Publikováno Srpen 6, 200916 r Mám záhadný problém. Na naší fabce 1,4 MPi m.r.2001 včera za jízdy z ničeho nic začla pípat a blikat aladinova lampa (kontrola tlaku oleje). Ihned jsme zastavili a zkontrolovali hladinu oleje, ale bylo ho dost. Po nastartování byl zase klid, trochu jsme ji proturovali a nic, tak jsme opatrně jeli dále (segera spěchala na vlak tak nebylo zbytí). Po ujetí cca 200m zase začala kontrolka oleje blikat a pípat, ale jelo se dál ujeli jsme tak 12 km a motor jel jako by mu mic nebylo (žádna změna zvuku, chování, výkonu, prostě nic). Ted jsme to připojili na diagnostiku a vyjely nám jen 4 náhodné chyby motoru: 1/ 17549 (P1141) zátěž motoru/nesmyslná hodnota 2/ 17978 (P1570) zablokovaná řidící jednotka motoru 3/ 16556 (P0172) blok válců č.1/bohatá směs 4/ 16502 (P0118) snímač teploty chlad. kapaliny/zádný signál (tohle jsme opravili, že jsme vypojili a profoukli konektor) Nesetkali jste se s tím už někdo? Neznám nikoho, kdo by měl podobný problem. Jestli ne, tak bude muset holka holt do servisu
Srpen 7, 200916 r Že by tlak oleje ? a/ málo oleje - asi tak 1-2 lt ve vaně b/ špatná dodávka oleje - prasklé čerpadlo oleje, nevhodný olej, ucpaná trasa oleje etc. c/ nebo jen a prostě blbne to čidlo (či má pouze špatný kontakt) P.S: rok 2001 - není už to žádná mladice P.S.S: Změř si ještě jednou olej jak se má - třeba při odstátém motoru a chladném oleji - a ne měřit olej, když je rozustříkanej po celém klikovém mechanismu. Upraveno Srpen 7, 200916 r od marvin
Srpen 7, 200916 r Autor Oleja je dost. Dneska jsem kupil mové čidlo, tak ho vyměnim a otestuju >>> a uvidí se. btw: diky za reakci
Srpen 9, 200916 r Autor Dneska jsem vyměnil čidlo a vypadá to, že za to mohlo, bo sem to hned projel (cca 30 km) a vše OK.
Srpen 9, 200916 r malo by to byt ono tiez som mal ten problem a po vymene cidla dalsich 200000 vsetko ok. takze nech ti to sluzi a vela km bez nehody
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.