Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
před 2 hodinami, Robko78 napsal:

Nejsem si isty ci mam dpf.ale zda sa mi ze nemam.

To je třeba si zjistit. Použít k tomu postup od kontrolky až po člověka co tomu rozumí ;)

Vloženo
před 5 hodinami, Sniper_2003 napsal:

V případě že v levém spodním rohu budeš mít kód 0GG 

 

má 0GG ...čiže bez DPF

 

před 5 hodinami, Robko78 napsal:

TMBKS21Z678026089

inak koľko tam máš najazdené km?

Vloženo

Přesně jak říkáš. V případě přechodu na pevný servisní interval je lepší volit normu VW 505.01. Co se teplotního zatížení týká je jedno jestli volíš 5W-30 nebo 40, osobně doporučuji 40 pro ty co mají zvednutý výkon.

Vloženo

Pani dekuju moc.

Tak mohu davat 5w30 alebo aj 5w40.

Vykon mam origos 77 kw.

Ale treba davat olej s normou 505.01 pri prechode QG1 na QG2.dekuju moc.a  je potrebny preplach?

Diky

Vloženo
před 22 hodinami, Robko78 napsal:

Nasel sem tam 0QQ.

Mam na tem 430 000.a zatim v poho. 

já tam vidím 0GG ;)  ....

....tých km tam bude oooomnoho viacej,ale hlavne,že poslúcha

  • o 4 měsíce později...
Vloženo

507 norma je kvůli menší tvorbě sazí, aby se lépe regeneroval DPF, ÚDAJNĚ neobsahuje tolik aditiv co 505 norma, také někdo někde napsal, že i hůře maže, což je trochu v rozporu s tím, že je to longlife a tím pádem má snést větší nájezd. URČITĚ není důvod přecházet z 507 normy na 505 když z dovodu, že motoru uděláš lépe ...

Jasný důvod je finanční, oleje 505 specifikace stojí méně než 507. Osobně mám DPF, leju tam asi to nejlepší co podle mně můžu a sice Castrol Edge 5W 30, ale kašlu jim na LL interval a měním každé jaro, takže cca po 15 tkm. A myslím, že je to OK, motor šlape a DPF taky

Návštěvník
Vloženo (editace)

Ak nemas DPF staci 505.01, do Passatu BXE davam Shell Helix HX7 a spokojnost.

Octu mam uz CR s DPF takze 507.00 a Shell nie je 5W 30, tak som kupil trosku drahsi Liqui Moly Top Tec 4200 a tiez spokojnost.

Editováno: , autor: Návštěvník
  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Zdravím prosil bych o radu budu ted měnit olej u svého vozu Octavia II 1,9TDI 77kw BXE bez PDF 
a měl jsem vybrán olej od Miller Oils 5w40 NanoDrive ale po tom co sem se dočetl na ofiko Facebook stránkách MO že po používání těchto olejů motory jsou zkarbonované si tímto nákupem už moc jistý nejsem.
Teď používám olej od Valvoline 5w40 a v pohodě ale rozbor motoru jsem nedělal.
Proto se chci zeptat jaký olej používáte?Cenu neřeším jde mi o kvalitu přemýšlel jsem o nějakém oleji od Motul přeci jen je používá spousta a spousta sportovních vozů a sportovních motorek
žádnou sračku od Mobil bych pro svůj motor opravdu nepoužil jen proto abych ušetřil pár korun.

Koukal jste někdo do svého motoru po delším používání MO?

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...