Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím,mám problém :help: když zapnu klíč neshasne mi kontrolka abs a esp..Vyměnil jsem čidla na snímání otáček, esp zhaslo ale abs porad svití.Ale zdá se mi, že i když esp zhaslo stejně nefunguje..Mohl by mi někdo poradit?Mockrát Díky :palec2:

  • o 1 měsíc později...
Vloženo
Zdravím,mám problém :help: když zapnu klíč neshasne mi kontrolka abs a esp..Vyměnil jsem čidla na snímání otáček, esp zhaslo ale abs porad svití.Ale zdá se mi, že i když esp zhaslo stejně nefunguje..Mohl by mi někdo poradit?Mockrát Díky :palec2:

Ahoj. Mám stejný problém, pořád svítí abs a esp. Už jsi to nějak vyřešil? Dík,

Vloženo

Jak píše Cosby, načti paměť závad VAGem, napiš co to píše, a taky není od věci projet si měřené hodnoty. Ty pak napoví, kde by mohl být zakopaný pes. Takhle to může být spousta věcí a vyjmenovávat nemá smysl. Opravdu, bez vagu je to bavení se o ničem. (čidla otáček kol, snímač úhlu natočení volantu, duosenzor, komunikace CAN, spínače brzd a ruční brzdy, spínač tlaku na hl. brzdovém válci...) to se blbě bez vagu hledá. Tak sem nahoď ten výpis a pak se bude dát poradit...

Vloženo

Vagem to napsalo, že chyba : snímač úhlu volantu, ale jen sporadická. Tak nevím, to je jako ten kroužek pod volantem? To neni zrovna nejlevnější věc, co když to tím nebude? Mám navíc multifunkční volant a ten funguje!

Vloženo

Ano, je to ten kroužek pod volantem. S mf volantem to má společnýho jen to, že skrz něj vedou do volantu dráty. Dobře. Tak se mrkni vagem na měřené hodnoty. Skupina 004 pole 1. Při volantu přímo má být hodnota +- 4,5 stupně. Při otáčení doprava roste v záporných hodnotách, naopak v kladných...

Dále vodiče. Do snímače vede pět drátů: (kostra, 30, 15 a dva CAN). Zkus projet nejdřív napájení podle schématu na jednotlivých pinech při vypnutém a zapnutém klíčku, dále jestli dobře kontaktují pojistky, pak napojení na CAN, jestli je v pořádku.

Pokud tady neobjevíš chybu, tak je to zřejmě na výměnu. Jinak nevím, ještě mi to neblblo. Ale je možné, že může být někde zaoxidovaný kontakt, tak by nebylo od věci ten konektor co jde do snímače, prostříknout kontaktolem. Jinak ten snímač opravitelný není, musí se dát nový... Víc ti já osobně asi neporadím.

Předpokládám, že máš dílenskou příručku a taky schéma zapojení elektriky... 

Vloženo
Ano, je to ten kroužek pod volantem. S mf volantem to má společnýho jen to, že skrz něj vedou do volantu dráty. Dobře. Tak se mrkni vagem na měřené hodnoty. Skupina 004 pole 1. Při volantu přímo má být hodnota +- 4,5 stupně. Při otáčení doprava roste v záporných hodnotách, naopak v kladných...

Dále vodiče. Do snímače vede pět drátů: (kostra, 30, 15 a dva CAN). Zkus projet nejdřív napájení podle schématu na jednotlivých pinech při vypnutém a zapnutém klíčku, dále jestli dobře kontaktují pojistky, pak napojení na CAN, jestli je v pořádku.

Pokud tady neobjevíš chybu, tak je to zřejmě na výměnu. Jinak nevím, ještě mi to neblblo. Ale je možné, že může být někde zaoxidovaný kontakt, tak by nebylo od věci ten konektor co jde do snímače, prostříknout kontaktolem. Jinak ten snímač opravitelný není, musí se dát nový... Víc ti já osobně asi neporadím.

Předpokládám, že máš dílenskou příručku a taky schéma zapojení elektriky... 

Tak zatím díky, v týdnu ´to nechám zkontrolovat a pak se uvidí!

Vloženo

To sice není, ale on má MF volant a s tím už to bude asi shánět blbě... Nevím, ještě jsem to nezkoušel, ale ESP má málo oktávek a MF volant taky málo. Myslím, že je to blbá kombinace. Chtěl jsem si MF do auta dodělat, ale když na to tak koukám, co všechno bych musel povyměňovat, tak už mě to pomalu pouští...

Vloženo

Taky mi VAG pár týdnů hlásil chybu v se snímači polohy volantu. Náhodou jsem zrovna nechal dělat sbíhavost kde mi srovnali volant a chyba zmizela.

Co se týká těch rozsvícených kontrolek tak ESP zhasne hned a ABS až když se auto rozjede, myslim 20km/h. Toto platí jen při nějaké chybě není to standardní stav.

Vloženo

Mně kontrolky ABS i ESP zhasnou současně poté, co proběhla kontrola funkčnosti snímačů a akčních členů tj. asi po 3 sekundách a tak by to i mělo být... Tzn. nic by nemělo zůstat svítit než se rozjedeš, viz. Dílenská příručka...

Vloženo
Mně kontrolky ABS i ESP zhasnou současně poté, co proběhla kontrola funkčnosti snímačů a akčních členů tj. asi po 3 sekundách a tak by to i mělo být... Tzn. nic by nemělo zůstat svítit než se rozjedeš, viz. Dílenská příručka...

Normálně to zhasíná téměř hned to je jasné. Ale pokud máš poblém a rozsvítí se chyba ABS tak přestože závadu opravíš kontrolka při zapnutém zapalování stále svítí a zhasne až při rychlosti cca 20km/h.

Vloženo

I po vymazání VAGem? Nebo tam tu chybu po opravení závady necháš v paměti závad? To by odpovídalo tomu, co píšou v DP, že jednotka komunikuje s Vagem do rychlosti 20 km/h. Po jejím překročení komunikaci ukončí... Když jsem si pojížděl s notebookem v autě, tak jsem to vlastně ani nezkoušel jet rychleji... 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...