Přejít na obsah

Opotřebení hadicek a těsnění


fiser

Doporučené příspěvky

Zdravim panove, mam 1.6 74Kw a mam neustali problem se srazenim vody okolo nalevaci hrdla oleje a tim i s cistenim klapky. Kdyz hadici sani a to nalevaci sundam, vycistim , odmastim, a vycistim taky klapku tak to nejakou dobu vydrzi a po Tzv "mleku " pod vickem oleje ani pamatka. Ale za cas , ted tedy po pul roce a cca 12tis km je tam zas! Dnes jsem tedy zas rozdelal a zjistil dve veci:

1---FOTO1

Ta zlute oznacena hadicka je zevnitr cela styrela, a drobi se, coz asi neni v poradku. Ta hadicka ma dva prumery,a jedna se pouze o prechodku dvou prumeru???? muzu misto ni dat jakoukoli jinou???Samozrejme o obou stran je na sponce tak ji muzu bez problemu sundat!!

2--FOTO 2

Nalevaci hrdlo oleje, ze spod jsou dve gumove tesneni, a to opet velmi styrele!!!Navic-- ma to po nasazeni tesnit?? Logicky kdyz je tam tesneni tak asi ano, jenze zespod na boku jsou dve male odvetravaci dirky!!Kdyz to nasadim je to velmi volne a rozhodne netesni, a vsude dokola je poteceny olej!!! je to spatne???

post-23294-1256988717_thumb.jpg

post-23294-1256988729_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...