foxdivemaster Vloženo 14. Duben 2016 Sdílet Vloženo 14. Duben 2016 u nas tu vsichni snad jezdime na totalu http://www.zbozi.cz/vyrobek/total-quartz-ineo-long-life-5w-30/?varianta=5-l Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dimebag36 Vloženo 25. Květen 2016 Sdílet Vloženo 25. Květen 2016 Zdravím, týden jsem majitelem Oct 2 1.9 77kw BJB. Chci vyměnit olej, tak potřebuji poradit, auto najeto 280 tisíc, servisní interval mělo QG1, olej 5w30 výměna prováděna po 30 tis. km. V servisce je uveden olej specifikace VW 506 01, já chci měnit vždy po 12-15 tis km. Takže, můj dotaz je, jestli musím dodržet tuto specifikaci, a jestli bych neměl použít třeba i jinou viskozitu oleje, třeba 5w40, nevím co přesně koupit, tak prosím poraďte. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dimebag36 Vloženo 25. Květen 2016 Sdílet Vloženo 25. Květen 2016 Tak jsem si prošel celé toto téma, a našel jsem co jsem potřeboval, norma 505.01 5w40 a měnit spíš po 10 tis km, Teď jen, proplachovat motor nebo ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 25. Květen 2016 Sdílet Vloženo 25. Květen 2016 Především záleží jestli máš DPF. Pokud NE tak normu VW505.01 můžeš použít. Jaký olej chceš použít dál? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dimebag36 Vloženo 25. Květen 2016 Sdílet Vloženo 25. Květen 2016 (editace) Ahoj Mám motor BJB ten je bez DPF, DPF by měl mít jen motor BLS? S olejem si nechám rád poradit, co jsem koukal tak vybrat bych dokázal, ale dost olejů je VW 500.00, tento https://www.znackoveoleje.cz/znackoveoleje/eshop/3-1-Mobil/0/5/909-Mobil-Super-3000-X1-5W-40-5l já potřebuju VW 500.01. Tak teď nevím jestli je v tom nějaký zásadní rozdíl. Třeba tento jsi doporučoval Ty o několik stránek napřed https://www.znackoveoleje.cz/znackoveoleje/eshop/69-1-Motorove-oleje/181-2-5W-40/5/1707-Yacco-VX-1000-FAP-5W-40-5l Editováno: 25. Květen 2016, autor: dimebag36 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 25. Květen 2016 Sdílet Vloženo 25. Květen 2016 Takže bez DPF na interval OG2 15tis/rok je norma VW505.01. Je to velice zásadní! KOUKNI SEM . Klidně můžeš použít olej TENTO jak jsi již psal nebo klidně TENTO nebo TENTO. Vše je otázkou kolik chceš zainvestovat do svého Mazlika. Pokud mu chceš dopřát tak jeden z TOP je TENTO. V případě zvolení značky MO je dobré udělat proplach motoru z důvodu velkého naaditivování oleje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dimebag36 Vloženo 25. Květen 2016 Sdílet Vloženo 25. Květen 2016 Díky za radu a tipy, určitě si nějaký olej vyberu. A proplach mám udělat čím? Jinak starat se chci, přeci jen je to 11 let staré auto, najeto skoro 300 tisíc, doufám že ještě něco vydrží. Nějaké rady ohledně filtrů? Značka..zkušenosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 26. Květen 2016 Sdílet Vloženo 26. Květen 2016 Na proplach doporučuji TOTO z důvodu že je to na bázi velice naaditivovaného řídkého oleje a né rozpouštědel jako ve většině případů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dimebag36 Vloženo 26. Květen 2016 Sdílet Vloženo 26. Květen 2016 Díky za rady, nakonec jsem koupil tento olej http://www.millersoils.cz/xf-longlife-5w40 ten proplach se dělá tak, že se přípravek naleje do starého oleje a nechá motor běžet na volnoběh cca 15 min? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 26. Květen 2016 Sdílet Vloženo 26. Květen 2016 Ten proplach udělej podle návodu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dimebag36 Vloženo 26. Květen 2016 Sdílet Vloženo 26. Květen 2016 Ok, u toho přípravu je psáno 15 až 20 minut na volnoběh, proto se ptám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tdominik Vloženo 19. Červen 2016 Sdílet Vloženo 19. Červen 2016 víte někdo o nové změně? Prý se po novém (aktuální 3 týdny) rozhodli škodováci, že se nebude do aut dávat 5W30 ale 0W30 ... a tak mi v obchodě poradili místo Castrol SLX 5W-30 který tam mám teď koupit raději Shell Helix Ultra 0W-30. je to opravdu dobře pro tento motor? mohu bez obav dolít ten shell 0W30 do původního castrol 5W30? na výměnu ještě nepotřebuji jít Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 19. Červen 2016 Sdílet Vloženo 19. Červen 2016 Důležitá je firemní specifikace VW. Pokud potřebuješ jen něco na dolití tak to dolij tím co tam máš ( Castrol SLX ) a pokud ti mohu poradit tak při výměně oleje pak zvol kvalitnější olej. Klidně ti pak poradíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 19. Červen 2016 Sdílet Vloženo 19. Červen 2016 Tak mušle tento olej neprodává už hodně dlouho, žádná aktuální novinka. Já jsem 5w30 LL používal od novoty 2009 a taky přejdu na castrol dle vw normy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 19. Červen 2016 Sdílet Vloženo 19. Červen 2016 On nexistuje jen hrnec a mušle, taky už nepatří mezi špičku a hlavně se nejvíc pančujou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 19. Červen 2016 Sdílet Vloženo 19. Červen 2016 ....Já jsem 5w30 LL používal od novoty 2009 a taky přejdu na castrol dle vw normy. To je právě ono. Jestli chceš zvolit hrnec tak to tam dej raději fritovací olej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 27. Červen 2016 Sdílet Vloženo 27. Červen 2016 Tak další velká pančovací továrna odhalena. A odkud je Váš značkový Castrol a Mobil1? ODKAZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 27. Červen 2016 Sdílet Vloženo 27. Červen 2016 Přesně o tomhle mluvil mechoš ke kterýmu jezdím: Pokud bych byl hajzl tak na olejích z Polska vydělám velký peníze! Lidi si na tom ale pěkně šmakujou jak je olej z Aukra stojí jen pár stovek, v práci se někteří štengrujou kdo koupil levněji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka mz Vloženo 2. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2016 (editace) Tak já jsem používal Shell HX7AV 5W-30 a loni potom co se se mnou ve 210tkm rozloučio turbo jsem přešel na ten tady dost doporučovaný https://www.znackoveoleje.cz/znackoveoleje/eshop/0/0/5/1873 Jak funguje nevím, do motoru nevidím. Ale když už nic alspoň můžu žít s pocitem že dávám motoru to nejlepší . Sice zaplatím 2x víc než za ten Shell, ale co ... jen pozor na http://www.mulleroil.cz/ u kamoše v dílně jsem si všiml toho oleje, neplést s Milers trochu mě to na první pohled z dálky zmámtlo když jsem ho uviděl válet se na ponku, a už jsem si málem začal myslet že nejsem v okolí sám kdo na něj jezdí.... bližší pohled ale vše odhalil a k těm, olejům z aukra, no co k tomu dodat? Kastról (ne z aukra ale z obchodu) liju do kawasaki ale vzhledem k tomu pančování ve velkém se chystám při další výměně přejít na Motul, tam by mohlo být riziko menší, stejně tak do Focusu našich budu lít olej Ford... Ono hlavní je asi kupovat u prověřených obchodů, https://www.znackoveoleje.cz/ tady snad bude vše OK Editováno: 2. Červenec 2016, autor: jirka mz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 2. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2016 Sice zaplatím 2x víc než za ten Shell Můžu se zeptat kolik si platil za litr toho Shell? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka mz Vloženo 2. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2016 Šulda> No jak kdy, kupoval jsem ho tady http://www.cc-autodily.cz/olej-motorovy-shell-4 ceny mají jak kdy, ale tak do 150,- za litr to bylo pokud se bavíme o 5l balení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 2. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2016 Přesně tento z cc sem měl před výměnou hydroštelů, šál a vačky. Mechanik se mě ptal co sem tam měl za olej že je z něj po 9tkm taková sračka. Tím nechci nikoho a nic napadat, jen píšu mechanikovu reakci po vypuštění tohoto oleje. Při další výměně za 10tkm vypadal olej od něj (záměrně neuvádím značku) podstatně lépe. Nevím zda to byl panč nebo je ten Shell opravdu srágora ale spíš bych se přikláněl k 1. variantě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 2. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2016 Značku raději neuváděj jinak se to proti tobě otočí ostatně jako vždy. :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiSKO83 Vloženo 2. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2016 šulda: myslíš, že na CC prodávají pančovaný olej ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 2. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2016 To já nevím a už vůbec bych nechtěl někoho obviňovat. Záleží na dodavateli, ten nemusí být jen jeden a kontrolovat vše se určitě nedá. Podle stavu a pozdější prohlídce obalu to tak vypadalo ale stále je tu taky ta druhá možnost že Shell není co se kvality týká tím za co se vydává Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.