Quiksilver22 Vloženo 11. Duben 2006 Sdílet Vloženo 11. Duben 2006 Cauky , chci se zeptat jak funguje u 1,9 Tdi 81kW předvstřik a jakou funkci ma u studeneho a tepleho motoru. A jak poznat špatny hydroštel. Díky za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Naldo Vloženo 11. Duben 2006 Sdílet Vloženo 11. Duben 2006 Po nastartování motor normálně trošku klepe, než natlačí olej-když klepe pořád mohou to být hydroštely. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
capo Vloženo 12. Duben 2006 Sdílet Vloženo 12. Duben 2006 Zkusím to napsat trochu amatérsky, protože to jinak neumím. Vstřikování paliva je rozděleno na dvě fáze, a to předvstřik a hlavní vstřik. Předvstřik se dálě dělí na statický a dynamický. Jeho hlavní úlohou je omezení klepání motoru, které by vznikalo při přítomnosti pouze jednoho hlavního vstřiku. V každém případě je důležité správné načasování předvstřiku (může přicházet dříve nebo později). Statický je dán napevno nastavením čerpadla a jeho pootočení vzhledem ke klínovému řemenu. Pro jeho nastavení je třeba povolit asi pět šroubů a pootočit vodícím příslušným kolem u klínového řemene. Pokud odchylka jeho časování není velká, nepoznáš to tolik při jízdě, ale rozhodně hodně při startování. Dynamický předvstřik je nastavován řj motoru a nastavuje se "na dříve" při záběru motoru. Jeho časování se každopádně odvíjí od nastavení statického předvstřiku. Statický předvstřik je možné změřit diagnostikou při zahřátém motoru na volnoběh . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Quiksilver22 Vloženo 12. Duben 2006 Autor Sdílet Vloženo 12. Duben 2006 Díky za vysvětlení a omlouvám se za 2 stejná téma . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochin Vloženo 12. Duben 2006 Sdílet Vloženo 12. Duben 2006 Zkusím to napsat trochu amatérsky, protože to jinak neumím.Vstřikování paliva je rozděleno na dvě fáze, a to předvstřik a hlavní vstřik. Předvstřik se dálě dělí na statický a dynamický. Jeho hlavní úlohou je omezení klepání motoru, které by vznikalo při přítomnosti pouze jednoho hlavního vstřiku. V každém případě je důležité správné načasování předvstřiku (může přicházet dříve nebo později). Statický je dán napevno nastavením čerpadla a jeho pootočení vzhledem ke klínovému řemenu. Pro jeho nastavení je třeba povolit asi pět šroubů a pootočit vodícím příslušným kolem u klínového řemene. Pokud odchylka jeho časování není velká, nepoznáš to tolik při jízdě, ale rozhodně hodně při startování. Dynamický předvstřik je nastavován řj motoru a nastavuje se "na dříve" při záběru motoru. Jeho časování se každopádně odvíjí od nastavení statického předvstřiku. Statický předvstřik je možné změřit diagnostikou při zahřátém motoru na volnoběh . Hele kámo a nepleteš si klíňák s rozvoďákem?! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.