Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Bude pasovať bez nutnosti rezania a vrtania? mam HTP dakujem

Ja mám 1.9 SDI, a teraz som zháňal spodný kryt motora. Tento kryt, čo má firma Škoda - díly na obrázku nemajú. Ja som tam volal a povedali, že fotka je len ilustračná, a majú len hladké plastové kryty bez tých vzduch. kociek. A pasovať by ti mal.

Vloženo

Musí ho ve škodovce mít,já ho tam normálně kupoval,šel na 1,4MPI a proti malému krytu je to trochu tišší vevnitř a velkým plusem je ochrana motoru,podvozku a řízení proti bordelu z cest.

Vloženo (editace)

V Autorizovanom servise ŠKODA auto ten kryt majú. Ale ja som myslel konkrétne na firmu Škoda - dily.cz

Editováno: , autor: Standis
necituj předchozí příspěvky
Vloženo

nie, nebude! na obr mas kryt pod diesel, zozen si kryt pod benzin a aj tam budu potrebne mensie upravy - vyrez na vyfuk

pro benzín se tyto velký nedělaly, pro benzín byly jen ty malý

Vloženo

Včera jsem kupoval ten velkej s bublinkama na diesla přímo ve škodovce (OKIM Lovosice) - měli ho skladem a cena 821 Kč což je levnější než na www.skoda-dily.cz a ještě jsem k tomu dostal upevňovací šrouby a matičky zadarmo. Asi měli kluci dobrou náladu... :-)

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Ahoj, taky uvazuju nad montazi toho velkeho krytu. Zajimaly by mne 2 veci:

1) Jaky je rozdil v hlukove izolaci u typu s a bez tech vzduchovych kosticek. Tipoval bych, ze tam rozdil bude, ale jaky. A taky jestli ten bez tech kosticek vubec izoluje proti hluku. Jedna se mi hlavne o hluk v kabine.

2) Jaky vliv to ma na chlazeni v motorovem prostoru. Napr. prevodovka, olejova vana atd. Konkretne u motoru 1.4 MPI 50kW (s LPG).

Mockrat dekuji! ;-)

Vloženo

čest, dnes jsem instaloval velký kryt místo malého, ale mám problém, standartní šroubky co dávám do nárazníku jsou asi malé, neboť v nápravě nedrží, do nápravy se musí přišroubovat celkem tři, zleva zprava a uprostřed. HELP PLS, THX :feve::help:

Vloženo

Ahoj, taky uvazuju nad montazi toho velkeho krytu. Zajimaly by mne 2 veci:

1) Jaky je rozdil v hlukove izolaci u typu s a bez tech vzduchovych kosticek. Tipoval bych, ze tam rozdil bude, ale jaky. A taky jestli ten bez tech kosticek vubec izoluje proti hluku. Jedna se mi hlavne o hluk v kabine.

2) Jaky vliv to ma na chlazeni v motorovem prostoru. Napr. prevodovka, olejova vana atd. Konkretne u motoru 1.4 MPI 50kW (s LPG).

Mockrat dekuji! ;-)

ad 1. rozdíl jsme nepocítil

ad2. žádný, páč to má chlazený vzduchem, který ti di motoru proniká skrz masku

Vloženo

čest, dnes jsem instaloval velký kryt místo malého, ale mám problém, standartní šroubky co dávám do nárazníku jsou asi malé, neboť v nápravě nedrží, do nápravy se musí přišroubovat celkem tři, zleva zprava a uprostřed. HELP PLS, THX :feve::help:

nene, do nápravu jsou potřeba koupit matky, do kterých se ty šroubky uchytí

Vloženo (editace)

1) na hluk má vliv jak který kryt. Pokud je origo plněný skleněnými vlákny , tak ten ne. Pokud koupíš "čínu" za 500, tak ten tlumí dobře, ale zase nemá tu životnost a rád se vlivem tepla vyvěsí (přépadně se začne po čase lámat.. je víc materíálů těch neorigo krytů)

2) na proudění to vliv má a pokud jsem tam měl velkoplošný kryt, tak se motor snáze zahříval a měl pak tudíž nižší spotřebu (do 20km). Taky se malinko miň špinil.. ale to jen dokud mi ho v servise při výměne nezapsrasili od oleje :)

Za mě doporučuji origo škoda.. je darhý, ale kvalita je nesrovnatelná.

Editováno: , autor: Ben
  • o 3 týdny později...
  • o 1 rok později...
  • o 10 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...