Přejít na obsah

Motory a jejich spotřeby


Mikeš

Doporučené příspěvky

no tak takový spotřeby, to je mazec. já s mojí 81 kw jezdil vždy okolo 5,7, když moc slušně tak 5 někdy 4,8, ale fak výjmečně. když jsem měl 66 kw tak sem jezdil v noci semtam asi tak 25 km za 3,6. ale to bylo tím, že jsem jel přes město a všechny dědiny 90, mimo tak 100 a za celou cestu jsem ani jednou nezastavil. jinak okolo 5. Ale asi jezdíš po městě 50 na pětku ne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
jak to delate ? Ja po meste mam cca 10l/100km a jinak kolem 8.5l/100km.

To jezdim po meste 50, semtam se ale brutalne rozjedu na plnej plyn :)))

Mimo mesto tak 8.5 (90-120km/h), dalnice 9.5 (130-180km/h)

Pokud máte diesel, tak je něco s motorem špatně. Za celou dobu se mi nepodařilo dostat nad hodnotu 7l/100km při trase nad 50km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no tak takový spotřeby, to je mazec. já s mojí 81 kw jezdil vždy okolo 5,7, když moc slušně tak 5 někdy 4,8, ale fak výjmečně. když jsem měl 66 kw tak sem jezdil v noci semtam asi tak 25 km za 3,6. ale to bylo tím, že jsem jel přes město a všechny dědiny 90, mimo tak 100 a za celou cestu jsem ani jednou nezastavil. jinak okolo 5. Ale asi jezdíš po městě 50 na pětku ne

Ano, 50 jezdím na pětku, ale ne vždy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mohu souhlasit. Mám O1 81kw r.v.99. Mám ji od roku 04 kdy měla 120tkm a nyní mám 280tkm. jezdím nějakých 40tkm za rok. Dlouhodobou spotřebu podle palubního počítače mám 4,0-4,3l/100km. Ve skutečnosti (počítač totiž lže) to je 4,5-4,7l. Na pravidelné jízdě do práce a zpět (18km přes Ostravu), dosahuju spotřebu 3,7-4,2l tam i zpět. Cestu na chalupu (85km) dělám za 3,8-4,2l a zpět za 3-3,3l dle počítače. Všechno je to o stylu jízdy. Snažím se mejezdit více jak 100km/h - ideální je 80km/h, jezdit co nejvíce na pětku a to od 1.200ot/min, co nejvíce brzdit motorem a co nejméně brzdami (tomu odpovídá výměna brzdových destiček (1x za 75tkm). Musím konstatovat, že to nemá žádný vliv na opotřebení motoru, možná je to pro něj i lepší (v 250tkm jsem měl turbo na repasi - bylo podezření na vůli v ložisku - po rozdělání servisman konstatoval, že vůle je jak u auta co má tak 150tkm). Nesouhlasím s tím že bych jezdil jako šnek navíc při 50 v obci a 90 mimo obec aspoň dodržuji předpisy. Měl jsem možnost jezdit s O1FL 66kw r.v.2001 a spotřeba byla obdobná, pak jsem jezdil s O1FL 96kW r.v. 2002, tam se se spotřebou nešlo dostat pod 4,5l/100km ale nevím nakolik lhal počítač a jako poslední jsem jezdil s O2 10xkW 2,0l a spotřeba taky kolem 4,5l/100km podle počítače, který nelhal. Příští rok chci svoji O1 vyměnit za B1 2,5l a tam už ta spotřeba bude asi někde jinde. Podle mých zkušeností začali jezdit dva známí a dosahují podobné hodnoty.

1200rpm to tomu dáváš pěkně po pi*i. á teda pod 1500 nejdu. Ideál je tak 1800, a to i na spotřebu. Při nižších otáčkách už zase leze spotřeba nahoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mohu souhlasit. Mám O1 81kw r.v.99. Mám ji od roku 04 kdy měla 120tkm a nyní mám 280tkm. jezdím nějakých 40tkm za rok. Dlouhodobou spotřebu podle palubního počítače mám 4,0-4,3l/100km. Ve skutečnosti (počítač totiž lže) to je 4,5-4,7l. Na pravidelné jízdě do práce a zpět (18km přes Ostravu), dosahuju spotřebu 3,7-4,2l tam i zpět. Cestu na chalupu (85km) dělám za 3,8-4,2l a zpět za 3-3,3l dle počítače. Všechno je to o stylu jízdy. Snažím se mejezdit více jak 100km/h - ideální je 80km/h, jezdit co nejvíce na pětku a to od 1.200ot/min, co nejvíce brzdit motorem a co nejméně brzdami (tomu odpovídá výměna brzdových destiček (1x za 75tkm). Musím konstatovat, že to nemá žádný vliv na opotřebení motoru, možná je to pro něj i lepší (v 250tkm jsem měl turbo na repasi - bylo podezření na vůli v ložisku - po rozdělání servisman konstatoval, že vůle je jak u auta co má tak 150tkm). Nesouhlasím s tím že bych jezdil jako šnek navíc při 50 v obci a 90 mimo obec aspoň dodržuji předpisy. Měl jsem možnost jezdit s O1FL 66kw r.v.2001 a spotřeba byla obdobná, pak jsem jezdil s O1FL 96kW r.v. 2002, tam se se spotřebou nešlo dostat pod 4,5l/100km ale nevím nakolik lhal počítač a jako poslední jsem jezdil s O2 10xkW 2,0l a spotřeba taky kolem 4,5l/100km podle počítače, který nelhal. Příští rok chci svoji O1 vyměnit za B1 2,5l a tam už ta spotřeba bude asi někde jinde. Podle mých zkušeností začali jezdit dva známí a dosahují podobné hodnoty.

Tak na takový styl jízdy by bylo ideální SDI. Na tom se ti fakt nemá co pokazit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
Moje běžné rozpětí je 6-7l ;) Jinak stále opakuji, jak je to krásné jezdit po hodnoty udávané výrobcem vozidla... chudáci VW místo výroby "marketingových" green verzí by stačilo proškolit řidiče jak mají jezdit ;):D

No nic... když tomu věřite... :D :D :D

1.8 20V po Praze 11 i 14 :) mimo město 7,5 a dálnice 6,8 a to nejsem žádnej rychlík ale šnek taky ne :))) lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

spotrebu jsem resil kdyz jsem kouopil auto.ted na to kaslu.davam tomu cocku,takze tech 6l kdyz jedu z prace domu.jinak mimo mesto kolem 5.2,slko by se dostat jako moje pritelkyne na 3.9 ale to je trasa dlouha 80km po dalnici a porad na 5stupen 80-90 takze sneci jizda.javic nesnasim kdyz mam TDi podtoceny :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1200rpm to tomu dáváš pěkně po pi*i. á teda pod 1500 nejdu. Ideál je tak 1800, a to i na spotřebu. Při nižších otáčkách už zase leze spotřeba nahoru.

moje slova. Na 1500 ot maximálně udržuju rychlost nebo hodně pomalu zrychluju. Od 1800 už klidně dám plnej knedl.

A na pětku 50? Až jednou přidá,tak mu motor ustřelí ze silenbloků,jak budou utahaný lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ono se dá normálně jezdit za 4 litry a ani člověk nemusí ten motor mordovat na volnoběžné otáčky. Ideál je těch 1800ot. Samozžejmě taky záleží, jestli šlověk jezdí někde kolem Pardubic nebo kolem Žďáru, tak ve ŽĎáru nikdy nedosáhne stejným stylem spotřeby jako kolem Pardubic, to snad musí být každému jasné. Kdo jezdá jen krátké trasy jako třeba 10km, tak si na takovou spotřebu taky ani nemákne. Totéž platí pro dlouhé trasy v řádu hodně stovek km, protože tam si zase nedovedu jet 100. Nakonec 66ka je jak dělaná na pohodovou jízdu bez ambicí to honit. Ono stejně není moc co honit.

Já jsem nikdy při tankování nepřesáhnul 5/100.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • Pawouk umístěno následující téma

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...