Přejít na obsah

1.6i netopí


dryvole

Doporučené příspěvky

Taky jsem to řešil a vyřešil.Auto mi netopilo vůbec ani za jízdy ani na volnoběh(75kwAVU).

Bylo to velmi banální na opravu.Žádné čerpadlo ani termostaty a těsnění pod hlavou,konče zakrýváním chladiče.Stačilo odvzdušnit radiator topení na vratné hadici(viz foto).Bylo patrné jak z něho vyšel vzduch.Zmizely bublinky v systému,které jsou často slyšitelné po malém přidání plynu.Auto teď topí i na volnoběh.Sice méně jak za jízdy ale dostatečně.Přesvědčil jsem se,že se auto zcela samo jak se píše neodvzdušní.

Postup:-Osahat si hadice topení(pravá je vstup,levá výstup)

-Zjištění-pravá vlažná,časem teplá-levá studená či vlažná

-Ohřatý motor proturovat

-Vzít větší kleště,zmáčknou sponu a pokývat VRATNOU hadicí

-Vyjde vzduch a trochu vody

-Poces opakovat jěště aspoň dvakrát(proturovat,zakývat)

-Hadice by měly obě zteplat-auto se roztopí.

-Hotovo-zkušební jízda

-A pážžžák v autě.

post-39495-0-11952700-1329243415_thumb.j

post-39495-0-83907600-1329243451_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Tak ja to tak zkusim

Ja jsem vzdycky hodne pomackal tlustou privodni hadici do chladice a taky zacal topit radiator, ale druhy den na volnobeh uz zase nic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Jsem to zkusil, teda hadici vystupni jsem primo sundal a protocil motor, teda zlepsilo se topeni, ale mozna to je tim ze uz nemrzne, je tu na 0

Jinak auto na volnobeh proste topi tak na 30 %, na chladici bezi vetrak a z ofuku jde jen mirne teplej vzduch, jeste to zkusim znova a nebo v lete to proplachnu tlakem cistou vodou, treba neco vyplave :-)

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono ti auto nebude nikdy topit stejně jako za jízdy,protože čerpadlo nemá takovy točky.Já když mám otáčky ventilátoru puštěny tak do poloviny výkonu tak to topí.V momentě jak je dám naplno tak topení vadne na výkonu.Po přidání se auto zase roztopí.Jinak při tom odvzdušňování bys tu hadici neměl úplně sundávat a tím rozpojovat okruh chlazení,protože pak ten vzduch spíše nabereš,než aby si se ho zbavil.Stačí hadici jen mírně odchlípnout třeba i za chodu motoru na volnoběh.Pokud začne vytékat jen kapalina je to OK.Dobře se to dělá s pomocníkem kterej ti bude šlapat na plyn,tím padem vznikne v okruhu větší tlak a jak odchlípneš hadici tak vzduch vyjde snadněji a efektněji.

Editováno: , autor: šipan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

tak ja teda nemuzu souhlasit s tim ze na volnobeh to ma mene topit, doma je stejna kokta, take reduktor zapojen pararelne a na volnobeh topi ze tam ruku nenechas, protoze to pali, u me to je neco jako kdyz si sahnes na celo, tak to topi zhruba na 36C, ale zkusim to opet s tou hadici.

pak tu mam fabii a ta topi jak prdla jak na volnobeh tak za jizdy, proste ujedu 1km a uz si ohrejvam pracky.

Ted jsem u ni menil termostat a mel jsem usmev na tvari a uplne jsem se smal v aute, proste venku -15 a v aute vedro, ja byl stastny :-)

Ja uz tomu moc neverim ze se to zlepsi - napisu co vsechno je uplne nove ohledne topeni.

pumpa kovove lopatky+rozvody, termostat, radiator topeni-ne original, vicko expanzni origo, nova chl.cervena kapalina

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...