Jump to content
vwberni

2.0 TDI PD rozvody

Recommended Posts

x

Edited by Pawouk
Změnit název vyvěšeného tématu na "x", to je opravdu hodno "vysoké" inteligence. Název upraven do odpovídající podoby. Jestli to uděláš ještě jednou, dostaneš BAN.

Share this post


Link to post
Share on other sites
v servisce je 150 000 to je ale docela pozde ?

Nikdo Ti nebrani jit na rozvody driv.... zase kdyby nevedeli co delaj, tak by ten limit o tech 30tis nezvedali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám Oct II TDI 103kW. Kdy se doporučují dělat rovody? Jsem druhý majitel a servis byl naposledy dělaný v 61000km. Teď mám 100 000km. Měl bych rozvody udělat???

Edited by Pitrs.11

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud si dobře vybavuji tak u těchto motorů je interval výměny rozvodu 150 000km. Ale ruku do ohně nedám.. Někdo to zde snad ještě potvrdí..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vymena se ma delat pri 120tisic(mas to napsane i v servisce), ale jinak servis ma byt 60 , 90 , 120 takze si jeden preskocil :)

Dalsi vymena potom 240tisic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zalezi na kodu motoru. Bud se podivej do servisky (tam bude interval primo pro tve auto), a nebo si ze stitku vem kod motoru a pak pohledej na netu. Interval bude bud 120 nebo 150 tisic (podle kodu).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam německou servisku. Neví někdo jak je v němčině označená výměna rozvodů a vůbec není někde na stránkách to všechno přeložené? Díky

Share this post


Link to post
Share on other sites
naskenujte nekdo prazdny list CZ servisky diky jamam FR a vim tak pulku coje co lol

post-33426-1259415908_thumb.jpg

Edited by RemyZero

Share this post


Link to post
Share on other sites

nevím proč, ale u auta z bazaru, kde nevím, jestli jsou km skutečný, bych asi nechal udělat rozvody okamžitě. Asi bych neměl nervy najezdit na tom dalších 10.000 a celou dobu si říkat: potká se to, nebo se to nepotká? Je to podle mýho moc velikej risk. A na servisní knížku nevěřím. Jsme v ČR. I když taky jednu takovou mám.

Share this post


Link to post
Share on other sites

přesně tak, není-li 100% jistota, že tam ty kilometry z tachometru skutečně jsou, je dobře vyměnit rozvody ihned. U aut z druhý ruky je ta šance, že kilometry nesedí hodně velká. Jinak se samozřejmě dělá výměna podle předpisu pro konkrétní motor. Může v tom hrát roli i ročník výroby, protože výrobce mohl předpis změnit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takze rozvody vymenene, menil som hned aj vodnu pumpu a dokonca som musel vymenit aj napinaciu kladku na alternatore a klinovy remen alternatoru. auto mi vydavalo strasny zvuk rachotilo hucalo...teraz ide vsetko ako hodinky...navyse som si vsimol ze mi menej "klepe" spojka do nohy...predtym som to citil ako ABS ale teraz je pokoj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok takze rozvody + vodna pumpa 200€, remenica alternatoru 49€, kladka alternatoru 67€, stift 20€, chladiaca zmes 19€, robota 65€, vsetky diely original, nechcel som tam davat dake repliky.

Edited by pajko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ak maš auto vyrobené do roku 2006 tak sa majú menit pri 120 000 km. A ked je auto vyrobene po roku 2007 tak sa menia pri 150 000.

Mam to zo škoda servisu,pytal som sa lebo budem musiet aj ja nechat spravit tie rozvody.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemáš pravdu, měl jsem OII 2006, 2.0 TDi a měněno v 90 000 km na doporučení M.B., hlášenka od výrobního čísla (vyrobeno 1/2006).

Tímto máš další záruku, když rozvody vyměníš.

Oháněl jsem se serviskou a prodejcem, že až ve 120 000 km, přípis je přípis a teď raď.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Také mám 2.0 TDI BKD a rozvody byly dělány v 90 000. V té době bylo auto Leaseplanu a ten to tak chtěl, důvod neznám.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemáš pravdu, měl jsem OII 2006, 2.0 TDi a měněno v 90 000 km na doporučení M.B., hlášenka od výrobního čísla (vyrobeno 1/2006).

Tímto máš další záruku, když rozvody vyměníš.

Oháněl jsem se serviskou a prodejcem, že až ve 120 000 km, přípis je přípis a teď raď.

Mám 5/2005 a taky mě v 90tis. "přemluvili" na rozvody (Autodružstvo F-M), že doporučeno z MB, nechtěl jsem se pak v případě nějakého problému v záruce dohadovat, tak jsem je nechal o těch 30tis.dřív udělat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cafte, potrebujem vediet kde su presne aretacný body pri vymene kladiek a remena.

Najlepsie by bolo, keby niekto postne obrazok, velmi pekne dakujem.

PS: Je to Octavia II RS, TDI 125KW BMN

Edited by Atrix24

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...