heatclif Vloženo 30. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2009 Dobrý den, můj problém je následující.. Mám Škodu Octavia II Tdi 103 kW, najeto cca 117000 km. Zhruba před měsícem se mi při volnoběžných otáčkách začal občas mírně třást motor. Bylo to opravdu nárazové. Nyní už je to v takovém stádiu, že se na volnoběh třese vždy a s velkou intenzitou. Vše se přenáší až do karoserie. Pokud ale přidám otáčky je vše ok. Nevíte čím by to mohlo být? Žádné klepání ani jiné podobné nestandartní zvuky z motoru slyšet nesjou. Občas se mi také nárazově stane, že při sešlápnutém plynu začne vozidlo cukat. Poté co dám nohu z plynu a znovu sešlápnu je vše zase ok. Hodlám navštívit servis ale rád bych věděl na co se mám případně připravit :-) . Za Vaše odpovědi předem děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 30. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2009 Řekl bych že vstřiky !!!!..kamarád měl ted před nedávnem to samé u Passata 2.0TDI-CR 103kw (najeto přes 80.000km) ...dělalo mu přesně to samé co tobě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemar Vloženo 1. Září 2009 Sdílet Vloženo 1. Září 2009 Já osobne to vidim na setrvak dvouhmotu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gula221 Vloženo 1. Září 2009 Sdílet Vloženo 1. Září 2009 Neviem ako to mysli heatclif pri to zošľapnutom plyne, ale mne sa stáva keď idem na 2 alebo 3 prevodovom stupni a pridávam tak ako keby auto vynechalo na zlomok sekundy a o chvíľku už je znova všetko v poriadku. Auto mi na voľnobehu trošku ako keby vynechalo. No je to tak raz za 10-15 sekúnd, ale je to veľmi maličko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
heatclif Vloženo 2. Září 2009 Autor Sdílet Vloženo 2. Září 2009 Neviem ako to mysli heatclif pri to zošľapnutom plyne, ale mne sa stáva keď idem na 2 alebo 3 prevodovom stupni a pridávam tak ako keby auto vynechalo na zlomok sekundy a o chvíľku už je znova všetko v poriadku. Auto mi na voľnobehu trošku ako keby vynechalo. No je to tak raz za 10-15 sekúnd, ale je to veľmi maličko. Díky za Vaše názory. Dneska jsem to měl u jednoho "mekánika " v dílně. Dal to na VAG a prý jsou to vstřiky. Teď prý mám dvě možnosti. Buďto se to bude snažit pročistit a když to nepomůže tak budu muset koupit nové. Myslíte, že má smysl je nechat čistit? Přece je to jenom "balík"....A když bude k.o. třeba jen jeden mám nechat vyměnit rovnou všechny? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
heatclif Vloženo 12. Září 2009 Autor Sdílet Vloženo 12. Září 2009 Díky za Vaše názory. Dneska jsem to měl u jednoho "mekánika " v dílně. Dal to na VAG a prý jsou to vstřiky. Teď prý mám dvě možnosti. Buďto se to bude snažit pročistit a když to nepomůže tak budu muset koupit nové. Myslíte, že má smysl je nechat čistit? Přece je to jenom "balík"....A když bude k.o. třeba jen jeden mám nechat vyměnit rovnou všechny? Tak to byla vstřikovací tryska na třetím válci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemar Vloženo 12. Září 2009 Sdílet Vloženo 12. Září 2009 A tak nam aspon prbiliz co t tim vstrikem bylo? Zadrenej? Nebo hod foto poskozeni.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
heatclif Vloženo 28. Září 2009 Autor Sdílet Vloženo 28. Září 2009 Prý dával více nafty než měl. Dělal mi to známý. Když jsem si zjišťoval kolik by to stálo přes Porsche tak i s prací něco kolem 17.000,-Kč za jeden vstřik což je pálka!!!!! Takhle jsem si sehnal z bouranýho auta za 4.000,-Kč + práce 1.100. Auto teď jede jak má tak snad bude zase chvíli klid :-) . Ale řeknu Vám, byl to opravdu opruz. Ze začátku to opravdu začalo sem tam poskakovat až se to stávalo pravidlem. Vždy na volnoběžné otáčky. Každopádně děkuji za vaše podněty. Když jsem koukal na ten původní co tam byl, tak byl kolem trysky pěkně zapečenej...víc na tom stejně nepoznám.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 3. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2009 bohužel jsem si to přečetl až teď, takže dodatečně, aniž bych znal resume : vstřikovače. Stará známá bolest tohoto skvělýho motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.