Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj potřeboval bych porafit, mám motor 2.0TDi 103kW r.v.2005 DSG najeto 81000km. Dneska při nastartování mi při zařazení na D a sešlápnutí plynu začal motor vibrovat a dělalo to celou cestu do práce při každém sešlápnutí plynu to stejné - vibrace. Při volnoběhu nebo nesešlápnutém plynu vše tak jak má být. Nemáte někdo podobnou zkušenost? Díky moc

Rozhozený setrvačník. DSG to mají často, protože podtáčejí motor a setrvačník se rozhodí. Pohledej, je toho zde dost...

  • Autor

Ok, díky zkusím pohledat, ale můžeš mi říct jen ve zkratce, co by to pro mě znamenalo. Díky

  • Autor

je to dost peněz, no uvidím co za tím bude, asi navštívím servis a tam to snad rozlousknou

Ja som zotrvacnik menil, ale priznaky co opisujes mi nejako velmi na "vysypany" zotrvacnik nesedia. DSG ma tendenciu radit do nizkych otacok (co ma hneva, neda sa to nejako SW upravit pani?) a zotrvacnik viac trpi. Preto ludom s DSG odchadza castejsie ako tym co maju manual.

"Rosypany" zotrvacnik sa prejavuje hlavne na volnobehu, popri zvuku motora pocut take kovove "mlatenie" a na aute citit dost citelne vibracie. Po zaradeni D vibracie prestali, a pocas jazdy som vibracie necitil. Da sa s tym relativne fungovat a nie je to vec, co by sa stala zo dna na den. Netvrdim, ze problem co opisujes nemoze nejako suvisiet so zotrvacnikom, ale popisane priznaky nesedia na typicky problem, ktory postihuje zotrvacniky pri 2.0 TDI, specialne s DSG prevodovkami.

  • Autor

Díky za vaše názory, ale ještě svůj problém upřesním. Teď odpoledne jsem si řekl, že to vyzkouším, nastartuju, zařadím R a couvám, při sešlápnutém plynu vibrace a jak kdyby se autu nechtělo jet, ale relativně v pohodě jsem vycouval, pak zařadím D a jedu, kolem 1700-2000 ot. motor opět vibrace jak blázen a při přidání plynu kolem zmíněných otáček se vibrace jen zvyšovaly. Pro jistotu jsem si přeřadil na sekvenci, přijedu dmů, při poloze páky na N podstatně vyšší vibrace než při zařazení na D nebo R. Pak vypnu motor, opět se vrátím k auta tak po 3 minutách, nastartuju a všechno klape jak má zkouším přidat pořádně plyn řadit, no prostě všechno a nic. Nicméně předpokládám, že jak auto vychládne tak za studena se objeví ten stejný problém.

Ja som zotrvacnik menil, ale priznaky co opisujes mi nejako velmi na "vysypany" zotrvacnik nesedia. DSG ma tendenciu radit do nizkych otacok (co ma hneva, neda sa to nejako SW upravit pani?) a zotrvacnik viac trpi. Preto ludom s DSG odchadza castejsie ako tym co maju manual.

"Rosypany" zotrvacnik sa prejavuje hlavne na volnobehu, popri zvuku motora pocut take kovove "mlatenie" a na aute citit dost citelne vibracie. Po zaradeni D vibracie prestali, a pocas jazdy som vibracie necitil. Da sa s tym relativne fungovat a nie je to vec, co by sa stala zo dna na den. Netvrdim, ze problem co opisujes nemoze nejako suvisiet so zotrvacnikom, ale popisane priznaky nesedia na typicky problem, ktory postihuje zotrvacniky pri 2.0 TDI, specialne s DSG prevodovkami.

Chci se jen zeptat jak se může chovat špatný setrvák při prvním studeném startu,mám pocit podle všich reakcí,že bych to mohl mít taky chycené. Je nějaký způsob jak jednoznačně potvrdit vadu setrváku?

  • 9 měsíců později...

Chtěl jsem se zeptat, je možné jezdit s rozhozeným setrvačníkem? Nebude to škodit DSG převodovce? Teď totiž nejsou finance :feve: ,ale až budou, hned to půjde vyměnit. Děkuji za rady, tipy...triky ;) ;)

  • 3 týdny později...

Ahoj. Mám 2.0TDI 125kw s manuální převodovkou. Najeto 88 tisíc. Mám podobný problém. Při studeném motoru na 1. a 2. rychlostní stupeň v malých otáčkách motor cuká. Když dam 3ku, tak nic. Po zahřátí je vše OK. Setrvačník byl měněn v 81 tisících. Odporoučel se. Nevíte, co by to mohlo být? Díky

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.