Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Cauky , chci se zeptat jak funguje u 1,9 Tdi 81kW předvstřik a jakou funkci ma u studeneho a tepleho motoru. A jak poznat špatny hydroštel. Díky za radu

Po nastartování motor normálně trošku klepe, než natlačí olej-když klepe pořád mohou to být hydroštely.

Zkusím to napsat trochu amatérsky, protože to jinak neumím.

Vstřikování paliva je rozděleno na dvě fáze, a to předvstřik a hlavní vstřik.

Předvstřik se dálě dělí na statický a dynamický. Jeho hlavní úlohou je omezení klepání motoru, které by vznikalo při přítomnosti pouze jednoho hlavního vstřiku.

V každém případě je důležité správné načasování předvstřiku (může přicházet dříve nebo později). Statický je dán napevno nastavením čerpadla a jeho pootočení vzhledem ke klínovému řemenu. Pro jeho nastavení je třeba povolit asi pět šroubů a pootočit vodícím příslušným kolem u klínového řemene.

Pokud odchylka jeho časování není velká, nepoznáš to tolik při jízdě, ale rozhodně hodně při startování.

Dynamický předvstřik je nastavován řj motoru a nastavuje se "na dříve" při záběru motoru. Jeho časování se každopádně odvíjí od nastavení statického předvstřiku.

Statický předvstřik je možné změřit diagnostikou při zahřátém motoru na volnoběh .

  • Autor

Díky za vysvětlení a omlouvám se za 2 stejná téma .

Zkusím to napsat trochu amatérsky, protože to jinak neumím.

Vstřikování paliva je rozděleno na dvě fáze, a to předvstřik a hlavní vstřik.

Předvstřik se dálě dělí na statický a dynamický. Jeho hlavní úlohou je omezení klepání motoru, které by vznikalo při přítomnosti pouze jednoho hlavního vstřiku.

V každém případě je důležité správné načasování předvstřiku (může přicházet dříve nebo později). Statický je dán napevno nastavením čerpadla a jeho pootočení vzhledem ke klínovému řemenu. Pro jeho nastavení je třeba povolit asi pět šroubů a pootočit vodícím příslušným kolem u klínového řemene.

Pokud odchylka jeho časování není velká, nepoznáš to tolik při jízdě, ale rozhodně hodně při startování.

Dynamický předvstřik je nastavován řj motoru a nastavuje se "na dříve" při záběru motoru. Jeho časování se každopádně odvíjí od nastavení statického předvstřiku.

Statický předvstřik je možné změřit diagnostikou při zahřátém motoru na volnoběh .

Hele kámo a nepleteš si klíňák s rozvoďákem?! -_-

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.