jendoscz Vloženo 27. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2009 Zdravím mistři, mám na Vás dotaz. Už jsem to řešil, ale nějako se to v kategorii Motor neujalo. Nezlobte se prosím, že to tedy publikuji zde. Jde o to, že jsem měl problémy s volnoběhem na Octavii I 1.6 74 kW AKL, r.v. 1997. Občas otáčky lítaly až do 3.500/min, po vyčištění, nastavení a sychrovaném vyzkoušení jiné škrtičky jsem jí vyřadil ze seznamu možných příčin - maká správně. Mrknul jsem na přívod vzduchu po celé jeho trase a nikde není netěsnost. Později jsem vyměnil čidlo teploty chladící kapaliny (které jsem musel stejně měnit), také nic. Váha vzduchu také o.k. Se známým jsme na počítači zaznamenali závadu Hallova snímače - na vačkové hřideli byl o.k. - na klikové hřideli ne - tak tady výměna. Potom jsem jí dnes zkusil projet a otáčky stále lítají - sice už ne až do 3.500 - ale zhruba do 1.500 - zkusili jsme tedy jiný snímač ale pořád to samé - nutno dodat že všechny díly jsou buď origo - nebo se snažím dávat zatím mnou "oblíbený" BOSCH. Po napíchnutí na počítač hlasí ŘJ opět problémy s Hallovým snímačem. Samozřejmě jsme po výměně závady vymazali a provedli opět všechna možná nastavení. Už nevím. Nenapadá Vás něco? Předem moc díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matesangello Vloženo 28. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2009 Ahoj omlouvám se za první nedokonalou odpověď,trochu jsem to tu nezvládl, snad se administrátor nebude zlobit. Ale k věci. Mám to samé auto, řešil jsem ten samý problém, byl to velkej průser. K těm vysokejm otáčkám na volnoběh-měl jsem je taky, pak mi to občas volnoběh neudrželo, občas to vůbec netahalo, normálně to jelo a najednou ze ztratil výkon motoru,nebo se motor sám vypnul v režimu jízdy , ohřátý na provozní teplotu. Jednou v garáži po nastartování a přidání plynu, abych jako vyjel z garáže ven se ozvala obrovská rána,a motor chcípnul,otevřel jsem kapotu a málem jsem dostal infarkt, všude modrej dým. Napojil jsem to na Wag a jeden problém za druhým. - váha vzduchu, snímač teploty nasávaného vzduchu, horní doraz lambda sondy. Vymazal jsem chyby a auto dojelo s velkejma trablema na druhej den k mechanikovi. Bylo tam tejden, chyby se za provozu objevily znovu, vyměnil tedy váhu vzduchu, vyčistil klapku nasávaného vzduchu,nakonec skusil dát jinou,vyměnil lambdu,čidlo teploty chladící kapaliny na hadici nahoře na motoru, Hallovy snímače na klice a na vačce a pořád auto nejezdilo, nedrželo volnoběh, dokonce wag zjistil že se ztratily hodnoty z lambda sondy. Konečný ortel: řídící jednotka motoru. Po její výměně auto začalo normálně jezdit. Repasovaná se dá sehnat údajně za 12-14 tisíc,nová 20tis.Kč. Na tento motor se řídící jednotky prý schánějí velice obtížně ,měl půjčené dvě,stejného typového čísla a byly špatné. Nezbylo mi ,než sehnat repasovanou. Chlapíkovi věřím že to bylo tímto,už mě tahal ohledně poruch auta z jiných průserů - roztržení diferáku v převodovce a pod. Myslím si tedy že Vám nezbyde nic jiného než se poohlédnout po řídící jednotce motoru. Já mám najeto 208 000Km a je to prý jedna z častých závad vzhledem ke kilometrům a typu motoru-AKL- No držím Vám palce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laky30 Vloženo 30. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2009 Zdravím mistři,mám na Vás dotaz. Už jsem to řešil, ale nějako se to v kategorii Motor neujalo. Nezlobte se prosím, že to tedy publikuji zde. Jde o to, že jsem měl problémy s volnoběhem na Octavii I 1.6 74 kW AKL, r.v. 1997. Občas otáčky lítaly až do 3.500/min, po vyčištění, nastavení a sychrovaném vyzkoušení jiné škrtičky jsem jí vyřadil ze seznamu možných příčin - maká správně. Mrknul jsem na přívod vzduchu po celé jeho trase a nikde není netěsnost. Později jsem vyměnil čidlo teploty chladící kapaliny (které jsem musel stejně měnit), také nic. Váha vzduchu také o.k. Se známým jsme na počítači zaznamenali závadu Hallova snímače - na vačkové hřideli byl o.k. - na klikové hřideli ne - tak tady výměna. Potom jsem jí dnes zkusil projet a otáčky stále lítají - sice už ne až do 3.500 - ale zhruba do 1.500 - zkusili jsme tedy jiný snímač ale pořád to samé - nutno dodat že všechny díly jsou buď origo - nebo se snažím dávat zatím mnou "oblíbený" BOSCH. Po napíchnutí na počítač hlasí ŘJ opět problémy s Hallovým snímačem. Samozřejmě jsme po výměně závady vymazali a provedli opět všechna možná nastavení. Už nevím. Nenapadá Vás něco? Předem moc díky. Ahoj Ak ti môžem poradiť mám presne taký istý typ Octávii ako ty a tiež som mal tento problém. U mňa VAG vypisoval skrat na kostru a tiež mi kolísali otáčky a pri zohriatom motore sa držali okolo 1200 otáčiek. Po tomto som vyčistil-vystriekal všetky konektory a kontakty na motore a zatiaľ je všetko OK. Tiež som vymenil termostat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.