Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

tak hlavne garáž je jediné miesto kde ľudia vďačne zaplatia 160eur za výmenu rozvodu na 1,9 PD , na fixky , prešpanovanú kladku 160eur za prácu ... no hold v autorizáku za cca 100ku je to drahé ... ľudia nemajú súdnosť a tak tie autá aj vyzerajú , smejem sa im potom riadne čo niekedy vedia z garáže doniesť ... 

Vloženo

v neznackovych servisoch sa to tak robi bezne, nakolko keby mali mat vsetky zaistovaky na kazde auto tak by sa im to skoro nikdy nevratilo.

A proto jezdím k mechanikovi který se věnuje jen koncernu. Tohle je humus, jsou dílny kde to funguje jako v minulým století a nemají zájem dělat kroky dopředu, není to bohužel jen o garážnících.

  • o 1 rok později...
Vloženo

jak koukám a počítám zuby na V2 beru to jako vačka 2 tak to nesedí na rysku , ale třeba to značí něco jiného, kdo dělá rozvody tak i na fixi není problém je udělat OK je to jen o citlivosti při nasazování řemenu , na přípravky je to samozřejmě jednoduší všechno stojí a nehne se to tedy je vačice kdyže se povolí 3x šroub aretační. PDčka jsou hračka a 8V o to víc

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Hoši mám 2.0TDi BKD rok 2009. První rozvody se dělali při 150 tisících. Další rozvody se dělají taky až po 150 tisících? Tzn. až ve 300 tisících? Nebo je ten druhý interval zkrácený?

  • o 1 rok později...
Vloženo

Ahoj. Mám motor BMM. Rok výroby je 11/2006. Je tam předepsaná výměna rozvodů na 120000 (do MR06) nebo 150000km (od MR07). Je to dle MR. Jenže prostě nevím, jestli v mém případě je MR06 nebo už 07. Jak to mám poznat?

  • o 3 měsíce později...
  • o 6 let později...
Vloženo

Ahoj, potřeboval bych pomoct...
Dělal jsem prvně rozvody na OII, BMM, na přípravek. Trochu to nesedělo, musel jsem malnko korigovat vačkovým kolem, abych tam dostak kolík, byly to desetiny mm. Ale chci se zeptat, je zásadní, když nesedí značka ve výřezu, na obrázku pozice 1 a proti 2 (4Z)?(červených šipek si nevšímej, převzal jsem obrázek) Jsem vačkovým kolem tak o zub výš. Ale jak píšu, moc jsem s tím nehýbal. Zkusil jsem to protočit rukou na klice několikrát dokola a pak to i 2x natočit, auto vrčelo, dlouho jsem ho ale trápit nechtěl jenom s podepřeným motorem. Tudíž jsem se ani nemrknul na VAG, na hodnoty.
Takže, je to zásadí problém v nastavení rozvodů? Dřív než to zakrytuju a složím...
Díky za odpověď.

9955_ro3_2.jpg

Vloženo (editace)

Tak jsem to dneska protočil víc a při prošlápnutí plynu se to spíš dusí.

VAG se tváří, že ty hodnoty neumí načíst...

Editováno: , autor: Redkombík

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...