Březen 23, 201015 r Autor O tom nemají zatím prodejci zprávy, ovšem stejně jako o Eleganci. Docela by mě zajímalo, jak to teda bude s 1.4/63kW doopravdy. Upraveno Březen 23, 201015 r od bojler
Březen 24, 201015 r Autor Tak už se provalilo to snížení FII Elegance o 20 000Kč i jinde, tak to napíšu otevřeně i tady.
Březen 26, 201015 r Tak už se provalilo to snížení FII Elegance o 20 000Kč i jinde, tak to napíšu otevřeně i tady. Máš víc informací, platí to i pro Elegance s již jednou zvýhodněným motorem 1,2 TSI 63kW?
Březen 26, 201015 r Autor Mělo by to být plošně a protože TSI Start je pro všechny výbavy a modely FII/R (včetně např. Scoutů), tak to těžko vynechají. Podle mně někomu došlo, že 60 000Kč je moc a za možnost koupit si za rozumné peníze Amundsena nebo jiná kola si moc lidí nezaplatí. V současné době vycházela dovybavená Ambiente s pakety Plus, Sport I. a Sport II. levněji.
Duben 1, 201015 r Může mi někdo ověřit jestli ve výbave Style a v paketu Style je síťový program ? V konfigurátoru se mi neoznačí tak myslím že už ho asi v rámci uspory taky vyškrknuli ?
Duben 1, 201015 r Autor Nic se neškrtalo, síťový program byl pro výbavu Style pouze v rámci paketu Plus a taky u akčního modelu Emotion/Duo. Pro Style je momentálně za 1300Kč, součástí paketu Plus a nebo standardně u výbav Scout a Atractive. Upraveno Duben 1, 201015 r od bojler
Duben 1, 201015 r Autor Podle odborářské žumpy by měla výroba Touru od května běžet v polovičním množství a v listopadu úplný konec. Teď se dělá něco pod 200ks denně.
Duben 1, 201015 r bojler: tak to jsem rád ale stejně když v konfigurátory ve výbavě style zaškrtnu paket steyle plus tak se mi síťový program neprošediví takže ho mužu klidně znovu zvolit u ostatních doplňků to je v pořádku (radio, kola, atd.) Jenom ověřuji jak to tedy je
Duben 1, 201015 r Autor Zcela otevřeně - konfigurátor je sračka, ve které je milion nesmyslů. Stále si neopravili pakety u Roomstera, spousta výbav nezašedne při konfliktu atd. Asi největší pitomosti jsou u tzv. kombinačních cen, kdy nákupem např. paketu Plus člověk získá možnost "upgradovat" nějaký jeho prvek na rozsáhlejší výbavu. Například el. okna, která jsou v paketu Tour Plus obsažená přední a konfigurátor se tváří, jako kdyby nešlo doobjednat za 5100Kč i zadní. Ukazuje plnou cenu. Stejná situace s dálkovým ovládáním zamykání, climatronicem atd.
Duben 2, 201015 r bojler: netušíš ještě jestlilze kombinovat ve výbavách style 2 pakety (style + sport) ?
Duben 2, 201015 r Autor Nevím to na 100%, ale stejně to nedává smysl. Ve Sportu I. jsou duplicitní kola, ve Sportu II. zase rádio. Když si vezmeš Sport I. a II., tak ti stejně z Plusu chybí jenom zadní pípátko a sítě. Já bych vzal Atractive a byl by pokoj. Amundsen by pak nebyl navíc za plnou cenu.
Duben 7, 201015 r Limitovaná edice Yeti Champion – oslavte s námi dvojnásobný titul Využijte mimořádné příležitosti vyjet do jarních měsíců ve voze Škoda Yeti, nositeli dvojnásobného ocenění Auto roku 2010 v ČR, a dopřejte si navíc originální vzhled a rozšířenou výbavu. Limitovaná edice Yeti Champion startující na ceně 508 800 Kč vám přináší mj. dvouzónovou klimatizaci Climatronic nebo sportovní sedadla; vzhled vozu jistě zatraktivní 17" kola z lehké slitiny Annapurna v černo-stříbrném provedení či dekorativní paket v ALU designu. Podrobnosti naleznete příští týden na stránkách Škoda Auto v sekci Novinky/Kampaně – prodejní akce.
Duben 7, 201015 r Autor Co je jenom 1.2TSI? Pochybuju, že by to bylo omezený jenom na jeden motor. V nabídce navíc přibude 1.4TSI/90kW, takže se nabídka trochu srovná. Uvidíme, jaký budou detaily.
Duben 8, 201015 r Autor Nemá někdo informace o nemožnosti objednávky slabšího dieselu 1.6? Jinak dodací lhůty pro panoramu do SIIC jsou opravdu kolem sedmi měsíců a platí stop stav pro nové objednávky.
Duben 8, 201015 r Co je jenom 1.2TSI? Pochybuju, že by to bylo omezený jenom na jeden motor. V nabídce navíc přibude 1.4TSI/90kW, takže se nabídka trochu srovná. Uvidíme, jaký budou detaily. Jasne, ze to nebude obmedzene len na jeden motor, ale s tou 1.4TSI to uz bude cena skoro o 10% vyssia. Ale aj tak by som to bral Este by ma zaujimalo na akom stupni vybavy to bude postave. Tipujem Advantage? Upraveno Duben 8, 201015 r od Sranki
Duben 8, 201015 r Autor Ve Slovenském štátě možná, tady Advantage nemáme. Kdo nebude chtít za 13kW zaplatit 40k, ten to dá. Když se podíváš na výbavy, tak ty pořádný sou skoro za ceny dvou základů..
Duben 9, 201015 r OK, neuvedomil som si, ze v ceskom kralovstve nemate Advantage. Ked tak pozeram do konfiguratora vychadza ten Climatronic a Annapurny len na 24tis. Do tych 508tis zostava este 20tis za ALU packet? No uvidime co blizsie bude prezentovat Skoda v pondelok.
Duben 12, 201015 r Autor Akční model Champion - http://www.skoda-aut...s/champion.aspx akční model Championza 45 000Kč nad rámec výbavy Ambition člověk dostane: interiér Sport v černo-stříbrné barvě (v průběhu června 2010 i v černo-červené barvě) sportovní sedadla s bederními opěrami na sedadle řidiče a spolujezdce 17" kola z lehké slitiny Annapurna (černo-stříbrná) střešní nosič, černo-stříbrný dekorativní paket v ALU designu (lamely předního nárazníku, stříbrné kryty bočních zrcátek, boční ochranné lišty, boční kryty prahů, ochranná lišta zadního nárazníku) metalické barvy bez příplatku Climatronic 2DIN radio Swing (lze volit Bolero, Amundsen, Columbus za kombinační cenu) Sunset [*]po doplnění příplatkových položek (včetně metalízy) do provedení Ambition se dostáváme na stejnou cenu, jako u tohoto akčního modelu - zákaznická výhoda je tedy pouze v tučně vyznačených věcech, které (prozatím) nelze objednat: sportovní sedadla, alupaket, černostříbrné provedení kol[*]standardní provedení Experience doplněné o objednatelné prvky akčního modelu (metalíza, Sunset, ocelové pedály a stříbrné provedení kol Annapurna) vyjde na 514 900Kč (tzn. o 6100Kč více) a navíc obsahuje kontrolu tlaku v pneu, multifunkční volant pro rádio, corner mlhovky, el. okna vzadu, světla v zrcátkách boarding spots, další 4 reproduktory vzadu, vyhřívání předních sedadel a signalizaci při parkování vzadu; neobsahuje ale specifické prvky modelu Champion Upraveno Duben 12, 201015 r od bojler
Duben 13, 201015 r Souhlas,dle mého názoru je model Champion též dělán bohužel více jen na vnější efekt - lepší volbu vidím v Ambiente či Experience s lehkým dovybavením...
Duben 13, 201015 r Pokud jste si všimli,tak v letáku u Yeti Champion je poznámka,že 2.0 TDIDPF CR 125 KW 4x4 bude jenom do května 2010.
Duben 13, 201015 r Autor Pokud jste si všimli,tak v letáku u Yeti Champion je poznámka,že 2.0 TDIDPF CR 125 KW 4x4 bude jenom do května 2010. No a co z toho plyne? Že bude dál 2. generace CR motoru?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.