Rosta1.8 Vloženo 30. Květen 2010 Sdílet Vloženo 30. Květen 2010 Lze teda sériový podvozek snížit (o těch cca 1,5cm) bez ztráty komfortu a bez enormních nákladů? Ani jedno ani druhý-byť je otázka co jsou enormní náklady.Snížením podvozku ztratíš komfort, vždy to ztvrdne.Na začátek Ti doporučuji nasadit jen 17" kola a pneu 225/45 či 235/40 nebo 18" 225/40 a zkusit si to se seriovým podvozkem uvidíš, že to bohatě stačí.Seriový podvozek na OII je lépe vyvážený nežli sportovní v RS nebo v dodatkové sadě.Problém je hlavně v tlumičích-ztvrdnou již při první ráně na hrbolu, kdežto sériový při první ráně měkce propruží a přitvrdí až při druhé ráně.Samozřejmě můžeš koupit sportovní podvozek s podobnými parametry ale je to drahé a pro nornální jezdění nesmyslné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ka_r_los Vloženo 21. Březen 2019 Sdílet Vloženo 21. Březen 2019 A protože jsme oslavili takové velké výročí (300tkm), tak si auto zaslouží zase další vylepšení... Tou bude komplet generálka podvozku Protože auto bude mít přední a zadní spoiler z originálního příslušenství, tak jsem k tomu chtěl dát i origo sport podvozek PR-1JC, jenže ani přes ETKU jsem nebyl úplně schopen dát dohromady soupisku dílů. Mám 2.0 TDI, předokolku, s ohledem na tlumení musím uvažovat trvalé zvýšení hmotnosti cca 100kg (v plánu je i webasto), takže standard bude vždycky o fous níže i nezatížený. RS podvozek dávat úplně nechci, přeci jen ten už je nízko v základu a já tam chci občas i něco naložit. Představa je snížení o -15-20 mm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.