Přejít na obsah

Cukání motoru 2.0TDi 103kW DSG pod plynem


Pawel51

Doporučené příspěvky

Ahoj potřeboval bych porafit, mám motor 2.0TDi 103kW r.v.2005 DSG najeto 81000km. Dneska při nastartování mi při zařazení na D a sešlápnutí plynu začal motor vibrovat a dělalo to celou cestu do práce při každém sešlápnutí plynu to stejné - vibrace. Při volnoběhu nebo nesešlápnutém plynu vše tak jak má být. Nemáte někdo podobnou zkušenost? Díky moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som zotrvacnik menil, ale priznaky co opisujes mi nejako velmi na "vysypany" zotrvacnik nesedia. DSG ma tendenciu radit do nizkych otacok (co ma hneva, neda sa to nejako SW upravit pani?) a zotrvacnik viac trpi. Preto ludom s DSG odchadza castejsie ako tym co maju manual.

"Rosypany" zotrvacnik sa prejavuje hlavne na volnobehu, popri zvuku motora pocut take kovove "mlatenie" a na aute citit dost citelne vibracie. Po zaradeni D vibracie prestali, a pocas jazdy som vibracie necitil. Da sa s tym relativne fungovat a nie je to vec, co by sa stala zo dna na den. Netvrdim, ze problem co opisujes nemoze nejako suvisiet so zotrvacnikom, ale popisane priznaky nesedia na typicky problem, ktory postihuje zotrvacniky pri 2.0 TDI, specialne s DSG prevodovkami.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za vaše názory, ale ještě svůj problém upřesním. Teď odpoledne jsem si řekl, že to vyzkouším, nastartuju, zařadím R a couvám, při sešlápnutém plynu vibrace a jak kdyby se autu nechtělo jet, ale relativně v pohodě jsem vycouval, pak zařadím D a jedu, kolem 1700-2000 ot. motor opět vibrace jak blázen a při přidání plynu kolem zmíněných otáček se vibrace jen zvyšovaly. Pro jistotu jsem si přeřadil na sekvenci, přijedu dmů, při poloze páky na N podstatně vyšší vibrace než při zařazení na D nebo R. Pak vypnu motor, opět se vrátím k auta tak po 3 minutách, nastartuju a všechno klape jak má zkouším přidat pořádně plyn řadit, no prostě všechno a nic. Nicméně předpokládám, že jak auto vychládne tak za studena se objeví ten stejný problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som zotrvacnik menil, ale priznaky co opisujes mi nejako velmi na "vysypany" zotrvacnik nesedia. DSG ma tendenciu radit do nizkych otacok (co ma hneva, neda sa to nejako SW upravit pani?) a zotrvacnik viac trpi. Preto ludom s DSG odchadza castejsie ako tym co maju manual.

"Rosypany" zotrvacnik sa prejavuje hlavne na volnobehu, popri zvuku motora pocut take kovove "mlatenie" a na aute citit dost citelne vibracie. Po zaradeni D vibracie prestali, a pocas jazdy som vibracie necitil. Da sa s tym relativne fungovat a nie je to vec, co by sa stala zo dna na den. Netvrdim, ze problem co opisujes nemoze nejako suvisiet so zotrvacnikom, ale popisane priznaky nesedia na typicky problem, ktory postihuje zotrvacniky pri 2.0 TDI, specialne s DSG prevodovkami.

Chci se jen zeptat jak se může chovat špatný setrvák při prvním studeném startu,mám pocit podle všich reakcí,že bych to mohl mít taky chycené. Je nějaký způsob jak jednoznačně potvrdit vadu setrváku?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...
  • o 3 týdny později...

Ahoj. Mám 2.0TDI 125kw s manuální převodovkou. Najeto 88 tisíc. Mám podobný problém. Při studeném motoru na 1. a 2. rychlostní stupeň v malých otáčkách motor cuká. Když dam 3ku, tak nic. Po zahřátí je vše OK. Setrvačník byl měněn v 81 tisících. Odporoučel se. Nevíte, co by to mohlo být? Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...