Publikováno Říjen 27, 200915 r Zdravím,mám problém když zapnu klíč neshasne mi kontrolka abs a esp..Vyměnil jsem čidla na snímání otáček, esp zhaslo ale abs porad svití.Ale zdá se mi, že i když esp zhaslo stejně nefunguje..Mohl by mi někdo poradit?Mockrát Díky
Listopad 28, 200915 r Zdravím,mám problém když zapnu klíč neshasne mi kontrolka abs a esp..Vyměnil jsem čidla na snímání otáček, esp zhaslo ale abs porad svití.Ale zdá se mi, že i když esp zhaslo stejně nefunguje..Mohl by mi někdo poradit?Mockrát Díky Ahoj. Mám stejný problém, pořád svítí abs a esp. Už jsi to nějak vyřešil? Dík,
Listopad 28, 200915 r Jak píše Cosby, načti paměť závad VAGem, napiš co to píše, a taky není od věci projet si měřené hodnoty. Ty pak napoví, kde by mohl být zakopaný pes. Takhle to může být spousta věcí a vyjmenovávat nemá smysl. Opravdu, bez vagu je to bavení se o ničem. (čidla otáček kol, snímač úhlu natočení volantu, duosenzor, komunikace CAN, spínače brzd a ruční brzdy, spínač tlaku na hl. brzdovém válci...) to se blbě bez vagu hledá. Tak sem nahoď ten výpis a pak se bude dát poradit...
Listopad 28, 200915 r Vagem to napsalo, že chyba : snímač úhlu volantu, ale jen sporadická. Tak nevím, to je jako ten kroužek pod volantem? To neni zrovna nejlevnější věc, co když to tím nebude? Mám navíc multifunkční volant a ten funguje!
Listopad 28, 200915 r Ano, je to ten kroužek pod volantem. S mf volantem to má společnýho jen to, že skrz něj vedou do volantu dráty. Dobře. Tak se mrkni vagem na měřené hodnoty. Skupina 004 pole 1. Při volantu přímo má být hodnota +- 4,5 stupně. Při otáčení doprava roste v záporných hodnotách, naopak v kladných... Dále vodiče. Do snímače vede pět drátů: (kostra, 30, 15 a dva CAN). Zkus projet nejdřív napájení podle schématu na jednotlivých pinech při vypnutém a zapnutém klíčku, dále jestli dobře kontaktují pojistky, pak napojení na CAN, jestli je v pořádku. Pokud tady neobjevíš chybu, tak je to zřejmě na výměnu. Jinak nevím, ještě mi to neblblo. Ale je možné, že může být někde zaoxidovaný kontakt, tak by nebylo od věci ten konektor co jde do snímače, prostříknout kontaktolem. Jinak ten snímač opravitelný není, musí se dát nový... Víc ti já osobně asi neporadím. Předpokládám, že máš dílenskou příručku a taky schéma zapojení elektriky...
Listopad 28, 200915 r Ano, je to ten kroužek pod volantem. S mf volantem to má společnýho jen to, že skrz něj vedou do volantu dráty. Dobře. Tak se mrkni vagem na měřené hodnoty. Skupina 004 pole 1. Při volantu přímo má být hodnota +- 4,5 stupně. Při otáčení doprava roste v záporných hodnotách, naopak v kladných... Dále vodiče. Do snímače vede pět drátů: (kostra, 30, 15 a dva CAN). Zkus projet nejdřív napájení podle schématu na jednotlivých pinech při vypnutém a zapnutém klíčku, dále jestli dobře kontaktují pojistky, pak napojení na CAN, jestli je v pořádku. Pokud tady neobjevíš chybu, tak je to zřejmě na výměnu. Jinak nevím, ještě mi to neblblo. Ale je možné, že může být někde zaoxidovaný kontakt, tak by nebylo od věci ten konektor co jde do snímače, prostříknout kontaktolem. Jinak ten snímač opravitelný není, musí se dát nový... Víc ti já osobně asi neporadím. Předpokládám, že máš dílenskou příručku a taky schéma zapojení elektriky... Tak zatím díky, v týdnu ´to nechám zkontrolovat a pak se uvidí!
Prosinec 3, 200915 r Cena za nový snímač natočení volantu není tak drastická, pokud ovšem nekupuješ jen od Škodovky. Zkus nějaký vrakáč...
Prosinec 4, 200915 r To sice není, ale on má MF volant a s tím už to bude asi shánět blbě... Nevím, ještě jsem to nezkoušel, ale ESP má málo oktávek a MF volant taky málo. Myslím, že je to blbá kombinace. Chtěl jsem si MF do auta dodělat, ale když na to tak koukám, co všechno bych musel povyměňovat, tak už mě to pomalu pouští...
Prosinec 5, 200915 r Hmmm, a já měl za to že jsou jenom 2 typy - vozidla s ESP, a ostatní... ... divné, ani ETKA mi nic jiného nenabízí.
Prosinec 5, 200915 r jsou tři kroužky auta do 98 (neumí esp ani MF volant) pak jsou bud s esp nebo bez (oboje umí MF volant)
Prosinec 10, 200915 r Po výměně jakéhokoliv čidla je potřeba provést jízdní test. Už jste to nějak vyřešili?
Prosinec 11, 200915 r Taky mi VAG pár týdnů hlásil chybu v se snímači polohy volantu. Náhodou jsem zrovna nechal dělat sbíhavost kde mi srovnali volant a chyba zmizela. Co se týká těch rozsvícených kontrolek tak ESP zhasne hned a ABS až když se auto rozjede, myslim 20km/h. Toto platí jen při nějaké chybě není to standardní stav.
Prosinec 12, 200915 r Mně kontrolky ABS i ESP zhasnou současně poté, co proběhla kontrola funkčnosti snímačů a akčních členů tj. asi po 3 sekundách a tak by to i mělo být... Tzn. nic by nemělo zůstat svítit než se rozjedeš, viz. Dílenská příručka...
Prosinec 16, 200915 r Mně kontrolky ABS i ESP zhasnou současně poté, co proběhla kontrola funkčnosti snímačů a akčních členů tj. asi po 3 sekundách a tak by to i mělo být... Tzn. nic by nemělo zůstat svítit než se rozjedeš, viz. Dílenská příručka... Normálně to zhasíná téměř hned to je jasné. Ale pokud máš poblém a rozsvítí se chyba ABS tak přestože závadu opravíš kontrolka při zapnutém zapalování stále svítí a zhasne až při rychlosti cca 20km/h.
Prosinec 16, 200915 r I po vymazání VAGem? Nebo tam tu chybu po opravení závady necháš v paměti závad? To by odpovídalo tomu, co píšou v DP, že jednotka komunikuje s Vagem do rychlosti 20 km/h. Po jejím překročení komunikaci ukončí... Když jsem si pojížděl s notebookem v autě, tak jsem to vlastně ani nezkoušel jet rychleji...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.