casius Vloženo 4. Říjen 2009 Vloženo 4. Říjen 2009 Oc. 1,9TDI 66kW 2004. Po nastartování moto po pár vteřinách chcípá. První diagnóza - závada na imobilizéru. Všemi klíči jde nastartovat, kontrolka imobilizéru nezůstává svítit. VAG neobjeví žádnou chybu ani na motoru ani jinde. Nemáte někdo ponětí. Citovat
mysko Vloženo 4. Říjen 2009 Vloženo 4. Říjen 2009 Pada nafta? Pozri na filter,hadicky po starte. Bublinky? Zeby najprv muselo natahat naftu? Ta chvila co ide motor mozno je tolko nafty v cerpadle... Citovat
PROCHY603 Vloženo 4. Říjen 2009 Vloženo 4. Říjen 2009 (editace) Nemenil si nahodou palivovy-naftovy filter??? Vyzera to na zavzdusneny palivovy system Editováno: 4. Říjen 2009, autor: PROCHY603 Citovat
casius Vloženo 4. Říjen 2009 Autor Vloženo 4. Říjen 2009 Nemenil si nahodou palivovy-naftovy filter??? Vyzera to na zavzdusneny palivovy system Byl měněný už před 2 měsíci. Citovat
Vaša Vloženo 4. Říjen 2009 Vloženo 4. Říjen 2009 (editace) VAG se s motorovkou spojí ? už vidím že spojí Editováno: 4. Říjen 2009, autor: Vaša Citovat
HanyZ Vloženo 21. Říjen 2010 Vloženo 21. Říjen 2010 Ahoj, stava se mi, ze kdyz otocim klickem a chci nastartovat, tak se mi rozblika ikona auta s klickem - klíček vypnu - takze predpokladam ze se nesparuje imobilizer, udela to treba 1x . 2x a pak je to ok a nastartuju. Kde by mohl být problém ? začalo to dělat z ničeho nic Citovat
zdesim Vloženo 21. Říjen 2010 Vloženo 21. Říjen 2010 konektor na krouzku u spinacky, vedeni mezi krouzkem a budikama Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.