Publikováno Srpen 31, 200916 r Máte někdo zkušenost se špatným zavíráním nejvíce používaných dveří u řidiče a od kufru? Musí se s nimi dost třísknout, jinak se nezavřou a odskočí. Mám najeto 170000km od roku 2006 - takže už byly dost používané. Podle mě to bude v zámcích. Máte to někdo taky? Víte někdo co s tím? Díky
Srpen 31, 200916 r Já mám to samý. Většinou zavírám řidičovi dveře na 2x! Myslím si, že docedací pryžové těsnění vystárlo a ztvrdlo. Některým (i mě) to vydřelo lak na kov. Jinak dveře i zámky jsou seřízený podle mě dobře. Jo a s kufrem usím mlátit taky dost.
Srpen 31, 200916 r Autor Ale proč by zase ztvrdlo těsnění u dveří které se používají a u ostatních ne? Já myslím, že je tam něco vymlácené a to je podle mě zámek. Zkuste si na to podívat zvenku. Ty dveře se jakoby zavřou a pak odskočí. Zámek je možná seřízený dobře ale funguje špatně. Aspoň tak mi to přijde. Asi si pořídím žigulíka, tam to po 30 letech provozu fungovalo úplně normálně...
Srpen 31, 200916 r Mě to dělaj řidičovi a spolejdcovi od doby co je sundaly, dali zpátky a po... Byl jsem an to upozorněn no Rolbař mi na to řek, že on to má už od novýho auta, takže.. Nenaděláme nic, zajímavé ovšem je, že do doby opravy mi to nedělalo, od doby opravy autorizákem, musím třískat nebo zavírat 2x.. kam jsme to dospěli :/
Srpen 31, 200916 r Tie dvere treba nastavit. Castim otvaranin a zatvaranim panty povolia. Do spodneho pantu treba vlozit srob a jemne tie dvere prepruzit. Navod som sem daval na OC1 postup je rovnaky.
Srpen 31, 200916 r A kdyby to šlo, proč to neudělaj v servisu..? Mi na to rekl, ze to bohuzel lip nejde a já se někde ve šroubech rejpat nebudu.. to si ráč třísknu.
Srpen 31, 200916 r V servise take veci nevedia. Popripade dopasovanie dveri,prednej+zadnej kapoty. Ziadne sroby nemusis povolovat !!!! Len do spodneho pantu-je v nom diera vlozis srob a jemne privries dvere. Tu je kompletny navod na nastavovanie dveri: http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...0dvere&st=0 Rozdiel je len ten ze do pantu na OCTAVIA2 davas srob do otvoru co je na pante!!! Pozor srob davajte len do SPODNEHO PANTU!!!! P.S. Postupuj podla mojich prispevkov-pokynov. Upraveno Srpen 31, 200916 r od PROCHY603
Srpen 31, 200916 r Autor Myslím že ani tím klesnutím dveří to u mě není. Všiml bych si, kdyby se dveře při zavření zvedly. Navíc hůře než dveře u řidiče mi jde zavřít kufr a ten snad nemá kam klesnout. U zámku od kufru jsou dva velké šrouby v kterých se ten zámek ale hýbe. Je to normální nebo to má být v těch šroubech uchycené napevno? Ten kufr mě vážně Na vrátnici v práci mi 2x denně otevírají kufr a samozřejmě mi ho nikdy nezavřou (nedivím se jim, ani mě to nejde).
Srpen 31, 200916 r Zamok 5.dveri-kufor musis mat prisrobovany na pevno ziadna vola tam nesmie bit. Navod na kontrolu dveri: Zavri dvere a pomali ich otvaraj a sleduj roh dveri pri otvarani ak ti spadnu dole o 2-3mm a viac tak pouzi moj navod na nastavenie. Upraveno Srpen 31, 200916 r od PROCHY603
Srpen 31, 200916 r To mě to dělaj i A6-FL za více jak 1,5mega ..dveře řidiče zavírám z 90% dvakrát, vůbec oboje př.dveře se musí trochu vzít silou, naopak zadní dveře jdou krásně jemně, stačí jen lehce je poslat a zaklapnou....víko kufru mám el.z aut.dovíráním, tak to je to o něčem jinym . U všech OII mi to taky vždy dělalo to samé...s před.dveřma+víkem kufru se muselo trochu majznout a zadní šli krásně. Já bych řekl že to je hlavně díky kvalitnímu utěsnění auta....vyzkoušejte si např.stáhnout trošku nějaké z boč.oken aby ten tlak vzduchu při zavírání měl kam odejít a hned ty přední dveře a i víko kufru jdou pak zaklapnout jemně....Pak taky to jde blbě v létě v pařácích, to těsnění horkem trochu nabyde a pak už se s tim musí jen třísknout aby to zaklaplo.
Srpen 31, 200916 r Karlos3: Daj maticu do spodneho pantu a privri ich. Tie vodicove dvere na A6 sa budu zatvarat jak ked si auto kupoval .
Srpen 31, 200916 r Autor Zamok 5.dveri-kufor musis mat prisrobovany na pevno ziadna vola tam nesmie bit. Navod na kontrolu dveri: Zavri dvere a pomali ich otvaraj a sleduj roh dveri pri otvarani ak ti spadnu dole o 2-3mm a viac tak pouzi moj navod na nastavenie. No jo, tak ten kufr už je asi jasný Zřejmě se to vymlátilo. Na ty dveře ještě pořádně mrknu a dám vědět. Zatim díky.
Srpen 31, 200916 r Ty A6 mám teprve 7.měsícu a takto se zavírala od začátku...ještě si pamatuju když jsem ty A6 na saloně přebíral a jelikož jsem ještě neměl ten odhad na to auto jakou sílu na zavření vynaložit, tak jsem tam tehdy dveře řidiče zavíral na třikrát....ještě ten prodejce mi řekl že se to časem ochodí že to dělaj tak všechny nový auta....Já že už na to byl zvyklí z OII a z SII, tak jsem to vůbec neřešil a taky to řešit nebudu...já že sem na auťáky velký puntičkář, tak tohle mi vůbec nevadí..Pořád lepší než aby ty zámky v servisu povolily a pak by to např.mohlo začít klepat jak to dělalo kdysi na bráchově OI...ten tehdy tam pořád sral nějakou vazelínu aby ty zámky neklepaly a pak stačilo trochu ty zámky stáhnout dovnitř a bylo po problému....
Srpen 31, 200916 r toPROCHY603: Mě to moc nepřipadá dobrý dávat něco na nalakovanej povrch. Minimálně se Ti to tam otiskne a v horším případě odře a začne korodovat Musí to jít vyštelovat ještě jinak, nicméně si myslím, že je nemám spadlý....
Srpen 31, 200916 r Dodo kolin: Tu maticu OC1 alebo srob OC2 obal do izolacnej pasky a farbu ti to neposkodi-neodre. Dvere sa este steluju na bolcni-strieborne oko namontovane na B stlpiku 2x srob povolis tisichranom M8 do ktoreho zapada zamok dveri . Upraveno Srpen 31, 200916 r od PROCHY603
Srpen 31, 200916 r Ty A6 mám teprve 7.měsícu a takto se zavírala od začátku...ještě si pamatuju když jsem ty A6 na saloně přebíral a jelikož jsem ještě neměl ten odhad na to auto jakou sílu na zavření vynaložit, tak jsem tam tehdy dveře řidiče zavíral na třikrát....ještě ten prodejce mi řekl že se to časem ochodí že to dělaj tak všechny nový auta....Já že už na to byl zvyklí z OII a z SII, tak jsem to vůbec neřešil a taky to řešit nebudu...já že sem na auťáky velký puntičkář, tak tohle mi vůbec nevadí..Pořád lepší než aby ty zámky v servisu povolily a pak by to např.mohlo začít klepat jak to dělalo kdysi na bráchově OI...ten tehdy tam pořád sral nějakou vazelínu aby ty zámky neklepaly a pak stačilo trochu ty zámky stáhnout dovnitř a bylo po problému.... Tak to reklamuj. Dvere sa musia zatvarat lahko . Chod do salonu a vyskusaj tam dvere na inej A6. Upraveno Srpen 31, 200916 r od PROCHY603
Srpen 31, 200916 r Byl jsem v Honda saloně a to jemné brnknutí do dveří a jejich zavření na new Accord bylo suprové! Kam se tedy na ty jablka hrabeme!
Srpen 31, 200916 r Dodo kolin: Tak isto sa ti musia zatvarat dvere aj na OC1, OC2, A6,Q7. Prid do BRATISLAVY a ja ty ich nastavim .
Srpen 31, 200916 r Právě že jsem to už zkoušel...Když jsem tam byl ted před pár týdny na servis.prohlídce, tak jsem prolízal salon a lezl tam do jiných A6, A4, Q7 a zavírali se úplně stejně.....Prostě ty dveře maj takových těsnění a jdou tak ztuha v pantech že to je podle mě běžný.Pak se neni čemu divit že u takových vlajkových lodí jako je BMW7 a S-classe je to automat.dovírání jako mám např.já u kufru....protože u takových aut by bylo trapný kdyby s tim musel někdo třikrát třísknout něž by ty masivní dveře zaklaply. Ale jak jsem psal....ty dveře seděj parádně, mezery všude seděj na mikrometr, a ani nepřečnívaj, takže zámkem to nebude, ale tim jak je auto utěsněný....to už jsem zkusil....stáhl jsem malinko okno u dveří aby ten tlak vzduchu mohl někam utéct a v tu ránu jsem ty dveře zavřel z 5cm jednim prstem...hned na to jsem okno vytáhl a už to samé nešlo, ale musel jsem vynaložit daleko větší sílu... Jak řikám....jsem velkej puntičkář, ale tohle mi rozhodně nevadí.....Pořád lepší než aby mi dveře přečnívali nebo neseděli mezery...to by mě sralo, ale tohle jen o tom chytit na to cit...
Září 1, 200916 r JJ tak tento problém jsem měl taky 1) lak vydřený - reklamace po 6 letech uznáno přelakováno, výměna těsnění ve dveřích platí Škoda 2) dveře seřízeny a je to tip-top akorát si s tím musí vyhrát odpovědi typu nejde to neumíme nejsou přípustné..... Když nechcou, volat linku Škoda a zeptat se jich jak to, že autorizovaný servis neumí seřídit dveře a octavia má kvalitu jako favorit.. to pak začal být teprve fofr.. jinak otec to řešil 4 roky keci typu, že to nejde ho otrávili natolik, že raději koupil superba ;-)
Září 2, 200916 r Autor S tím vzduchem je na tom něco pravdy. S otevřeným okýnkem to jde opravdu o dost lépe, i když ne zas tak dobře jako ostatní méně používané dveře. V servisu se to každopádně snaží okecat: u nového auta řeknou že si musí sednout gumy a u starého zase jako co by jste u takové tři roky staré plechovky chtěli - kupte si Superba a jestli na něj nemáte, kupte si medvídka mývala
Září 2, 200916 r to karlos3: čoeče, něco na tom utěsnění bude, protože když jsem si minule nechal otevřené okýnko, tak jsem to trošku přehnal a sklo se ve dveřích málem vysypalo Asi to všechno tak utěsňují kvůli hluku, no. Holt se s tím budeme asi muset smířit. A rady typu: Co by jste u takové tři roky staré plechovky chtěli - kupte si Superba a jestli na něj nemáte, kupte si medvídka mývala jsou fakt na přes - ústa! V tom servisu bych asi trošku udělal scénu (i když to nemám rád), ale prachy si doma fakt netisknu! Upraveno Září 2, 200916 r od Dodo-Kolín
Září 2, 200916 r Tak to že to u Superba půjde lépe, je velký omyl.....tam jde zavírání úplně stejně, jako u mých OII,A6....mám 2ks SII.....cenou auta to určitě nebude.Táta má 4roky starou Mazdu 6 za kterou dal bez mála 900.000kč a naposledy co jsem k němu sedal jako spolujezdec, tak že jsem mu s tim nechtěl třísknout, tak jsem to udělal s citem a pochopitelně jsem musel znova a to ta Mazda má např.oproti OII,SII,A6 lehké dvířka jak hračka. Ted jsem to zrovna zkoušel u jedné mé OII-Combi z 2008...tak auto i okna byli zavřený...otevřel jsem dveře kufru a chtěl lehce s citem(samospádem) je zabouchnout a prd....musel jsem znova a vynaložit trochu síly....hned na to jsem šel..stáhl u řidiče sklo dveří na cca 5cm....šel jsem ke kufru,otevřel dveře až nahoru a pak jen silou kterou jsem je stáhl za vnitř.úchyt začly padat(a to ještě v jednom bodě se chtěli i zastavit)..nechal jsem je...dojeli až dolu na poprvé zámek zaklapnul....Takže pohoda.... Jsem velkej puntičkář a když o něco jde, tak i velkej buzerant servisů, ale kvůli něcemu takovýmu by mi upřímně řečeno i bylo trapný buzerovat servis....jen bych docílil toho že se v tom budou hrabat a teprve potom to rozeserou....
Září 3, 200916 r To znamena, ze O2 nema dobre vymyslene odvetranie interieru. Napr. na mojej starej O1(1998) som po zapnuti ventilatora na 4 stupen citil ako mi z pod auta pri zadnych dverach fuka vzduch . Samozrejme, ze tam so zatvaranim nebol ziaden problem. Pravdou vsak je , ze mechanizmus(to pero pri pantoch) zatvarania dveri bol uplne iny ako je v O2 .
Září 4, 200916 r Souhlasím s karlos3, vždycky když mám otevřené okýnka a leze mi do auta víc lidí tak už se předem děsím toho třískání dveřmi... to samé když je otevřené okýnko/dveře a zavírám kufr.. taky potřeba s citem. Jinak se zavíráním dveří OII problém nemám, ale stejně mám někdy výhledově v plánu koupi nového vnějšího těsnění...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.