Honza K Vloženo 30. Září 2009 Sdílet Vloženo 30. Září 2009 Zdravím všechny - potřeboval bych poradit od zkušených majitelů felicií. Nedávno se mi odporoučela škrtící klapka, tak jsem zainvestoval do nové (orig). Když jsem se po motáži snažil provést základní nastavení (přes notebook) dle návodů z fora, tak jsem docela pohořel. Smazání chyb OK, vymazání adaptačních hodnot OK, ale základní nastavení nikdy neproběhlo. (bohužel ani přes škodovácký VAG, který jsem měl na chvíli k dispozici). Když nastartuju, motor šlape v pohodě, otáčky chvíly kolem 1100, pak spadnou na standardních cca 650, ale problém nastává při zahřátí motoru. Ve chvíli, kdy se dostane ručička na běžnou provozní hodnotu, otáčky vyskočí na cca 1500 a níž nejdou. Vše se vrátí do normálu až po poklesu teploty, tzn. po delším zastavení. Je problém ve škrtící klapce ? Nemůže být špatná ŘJ, když nelze uložit základní nastavení ? Může být problém spojený ještě s něčím jiným ? Moc prosím o jakoukoliv radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ancovka Vloženo 30. Září 2009 Sdílet Vloženo 30. Září 2009 Ahoj. Poud děláš základní nastavení škrtící klapky, tak musíš mít motor ohřátý alespoň na 85°C !! pak je funkce zákl. nastavení odblokována. Dále pak nesmíš mít v paměti závad žádnou chybu!! Pokud tajty 2 body spňuješ, základní nastavení se musí podařit. Pokud né, bude zrada někde v klapce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza K Vloženo 1. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 1. Říjen 2009 Chyby byly smazány, ale s tou teplotou si nejsem úplně jistý (ukazatel bez čísel mi moc nenapoví ). řekl bych že to ale bylo v poho, protože jsem před tím asi 20 min jel (a když zastavím na světlech s volnoběhem 1500 ot/min tak se mi pokaždé spustí ventilátor). Ač nerad, budu asi muset vyrazit směr servis a proinvestovat další zvonivý tolary Díky za reakci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piškot Vloženo 16. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2009 V jakém kanále jsi dělal základní nastavení? 001 ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza K Vloženo 22. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 22. Říjen 2009 Promin, byl jsem dlouho mimo. Ano - kanál 001. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 22. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2009 měl jsem obdobný problém na 1,3, bylo špatně nasazené těsnění pod klapkou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza K Vloženo 22. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 22. Říjen 2009 Bohužel ani těsnění ne. To je taky v pohodě. Právě sháním novou ŘJ, ale to už je na nové téma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piškot Vloženo 22. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2009 V paměti závad máš přímo že základní nastavení nebylo provedeno? Kolik ukazuje čidlo teploty když to blbne? Odpovídá to skutečnosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 22. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2009 Než budeš shánět novou jednotku koukni sem: http://www.motordiag.cz/msm/index.php tvůj problém je celkem známý, zadarmo stáhni prog. a pak stačí obyč kabel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piškot Vloženo 22. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2009 Ten soft je na 1.3 mpi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 22. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2009 To je pravda ale problém s klapkou bude asi stejný, otázkou je co se stane pokud by to bylo použito u 1,6, ale třeba by to stálo za zkoušku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza K Vloženo 22. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 22. Říjen 2009 Klapka je fungl nova. V paměti závad je - zakladni nastaveni nebylo provedeno (pouze tato chyba). Chybu vymazu, dam zakladni nastaveni, ukoncim a pak znova kouknu na chyby a je to tam zase. Cidlo teploty jsem zatim nezkoumal. Myslim, ze ten soft mi v tomhle pripade asi nepomuze. Tedy nechci byt nevdecny, ale dokud neprobehne zakladni nastaveni klapky, tak to asi nema cenu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piškot Vloženo 23. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2009 Myslím, že u 1.6 ten soft netřeba. Spínač volnoběhu funguje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza K Vloženo 23. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 23. Říjen 2009 Ano, funguje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piškot Vloženo 23. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2009 Jestli vše pořebné k základnímu nastavení funguje ( teplota motoru, spínač volnoběhu a plného zatížení, vůle na lanku kabely, apod.) Tak si zkus vypůjčit jinou jednotku. Ještě před tím zkontroluj to čidlo teploty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piškot Vloženo 23. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2009 Jestli vše pořebné k základnímu nastavení funguje ( teplota motoru, spínač volnoběhu a plného zatížení, vůle na lanku kabely, apod.) Tak si zkus vypůjčit jinou jednotku. Ještě před tím zkontroluj to čidlo teploty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 23. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2009 a co když je blbá ta klapka, že je nová ještě nic neznamená Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piškot Vloženo 23. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2009 Zkus sem hodit ješte screeny z bloků měřených hodnot když má motor provozní teplotu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peter 33 Vloženo 23. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2009 Ukostrenie klapky cez ten čierny drôt s očkom je ok ? Skús premerať, či je kostra na telese klapky, pozrieť a premerať kontakty medzi RJ a klapkou . Skúšal si urobiť nastavenie akcelerácie (lanka) - hodnota pri plnom plyne by mala byť 210-217 (nie som istý). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza K Vloženo 24. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 24. Říjen 2009 Jestli vše pořebné k základnímu nastavení funguje ( teplota motoru, spínač volnoběhu a plného zatížení, vůle na lanku kabely, apod.) Tak si zkus vypůjčit jinou jednotku. Ještě před tím zkontroluj to čidlo teploty. Bohuzel tu moznost (tedy pujcit si) nemam. Proto jsem se pustil do shaneni nove. Na to cidlo mi koukali v servisu a pry OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza K Vloženo 24. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 24. Říjen 2009 a co když je blbá ta klapka, že je nová ještě nic neznamená o5 servis - kontrolovali a take OK (s nedostatkem zkusenosti nezbyva nez verit - nevim ja ji zkontrolovat sam) . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza K Vloženo 24. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 24. Říjen 2009 To Peter 33 - nastaveni akcelerace jsem nedelal, kdyztak jeste vyzkousim. Na elektriku budu muset zapojit tatu, s tou si zrovna netykam. To Piskot - jak budu mit chvili, tak je pripojim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza K Vloženo 26. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 26. Říjen 2009 Zkus sem hodit ješte screeny z bloků měřených hodnot když má motor provozní teplotu. Takže tady jsou. S nizkymi otackami, vysokymi otackami, bez behu motoru... Je tam i prubeh zakladniho nastaveni. Snad to k necemu bude. PS: Hodil jsem to do wordovskeho doc, abych tady nespamoval misto... Felda___VAG.doc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peter 33 Vloženo 26. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2009 Takže tady jsou. S nizkymi otackami, vysokymi otackami, bez behu motoru... Je tam i prubeh zakladniho nastaveni. Snad to k necemu bude.PS: Hodil jsem to do wordovskeho doc, abych tady nespamoval misto... Tá skupina 002 je ok. Trocha ma metie tá teplota nasávaného vzduchu ( 17, 25, 31 °C), ale to by TI nepísalo chybu klapky. Fakt to vyzerá na studený spoj v klapke, konektore, alebo seknutý drôt - skontroluj klapku podľa DP (kapitola 24-23 až 24-30), inak sa nepohneš ! Pred štartom by mala mať 2,5-6,5° Ty máš 22,2°. Nechaj zapnutý kľúč pred štartom a skupinu 003, pomaly rukou otvor klapku --- mení sa Ti uhol klapky rovnomerne ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piškot Vloženo 27. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2009 (editace) Mně mate ta teplota vzduchu a chladící kapaliny. Jakoby přehozené. A ten mišmaš napětí aku. Také mi není jasné když ti otáčky vyskočí tak máš rozepnutý spínač volnoběhu. To samo nebo jsi přidal? Není ten vag nějaký divný. Zkoušel jsi jiný? Jaká je to verze? Ty tam máš i klimu? Editováno: 27. Říjen 2009, autor: piškot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.