Publikováno Září 30, 200915 r Zdravím všechny - potřeboval bych poradit od zkušených majitelů felicií. Nedávno se mi odporoučela škrtící klapka, tak jsem zainvestoval do nové (orig). Když jsem se po motáži snažil provést základní nastavení (přes notebook) dle návodů z fora, tak jsem docela pohořel. Smazání chyb OK, vymazání adaptačních hodnot OK, ale základní nastavení nikdy neproběhlo. (bohužel ani přes škodovácký VAG, který jsem měl na chvíli k dispozici). Když nastartuju, motor šlape v pohodě, otáčky chvíly kolem 1100, pak spadnou na standardních cca 650, ale problém nastává při zahřátí motoru. Ve chvíli, kdy se dostane ručička na běžnou provozní hodnotu, otáčky vyskočí na cca 1500 a níž nejdou. Vše se vrátí do normálu až po poklesu teploty, tzn. po delším zastavení. Je problém ve škrtící klapce ? Nemůže být špatná ŘJ, když nelze uložit základní nastavení ? Může být problém spojený ještě s něčím jiným ? Moc prosím o jakoukoliv radu.
Září 30, 200915 r Ahoj. Poud děláš základní nastavení škrtící klapky, tak musíš mít motor ohřátý alespoň na 85°C !! pak je funkce zákl. nastavení odblokována. Dále pak nesmíš mít v paměti závad žádnou chybu!! Pokud tajty 2 body spňuješ, základní nastavení se musí podařit. Pokud né, bude zrada někde v klapce.
Říjen 1, 200915 r Autor Chyby byly smazány, ale s tou teplotou si nejsem úplně jistý (ukazatel bez čísel mi moc nenapoví ). řekl bych že to ale bylo v poho, protože jsem před tím asi 20 min jel (a když zastavím na světlech s volnoběhem 1500 ot/min tak se mi pokaždé spustí ventilátor). Ač nerad, budu asi muset vyrazit směr servis a proinvestovat další zvonivý tolary Díky za reakci.
Říjen 22, 200915 r Autor Bohužel ani těsnění ne. To je taky v pohodě. Právě sháním novou ŘJ, ale to už je na nové téma.
Říjen 22, 200915 r V paměti závad máš přímo že základní nastavení nebylo provedeno? Kolik ukazuje čidlo teploty když to blbne? Odpovídá to skutečnosti?
Říjen 22, 200915 r Než budeš shánět novou jednotku koukni sem: http://www.motordiag.cz/msm/index.php tvůj problém je celkem známý, zadarmo stáhni prog. a pak stačí obyč kabel
Říjen 22, 200915 r To je pravda ale problém s klapkou bude asi stejný, otázkou je co se stane pokud by to bylo použito u 1,6, ale třeba by to stálo za zkoušku...
Říjen 22, 200915 r Autor Klapka je fungl nova. V paměti závad je - zakladni nastaveni nebylo provedeno (pouze tato chyba). Chybu vymazu, dam zakladni nastaveni, ukoncim a pak znova kouknu na chyby a je to tam zase. Cidlo teploty jsem zatim nezkoumal. Myslim, ze ten soft mi v tomhle pripade asi nepomuze. Tedy nechci byt nevdecny, ale dokud neprobehne zakladni nastaveni klapky, tak to asi nema cenu.
Říjen 23, 200915 r Jestli vše pořebné k základnímu nastavení funguje ( teplota motoru, spínač volnoběhu a plného zatížení, vůle na lanku kabely, apod.) Tak si zkus vypůjčit jinou jednotku. Ještě před tím zkontroluj to čidlo teploty.
Říjen 23, 200915 r Jestli vše pořebné k základnímu nastavení funguje ( teplota motoru, spínač volnoběhu a plného zatížení, vůle na lanku kabely, apod.) Tak si zkus vypůjčit jinou jednotku. Ještě před tím zkontroluj to čidlo teploty.
Říjen 23, 200915 r Zkus sem hodit ješte screeny z bloků měřených hodnot když má motor provozní teplotu.
Říjen 23, 200915 r Ukostrenie klapky cez ten čierny drôt s očkom je ok ? Skús premerať, či je kostra na telese klapky, pozrieť a premerať kontakty medzi RJ a klapkou . Skúšal si urobiť nastavenie akcelerácie (lanka) - hodnota pri plnom plyne by mala byť 210-217 (nie som istý).
Říjen 24, 200915 r Autor Jestli vše pořebné k základnímu nastavení funguje ( teplota motoru, spínač volnoběhu a plného zatížení, vůle na lanku kabely, apod.) Tak si zkus vypůjčit jinou jednotku. Ještě před tím zkontroluj to čidlo teploty. Bohuzel tu moznost (tedy pujcit si) nemam. Proto jsem se pustil do shaneni nove. Na to cidlo mi koukali v servisu a pry OK.
Říjen 24, 200915 r Autor a co když je blbá ta klapka, že je nová ještě nic neznamená o5 servis - kontrolovali a take OK (s nedostatkem zkusenosti nezbyva nez verit - nevim ja ji zkontrolovat sam) .
Říjen 24, 200915 r Autor To Peter 33 - nastaveni akcelerace jsem nedelal, kdyztak jeste vyzkousim. Na elektriku budu muset zapojit tatu, s tou si zrovna netykam. To Piskot - jak budu mit chvili, tak je pripojim.
Říjen 26, 200915 r Autor Zkus sem hodit ješte screeny z bloků měřených hodnot když má motor provozní teplotu. Takže tady jsou. S nizkymi otackami, vysokymi otackami, bez behu motoru... Je tam i prubeh zakladniho nastaveni. Snad to k necemu bude. PS: Hodil jsem to do wordovskeho doc, abych tady nespamoval misto... Felda___VAG.doc
Říjen 26, 200915 r Takže tady jsou. S nizkymi otackami, vysokymi otackami, bez behu motoru... Je tam i prubeh zakladniho nastaveni. Snad to k necemu bude.PS: Hodil jsem to do wordovskeho doc, abych tady nespamoval misto... Tá skupina 002 je ok. Trocha ma metie tá teplota nasávaného vzduchu ( 17, 25, 31 °C), ale to by TI nepísalo chybu klapky. Fakt to vyzerá na studený spoj v klapke, konektore, alebo seknutý drôt - skontroluj klapku podľa DP (kapitola 24-23 až 24-30), inak sa nepohneš ! Pred štartom by mala mať 2,5-6,5° Ty máš 22,2°. Nechaj zapnutý kľúč pred štartom a skupinu 003, pomaly rukou otvor klapku --- mení sa Ti uhol klapky rovnomerne ?
Říjen 27, 200915 r Mně mate ta teplota vzduchu a chladící kapaliny. Jakoby přehozené. A ten mišmaš napětí aku. Také mi není jasné když ti otáčky vyskočí tak máš rozepnutý spínač volnoběhu. To samo nebo jsi přidal? Není ten vag nějaký divný. Zkoušel jsi jiný? Jaká je to verze? Ty tam máš i klimu? Upraveno Říjen 27, 200915 r od piškot
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.