rizecek Vloženo 31. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2009 (editace) Moze mi niekto vysvetlit kde ten ventil je? Prestala mi kurit moja 1,9TDi 66kW r.v.2000, teplota je ok.. ..rucicka teploty v strede (teda, vodna pumpa aj termostat by mal byt ok) a vsetky ovladace kurenia pracuju spravne, hadica s vodou je tepla po vymennik a z neho ide studena, takze to bude zrejme zaseknuty ten ventil.. ..a ten neviem kde je.. Editováno: 1. leden 2010, autor: rizecek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rizecek Vloženo 1. leden 2010 Sdílet Vloženo 1. leden 2010 (editace) ..keby je zla vodna pumpa nefunguje ti vobec chladiaci system a motor uvaris! ..keby nefunguje termostat motor mozno v zime neuvaris, voda je chladena kurenim a chladnym počasim! Ked teplota nedokaze dosiahnut optimalnu hodnotu (vid. rucicka, auto nekuri), termostat je permanentne otvoreny. Ked je teplota 90, a netopi, znamena to ze termostat pri cca 90 stupnoch otvoril a voda prudi (vdaka funkcnej vodnej pumpe) aj cez chladic.. ..a problem je niekde inde. Ked je tepla vstupna aj vystupna hadica z vymennika tepla (radiatora) problem je s obladanim vzduchovej klapky, ktora reguluje pomer tepleho a studeneho vzduchu. Ked je tepla len vstupna hadica a vystupna je studena, problelm je v neakom ventile, ktory neviem kde je.. Editováno: 1. leden 2010, autor: rizecek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 1. leden 2010 Sdílet Vloženo 1. leden 2010 RIZECEK: Ten ventil mas v motorovom priestore. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rizecek Vloženo 1. leden 2010 Sdílet Vloženo 1. leden 2010 (editace) ..nic v zlom, ale nechapem naco mi posielas fotky z diskusii do ktorych som prispieval.. ..tie som videl ale nie je to moj pripad, mam 1,9Tdi a pod kapotou mi to vyzera inak. Ak si taky mudry tak mi povedz ktory je ten ventil?? ..cervena alebo zelená sipka??? Editováno: 1. leden 2010, autor: rizecek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 1. leden 2010 Sdílet Vloženo 1. leden 2010 :smich: Tu v tejto teme sa riesia motory 1,6 75KW A TO JE BENZINOVY MOTOR!!!! A nie DIESEL- Naftovy motor. co mas ty;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 1. leden 2010 Sdílet Vloženo 1. leden 2010 ..nic v zlom, ale nechapem naco mi posielas fotky z diskusii do ktorych som prispieval.. ..tie som videl ale nie je to moj pripad, mam 1,9Tdi a pod kapotou mi to vyzera inak. Ak si taky mudry tak mi povedz ktory je ten ventil?? ..cervena alebo zelená sipka??? Ani jeden ventil co si oznacil-CERVENA+ZELENA sipka nema nic spolocne s KURENIM!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rizecek Vloženo 1. leden 2010 Sdílet Vloženo 1. leden 2010 (editace) ..zlaty moj, zamkli moju temu pre 1,9Tdi (mozno vdaka tebe), ty si mi dal linky na temy kde sa to riesi (ktore som mal uz davno precitane, ale mi nepomohli) V tejto teme sa riesi topenii komplexne nie pre konkretny typ motora.. ..to by bolo zaspamovane cele forum! Ked nemas nic konstruktivne k veci, radej nepis nic.. Editováno: 1. leden 2010, autor: rizecek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 1. leden 2010 Sdílet Vloženo 1. leden 2010 (editace) RIZECEK:TVOJA TEMA JE ZAMKNUTA ALE VOBEC TAM NEPISES ZE TO JE TDI MOTOR!!!!! Preto som ti poslal odkazy !!!!!! V TEJTO TEME SA RIESI : NETOPI 1,6 75KW. PRECITAJ SI TO HORE!!!!!! :) Ked si taky mudry TAK HLADAJ TEMY SU TU VYVESENE!!!!! KEBY KAZDY NOVACIK AKO SI TY ZAKLADAL NOVE TEMY. TAK TO BI TO POTOM TU VYZERALO !!!!!! DENNE ROVNAKA TEMA ASPON 10X. lol PRECITAJ SI PRAVIDLA!!!!! Editováno: 1. leden 2010, autor: PROCHY603 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rizecek Vloženo 1. leden 2010 Sdílet Vloženo 1. leden 2010 Moj mily veteran.. ..na 1,6 je tu niekolko tem, a to je v poriadku? Som registrovany od jula 2007, prevazne citam, viem hladat a ked nemam co kvalitne napisat, nepisem nic (toto je vynimka lebo ma ***** ),a preto mam status novacik (malo prispevkov, chapes?). No ty si veteran s 2254 prispevkami (spamovanim diskusii nahanas vyssi post na fore??!).. ..a jeden kvalitnejsi ako druhy :) ..vid. poslednych 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 1. leden 2010 Sdílet Vloženo 1. leden 2010 :palec2: :smich: MUDROSKO-RIZECEK: TO TO FORUM JE O RADACH A O POMOCI!!!!! :feve: ZIADNY POST NA FORE NENAHANAM -AKO SI TO TY MYSLIS!!!! :kuk: PAR LUDOM TU Z FORA SOM PORADIL + POMOHOL A NIEKTORY MA POZNAJU AJ osobne!!!!! P.S. Ked sa ti moje RADY nepacia tak ich necitaj a ani sa podla nich neriad. lol AUTO SI DAJ DO SERVISU OPRAVIT alebo ZMEN FORUM !!!! :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rizecek Vloženo 3. leden 2010 Sdílet Vloženo 3. leden 2010 ..dnes som bol v servise, v mojom pripade znicena vodna pumpa... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 3. leden 2010 Sdílet Vloženo 3. leden 2010 RIZECEK.: A mal som zas PRAVDU Ze auto si daj do SERVISU opravit.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rizecek Vloženo 3. leden 2010 Sdílet Vloženo 3. leden 2010 ..zamysli sa nad sebou ..keby viem hned ze je to vodna pumpa ani to tu neriesim, lebo to by som si aj tak doma spravit nevedel. Potreboval som vediet druh zavady. A kedze vsetci skuseni chalani cez sviatky zrejme relaxuju, iba ty to tu spamujes blbostami odveci, tak som si tu tentokrat moc nepomohol! Clovek by si myslel ze ked ti dali prava budes inteligentnejsie vystupovat, nie ako male decko. A uz prosim ta na mna nereaguj, nikto z toho nic nema (okrem teba :D:D) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 3. leden 2010 Sdílet Vloženo 3. leden 2010 RIZECEK: NEMAM CO DODAT K TVOJEJ UBOHOSTI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rota Vloženo 6. leden 2010 Sdílet Vloženo 6. leden 2010 Zdravím pánové. Přestala mi topit Octavie. Teplota se drží na 90st. Okna se nemlží. Z ofuků jde vzduch přesně podle zvolené rychlosti na větráku. Jen je při jízdě studený. Při zastavení je teplejší. Ošahal jsem hadice co vedou do interiéru. Jedna byla po zastavení studená. Po nějaké chvíli ale začala být teplá. Je tam ještě napojená nějaká divná věc do které vedou dvě tenké hadičky a elektrika. Je úplně nahoře pěkně po ruce. Mám Octavii 2002 po faceliftu, 1.6i AVU, s manuální klimou. Poraďte co s tím. Díky. Taky mám tem problém O2 manual klimatizace 2006 , když mám teplotu na MAX tak to topí, stačí trochu otočit knoflíkem teploty, vlevo ve pod rádiem to cvakne a prestane topit. Bylo to v autorizovaném servisu, prej to servo co otáčí s ventilem topení. Tak ho vyměnili - asi 4500 peněz a bylo to zase blbě.Tak vrátili zpět to starý. Prej je to v tom předním panelu s ovladačema, že se musí celý vyměnit - asi 3500 peněz. Panel nebyl na skladě a já auto potřeboval, tak zatím k výměně nedošlo. Ale byli solidní a nic za diagnostiku nechtěli. Jinde tady na fóru říkaj, že by to taky mohlo být čidlo teploty vzduchu na výstupu z topení, ale já tam žádný čidlo nenašel a el. zapojení na O2 není nikde k nalezení, jen samé příručky na starou Octu, a tam je to přes bovden. Zkus se podívat do fóra, jsou tam i obrázky, jak se k tomu servu dostaneš. Je to u pravé nohy za tím čalouněním. Rota Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marsyas Vloženo 24. leden 2010 Sdílet Vloženo 24. leden 2010 mám stejný problém octava 1.6 75kw climatronic po zahřáti motoru na 90st mi jde z ofuku pořád studený vzduch zkoušel jsem nastaovat climu jak to šlo a pořád stejně motor šel v pohodě nepřehříval se.Vodní pumpa je měněná před měsícem i s rozvody Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jelen10 Vloženo 13. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2011 Trošku to oživím i mě potkal problém s topením nejdřív topilo jenom vlažně teď už vůbec, (mám climatronic),skontroloval jsem podtlakový ventil ten je otevřený. přesto hadice k radiatoru co se týče teploty nic moc ,jenom podotýkám že teplota je ok 90 a motor nevaří teplota drží. Rozpojil jsem hadice před radiatorem napojil jinou do nádržky abych viděl jestli mě funguje čerpadlo.Při volnoběhu neměla snahu kapalina vůbec téct ,při zvýšení otáček to mělo docela pěkný průtok. Ovšem co se týče tlaku tak nic moc lehce šlo udržet prstem,pumpa byla měněna v únoru-lopatky kovové zn.HEPU ,já bych to viděl asi na to čerpadlo ,ale zajíma mě jestli někdo neví jak je to s tím tlakem toho čerpadla? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jelen10 Vloženo 20. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2011 Tak dnes navštiven servis,auto sice topí ,ale čím to bylo servis neví prostě začalo topit.Jinak vodni čerpadlo skontrolováno je v pořádku. Uvidíme jak dlouho to vydrží topit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
doktor K Vloženo 14. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2011 tak já se taky zeptám. mám 1,9tdi 81kw r.v. 2001. motor se mě ohřeje. drží 90 stupňů. za jízdy kdy je motor v záběru tak topí dobře, ale z kopcea na neutrál okamžitě ledovej větřík. poraďte prosím kam šáhnout nebo co vyměnit. díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 20. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2011 hm tak se taky pridavam ale uz to mam dlouho, vodni pumpa nova s kov.lopatkama, vicko exp. nadobky tez nove, termostat je tez menen, ale muze bejt i tak ko, ale do predu to nepousti vodu, dale co jsem pochytil do exp.nadobky vratna hadicka jen tak malinko cura, hodne malinko, ale kdyz pridam otacky tak uz to zni tece, radiator topeni mam tez novej, kdyz pridam slysim bublinky v tom radiatoru a pak uz nejsou, slysim to dobre pod palubkou v topeni, z kopce na volnobeh vlazny vzduch a pritom motor na 90, na volnobeh kdyz necham auto venku stat tak topeni jde stale vlazny, jen kdyz pridam otacky tak bublinky jsou slyset pod palubkou a zacne topit, ale jak uberu tak nic. Zkousel jsem i odvzdusnovat - jezdit bez vicka exp.nadoby, vytocit motor a pod, jeste to zkusim odvzdusnit u cidla teploty kapaliny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 21. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2011 Zkus to odvzdušnění, jinak včera jsme na chatu řešili podobný problém s podobným projevem na Feldě - na volnoběh nic, v otáčkách topí. Došli jsme k závěru, že bude přicpán radiátor a proto to na volnoběh netopí bo nestačí protlačit vodu tím přicpaným radiátorem. V otáčkach to už protlačí a proto taky topí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 21. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2011 (editace) njo ale ja mam radiator meneny za novej. Mam jeste LPG tedy jak jinak nez paralerne zapojeny reduktor a ten je na stejne pripadne mozna i vetsi vejsce osazen jako radiator topeni. Radiator ma mozna nejaky vetsi odpor v prutoku vody nez reduktor, tudis reduktorem na volnobeh nejlehceji obtece zhava voda, ale pri pridani otacek se uz deli s radiatorem. Tady mozna bude zakopanej pes. Hold co obtece drive v pararelnim zapojeni na hadicich - reduktor ktery je jako prvni nebo radiator topeni ktery je jako posledni ve vetvy ? Na mensi prutok (volnobeh) si myslim vse obtece reduktorem, pri vetsim proudu se dostane i na radiator topeni.. Tod moje vyjadreni Editováno: 21. Listopad 2011, autor: Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 21. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2011 Hold co obtece drive v pararelnim zapojeni na hadicich - reduktor ktery je jako prvni nebo radiator topeni ktery je jako posledni ve vetvy ? To, co má menší odpor. Toto platí stejně v elektrice tak i v hydraulice. To se nedá obchcát. Samozřejmě velkou roli hraje i průřez hadic, a zase je to o odporu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 21. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2011 (editace) Takze zmensim prutok do reduktoru, zda se me a hned to proverim, ze vnitrni prumer hadic do reduktoru jsou vetsi nez do radiatoru topeni max. budou na stejno. Pokud tento problem vyresim, vyresi se i prutok mensi hadice/trubky, takzv.kde se vraci/prepada chl.kapalina zpet do expan.nadobky? (toto je navrzeno, aby se system sam odvzdusnil) Tam to spise jen rychle kape pri volnobehu, ale pri pridani to uz tece. A prave pokud by byla za volnobehu vice prutokova, odstranim taky zavzdusneni a ten slysitelny jev pri pridani otacek v radiatoru bublinek ci prelejvani chl.kapaliny. Editováno: 21. Listopad 2011, autor: Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robert77 Vloženo 13. Únor 2012 Sdílet Vloženo 13. Únor 2012 Čau borci, vyřešili jste někdo problém s topením popsaný výše - octa 1,6 75kW AVU mě taky topí jen když je motor v otáčkách, např na semaforu než naskočí zelená, tak už z topení jde mráz, jinak topí dobře. Dík za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.