Ivanek007 Vloženo 8. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2009 Ahoj, mam takovy problem, kdyz jezdim tak je vse v pohode, ale jakmile zastavim, a dam spatecku, a zadnu couvat tak mi neco hodne bouchne na podvozvu, jde to zepredu. prijde mi to jako by se hla cela naprava pač rana je to velika. a dela to cim dat tim vetsi rány. diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adler Vloženo 8. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2009 tak to by me taky zajimalo kdo se s necim podobnym setkal ... me tam neco bouchne lupne pri couvani kdyz slapnu na brzdu ... :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nolimity Vloženo 8. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2009 no to by mně taky zajímalo, mám něco podobnýho na octě I taky. Když tam dám zpátečku a kola jsou v rejdu, tak něco od přední nápravy lupne. Mám už kompletně vyměněný péra s tlumiči i s miskami, stabylizátory-kosti a i ramena. Jediné co mne napadá už je snad servo. To už mám také sehnané - zánovní, ale na řadu přijde až tak na jaře spolu s motorem a dalšíma blbostma. Tak uvidím, no...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepinoTDi Vloženo 9. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2009 no to by mně taky zajímalo, mám něco podobnýho na octě I taky. Když tam dám zpátečku a kola jsou v rejdu, tak něco od přední nápravy lupne. Mám už kompletně vyměněný péra s tlumiči i s miskami, stabylizátory-kosti a i ramena. Jediné co mne napadá už je snad servo. To už mám také sehnané - zánovní, ale na řadu přijde až tak na jaře spolu s motorem a dalšíma blbostma. Tak uvidím, no...... nedávno jsem řešil stejný problém a zkusím ti pomoct, podle mně máš vůli mezi ložiskem kola a vnějším homokinetickým kloubem kdy tyto dvě věci na sebe úplně nedosedají a vzniklá vůle má na svědomí toto lupnutí, protože dochází k pnutí a následnému lupnutí, jakoby se něco napružilo a potom to povolilo, měnil jsem taky nejdříve vnější homok. kloub, potom celou poloosu, tyč řízení, uložení tlumičů atd. až jsem si všiml, že když s kolem vertikálně zakvedlám tak má mírnou vůli a při poklepu na kolo jakoby drnčí, při mírném pootočení kola se tato vůle ztratila a když jsem pootočil ještě trochu tak se zase objevila, vyměnil jsem celou těhlici nalisoval nové ložisko a je klid!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 9. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2009 no to by mně taky zajímalo, mám něco podobnýho na octě I taky. Když tam dám zpátečku a kola jsou v rejdu, tak něco od přední nápravy lupne. Mám už kompletně vyměněný péra s tlumiči i s miskami, stabylizátory-kosti a i ramena. Jediné co mne napadá už je snad servo. To už mám také sehnané - zánovní, ale na řadu přijde až tak na jaře spolu s motorem a dalšíma blbostma. Tak uvidím, no...... Posunuje se ložisko v těhlici.Nutné vyměnit ložisko v kole a při montáži namazat vnější kroužek ložiska. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivanek007 Vloženo 9. Listopad 2009 Autor Sdílet Vloženo 9. Listopad 2009 ok diky. ted pozoruju jeste chroupání.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepinoTDi Vloženo 10. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2009 no nevím jestli bude stačit vyměnit jenom ložisko, měnil jsem ho celkem 3x a pomohlo až vyměnit i těhlici, šak uvidíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nolimity Vloženo 21. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2009 nedávno jsem řešil stejný problém a zkusím ti pomoct, podle mně máš vůli mezi ložiskem kola a vnějším homokinetickým kloubem kdy tyto dvě věci na sebe úplně nedosedají a vzniklá vůle má na svědomí toto lupnutí, protože dochází k pnutí a následnému lupnutí, jakoby se něco napružilo a potom to povolilo, měnil jsem taky nejdříve vnější homok. kloub, potom celou poloosu, tyč řízení, uložení tlumičů atd. až jsem si všiml, že když s kolem vertikálně zakvedlám tak má mírnou vůli a při poklepu na kolo jakoby drnčí, při mírném pootočení kola se tato vůle ztratila a když jsem pootočil ještě trochu tak se zase objevila, vyměnil jsem celou těhlici nalisoval nové ložisko a je klid!!! Dík za radu, až se na jaře pustím do té plánované "generálky" tak na to vlítnu taky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 21. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2009 Těhlici není třeba měnit stačí udělat to co jsem již psal výše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
estevez Vloženo 26. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2009 Čau. V sekci pro OII mi nikdo neodpověděl - tady je můj problém v "bouchání v podvozku". Mám úplně novu O2 FL 1,9 TDI PD s paketem pro špatné cesty (najeto cca 1500km) - občas registruji dunivý zvuk, lupnutí, když začnu couvat a vytáteč se, nezávisle na zařazení zpátečky; u domu se otáčím tak, že vyjedu na mírný kopeček, a se zařazeným neutrálem sjedu dolů, no a většinou mi prostě lupne v nápravě (přední levá část). Dělá to nepravidelně. Dnes mi udělalo 2x, pak jsem s tím couval asi 30x a nic. Netušíte? Může to být tím, že je to nové, a že si to ještě "sedne"? Byl jsem s tím v servise, ale zrovna to prostě neudělalo a oni prý nic nenašli. Díky moc za názory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivanek007 Vloženo 26. Listopad 2009 Autor Sdílet Vloženo 26. Listopad 2009 mam to taky v levy predni casti. Ted sem to byl resit a bud sou to loziska v kole nebo je to kinetak a pokud ne tak diferak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
estevez Vloženo 26. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2009 mam to taky v levy predni casti. Ted sem to byl resit a bud sou to loziska v kole nebo je to kinetak a pokud ne tak diferak. spíš nechápu, jak to může dělat v úplně novým autě (navíc za 600tis). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romeo Vloženo 26. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2009 Mne to dela taky na Octavii 1,ale lupe to pri zarazeni zpatecky pri jizde a pri pridani plyn.Da to takovo dutou ranu,ale spis se mne zda ze je to ze spodu auta ve stredu,jakoby to delal vyfuk.Protoze kdyz jsem menil stredovy dil vyfuku,byl ten stredovy silenblock utrzeny a delalo to rany o dost casteji.Po vymene vse prestalo a asi po 10000km ted to dela znovu ale o dost min. Jakoby motor jak ma pohyb pri pridani plynu pri ceste vzad napruzi vyfukove potrubi a to pak buchne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivanek007 Vloženo 28. Listopad 2009 Autor Sdílet Vloženo 28. Listopad 2009 mozny je vse.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sebo Vloženo 10. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2009 Pro škodovkáře, mám nový Berlingo naj. 8tis km a dělá to taky, po jízdě dopředu zastavím, dám zpátečku, začnu couvat a při prvním zabrždění to bouchne od levýho před kola, pak můžu brzdit víckrát už to neudělá. Ale zase jak chvíli jedu dopředu a znova couvání a první šlápnutí na brzdy - bum. Taky nad tím bádám, ale vzpomínám, že kdysi když jsem měl Fabku r 2001 dělalo to taky, hned od novoty a to byla doba kdy se přecházelo z plechové matky poloosy na tu masívní ocelovou. A tam byla z výroby ta obyč plechová, po výměně za ocelové a dotažení na předepsaný moment se to ztratilo. Tak je možný že to bude souviset s dotažením ložiska kola - posouváním v těhlici, nějakým pohybem, jak tady někdo píše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 11. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2009 Pokial sa jedna o to buchnutie pri cuvani,aj mne to robi. Ale napada ma jedna vec,davam na posudenie,prip na kontrolu kto ma moznost garaze ,lebo ja pred barakom sa teraz nemam chut s tym drbat. Teda jedna sa o to. Na obr je vyznacena cast kde moze dochadzat k nejakej medzere,kde by to mohla buchat. Mozno pri starsich brzdach ked uz aj tie capy mozu byt vybite a dochadza k pohybu celeho strmena hore dole na drziaku. Teda v pripade ze cuvame tak sa to pri zovreti kotuca posunie mierne hore a buchne to nadoraz o tu hornu cast. Keby to niekto pridvihol a 1 clovek pribrzdi koleso a 2 by skusal tocit kolesom vpred vzad ci sa to hybe nejak. Lebo ved strmen dole zapadne do vidlicky a hore sa to len oprie. A drzi to cele na tych 2 plavajucich capoch. Tak vola by tam mohla byt . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepinoTDi Vloženo 11. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2009 zkus vyměnit právě ty čepy a gumová pouzdra čepů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Louda Vloženo 15. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2009 na fabii mi to taky při couvání cvaklo, a vyřešilo to vyměnění silentbloku co drží převodovku. bylo to vyrvané z gumového uložení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bungeland Vloženo 17. Duben 2010 Sdílet Vloženo 17. Duben 2010 na fabii mi to taky při couvání cvaklo, a vyřešilo to vyměnění silentbloku co drží převodovku. bylo to vyrvané z gumového uložení. mne v servise povedali ze to je normalny jav a ze to robi vôla brzdovich platniciek ... neviem co si mam otom mysliet tu som to popisoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.