Přejít na obsah

Octavia II 2.0 TDi 103 kW


heatclif

Doporučené příspěvky

Dobrý den, můj problém je následující..

Mám Škodu Octavia II Tdi 103 kW, najeto cca 117000 km. Zhruba před měsícem se mi při volnoběžných otáčkách začal občas mírně třást motor. Bylo to opravdu nárazové. Nyní už je to v takovém stádiu, že se na volnoběh třese vždy a s velkou intenzitou. Vše se přenáší až do karoserie. Pokud ale přidám otáčky je vše ok. Nevíte čím by to mohlo být? Žádné klepání ani jiné podobné nestandartní zvuky z motoru slyšet nesjou. Občas se mi také nárazově stane, že při sešlápnutém plynu začne vozidlo cukat. Poté co dám nohu z plynu a znovu sešlápnu je vše zase ok. Hodlám navštívit servis ale rád bych věděl na co se mám případně připravit :-) . Za Vaše odpovědi předem děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neviem ako to mysli heatclif pri to zošľapnutom plyne, ale mne sa stáva keď idem na 2 alebo 3 prevodovom stupni a pridávam tak ako keby auto vynechalo na zlomok sekundy a o chvíľku už je znova všetko v poriadku. Auto mi na voľnobehu trošku ako keby vynechalo. No je to tak raz za 10-15 sekúnd, ale je to veľmi maličko.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neviem ako to mysli heatclif pri to zošľapnutom plyne, ale mne sa stáva keď idem na 2 alebo 3 prevodovom stupni a pridávam tak ako keby auto vynechalo na zlomok sekundy a o chvíľku už je znova všetko v poriadku. Auto mi na voľnobehu trošku ako keby vynechalo. No je to tak raz za 10-15 sekúnd, ale je to veľmi maličko.

Díky za Vaše názory. Dneska jsem to měl u jednoho "mekánika :) " v dílně. Dal to na VAG a prý jsou to vstřiky. Teď prý mám dvě možnosti. Buďto se to bude snažit pročistit a když to nepomůže tak budu muset koupit nové. Myslíte, že má smysl je nechat čistit? Přece je to jenom "balík"....A když bude k.o. třeba jen jeden mám nechat vyměnit rovnou všechny?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Díky za Vaše názory. Dneska jsem to měl u jednoho "mekánika :) " v dílně. Dal to na VAG a prý jsou to vstřiky. Teď prý mám dvě možnosti. Buďto se to bude snažit pročistit a když to nepomůže tak budu muset koupit nové. Myslíte, že má smysl je nechat čistit? Přece je to jenom "balík"....A když bude k.o. třeba jen jeden mám nechat vyměnit rovnou všechny?

Tak to byla vstřikovací tryska na třetím válci

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Prý dával více nafty než měl. Dělal mi to známý. Když jsem si zjišťoval kolik by to stálo přes Porsche tak i s prací něco kolem 17.000,-Kč za jeden vstřik což je pálka!!!!! Takhle jsem si sehnal z bouranýho auta za 4.000,-Kč + práce 1.100. Auto teď jede jak má tak snad bude zase chvíli klid :-) . Ale řeknu Vám, byl to opravdu opruz. Ze začátku to opravdu začalo sem tam poskakovat až se to stávalo pravidlem. Vždy na volnoběžné otáčky. Každopádně děkuji za vaše podněty. Když jsem koukal na ten původní co tam byl, tak byl kolem trysky pěkně zapečenej...víc na tom stejně nepoznám....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...