoběžné otáčky. Ideál je těch 1800ot. Samozžejmě taky záleží, jestli šlověk jezdí někde kolem Pardubic nebo kolem Žďáru, tak ve ŽĎáru nikdy nedosáhne stejným stylem spotřeby jako kolem Pardubic, to snad musí být každému jasné. Kdo jezdá jen krátké trasy jako třeba 10km, tak si na takovou spotřebu taky ani nemákne. Totéž platí pro dlouhé trasy v řádu hodně stovek km, protože tam si zase nedovedu jet 100. Nakonec 66ka je jak dělaná na pohodovou jízdu bez ambicí to honit. Ono stejně není moc co honit. Já jsem nikdy při tankování nepřesáhnul 5/100. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 14. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2008 To je nesmysl.Jet za tři litry na sto. Palubní počitač má odchylku minimálně o půl litrů tzn.že skutečná spotřeba je vyšší.Neřikám že neni reálných těch 4,5 ale to je hooodně pohodová jizda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 14. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2008 mám rekord 2,8 na trase jaroměř-pardubice. jeto v pozdních hodinách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 14. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2008 a ta odchylka pcxskutečná je větší u vyšších spotřeb. mi to vycází tak nastejno, nebo s rozdílem 0,1-0,3 l max. zato u mondea je ten rozdíl klidně litr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadaoct Vloženo 15. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2008 jezdit co nejvíce na pětku a to od 1.200ot/min, co nejvíce brzdit motorem a co nejméně brzdami (tomu odpovídá výměna brzdových destiček (1x za 75tkm) jezdim za 5.5l/100 km a na destičky najedu stejně Teď je na nich celkem 59 a myslim že těch 15 najedou stopro Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
burek Vloženo 16. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2008 ja myslim ze je mozne jet za 2.8l/100km ale je to trasna z bodu A do bodu B pri nejhorsim po rovince a pri nejlepsim z kopce.neni mozne jet za 2.8 nejakej kombinator po obcich. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
upirveliky Vloženo 28. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2008 s 1.8T dlouhodobá spotřeba 10,5 litru. jezdím abych nebrzdil provoz,ale závodník nejsem...není něco špatně??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.