vwberni Posted October 27, 2009 Share Posted October 27, 2009 (edited) x Edited February 24, 2019 by Pawouk Změnit název vyvěšeného tématu na "x", to je opravdu hodno "vysoké" inteligence. Název upraven do odpovídající podoby. Jestli to uděláš ještě jednou, dostaneš BAN. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tragedie_v_JZD Posted October 27, 2009 Share Posted October 27, 2009 v servisce je 150 000 to je ale docela pozde ? Nikdo Ti nebrani jit na rozvody driv.... zase kdyby nevedeli co delaj, tak by ten limit o tech 30tis nezvedali. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pitrs.11 Posted November 19, 2009 Share Posted November 19, 2009 (edited) Mám Oct II TDI 103kW. Kdy se doporučují dělat rovody? Jsem druhý majitel a servis byl naposledy dělaný v 61000km. Teď mám 100 000km. Měl bych rozvody udělat??? Edited November 19, 2009 by Pitrs.11 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ajpservice Posted November 19, 2009 Share Posted November 19, 2009 Pokud si dobře vybavuji tak u těchto motorů je interval výměny rozvodu 150 000km. Ale ruku do ohně nedám.. Někdo to zde snad ještě potvrdí.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lim Posted November 19, 2009 Share Posted November 19, 2009 Vymena se ma delat pri 120tisic(mas to napsane i v servisce), ale jinak servis ma byt 60 , 90 , 120 takze si jeden preskocil Dalsi vymena potom 240tisic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tragedie_v_JZD Posted November 19, 2009 Share Posted November 19, 2009 Zalezi na kodu motoru. Bud se podivej do servisky (tam bude interval primo pro tve auto), a nebo si ze stitku vem kod motoru a pak pohledej na netu. Interval bude bud 120 nebo 150 tisic (podle kodu). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pitrs.11 Posted November 19, 2009 Share Posted November 19, 2009 Jasně, díky všem. Jinak velká spokojenost, dobrá spotřeba a slušný výkon. Jede se s ní pěkně. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
century Posted November 19, 2009 Share Posted November 19, 2009 Mam německou servisku. Neví někdo jak je v němčině označená výměna rozvodů a vůbec není někde na stránkách to všechno přeložené? Díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rolbař Posted November 19, 2009 Share Posted November 19, 2009 je tam něco jako "zahnriemen" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
century Posted November 23, 2009 Share Posted November 23, 2009 přesně tak.. díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mcz Posted November 28, 2009 Share Posted November 28, 2009 naskenujte nekdo prazdny list CZ servisky diky jamam FR a vim tak pulku coje co Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RemyZero Posted November 28, 2009 Share Posted November 28, 2009 (edited) naskenujte nekdo prazdny list CZ servisky diky jamam FR a vim tak pulku coje co Edited November 28, 2009 by RemyZero Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mcz Posted November 28, 2009 Share Posted November 28, 2009 ty ses zlaty člověk moc diky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RemyZero Posted November 28, 2009 Share Posted November 28, 2009 ty ses zlaty člověk moc diky v pohodě ... hlavně aby Ti to pomohlo ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jakataka Posted January 14, 2010 Share Posted January 14, 2010 nevím proč, ale u auta z bazaru, kde nevím, jestli jsou km skutečný, bych asi nechal udělat rozvody okamžitě. Asi bych neměl nervy najezdit na tom dalších 10.000 a celou dobu si říkat: potká se to, nebo se to nepotká? Je to podle mýho moc velikej risk. A na servisní knížku nevěřím. Jsme v ČR. I když taky jednu takovou mám. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jirkaK Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 přesně tak, není-li 100% jistota, že tam ty kilometry z tachometru skutečně jsou, je dobře vyměnit rozvody ihned. U aut z druhý ruky je ta šance, že kilometry nesedí hodně velká. Jinak se samozřejmě dělá výměna podle předpisu pro konkrétní motor. Může v tom hrát roli i ročník výroby, protože výrobce mohl předpis změnit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pajko Posted January 22, 2010 Share Posted January 22, 2010 Takze rozvody vymenene, menil som hned aj vodnu pumpu a dokonca som musel vymenit aj napinaciu kladku na alternatore a klinovy remen alternatoru. auto mi vydavalo strasny zvuk rachotilo hucalo...teraz ide vsetko ako hodinky...navyse som si vsimol ze mi menej "klepe" spojka do nohy...predtym som to citil ako ABS ale teraz je pokoj. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dodo-Kolín Posted January 22, 2010 Share Posted January 22, 2010 A z jakých dílů jsi to dělal a na kolik Tě to vyšlo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pajko Posted January 24, 2010 Share Posted January 24, 2010 (edited) ok takze rozvody + vodna pumpa 200€, remenica alternatoru 49€, kladka alternatoru 67€, stift 20€, chladiaca zmes 19€, robota 65€, vsetky diely original, nechcel som tam davat dake repliky. Edited January 24, 2010 by pajko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peterDSG Posted May 9, 2010 Share Posted May 9, 2010 Ak maš auto vyrobené do roku 2006 tak sa majú menit pri 120 000 km. A ked je auto vyrobene po roku 2007 tak sa menia pri 150 000. Mam to zo škoda servisu,pytal som sa lebo budem musiet aj ja nechat spravit tie rozvody. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prochy Posted May 9, 2010 Share Posted May 9, 2010 Nemáš pravdu, měl jsem OII 2006, 2.0 TDi a měněno v 90 000 km na doporučení M.B., hlášenka od výrobního čísla (vyrobeno 1/2006). Tímto máš další záruku, když rozvody vyměníš. Oháněl jsem se serviskou a prodejcem, že až ve 120 000 km, přípis je přípis a teď raď. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peterDSG Posted May 10, 2010 Share Posted May 10, 2010 tak ja potom neviem. Tie servisy potom robia čo chcu a nepodavaju spravne info.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanson Posted May 10, 2010 Share Posted May 10, 2010 Také mám 2.0 TDI BKD a rozvody byly dělány v 90 000. V té době bylo auto Leaseplanu a ten to tak chtěl, důvod neznám. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rass Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 Nemáš pravdu, měl jsem OII 2006, 2.0 TDi a měněno v 90 000 km na doporučení M.B., hlášenka od výrobního čísla (vyrobeno 1/2006). Tímto máš další záruku, když rozvody vyměníš. Oháněl jsem se serviskou a prodejcem, že až ve 120 000 km, přípis je přípis a teď raď. Mám 5/2005 a taky mě v 90tis. "přemluvili" na rozvody (Autodružstvo F-M), že doporučeno z MB, nechtěl jsem se pak v případě nějakého problému v záruce dohadovat, tak jsem je nechal o těch 30tis.dřív udělat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atrix24 Posted April 8, 2011 Share Posted April 8, 2011 (edited) Cafte, potrebujem vediet kde su presne aretacný body pri vymene kladiek a remena. Najlepsie by bolo, keby niekto postne obrazok, velmi pekne dakujem. PS: Je to Octavia II RS, TDI 125KW BMN Edited April 8, 2011 by Atrix24 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.