Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

POodotýkám, že jsem se snažil tento problém na fóru najít, ale nic.

Před 3 měsíci jsem si nechal namontovat do auta LPG. Na motoru mám chip sportmotor na cca 136kW a na benzín jezdí auto moc pěkně.

Před úpravou jsem techniky upozornil, že tam je čip aby mi pak neřekli že jsem si koupil reduktor na jiný výkon.

Problém je ale takový, že se mi při plném plynu motor přepíná z LPG na benzín. Není předjetí bez přepnutí.

Teď po 8t km od zástavby se to přepíná i po přidání půl plynu. To poslední svádím na zanesené filtry a nedostatečný tlak LPG, ale to

přepínání při plném plynu je chyba něčeho jiného. V servise kde to dělali mi řekli že se to občas přepnout může. Něco poladily, ale bez výsledku.

Jde o to jestli to má dělat nebo je to jejich závada a mám to komplet reklamovat.

Systím je tartarini