Přejít na obsah

Nosič kol na tažné zařízení


Milan123

Doporučené příspěvky

cau, ja mam nosic na streche a som spokojny, s dvoma bicyklami som isiel 150 km/h a vobec som necitil ze nieco veziem, som spokojny s takymto nosicom.

Hmm, tak to já slyším hned, že něco na střeše vezu.

Ale k věci, kolega má ten nosič na tažné, koupil Thule a je móc spokojenej, jen jak říká, je to trošku méně praktické, protože to musíš přichytit i k zádi vozu a pokud chceš do kufru, tak zase vše povolit a dát bokem, ale ono má vše svoje pro a proti ;) Pro změnu zase projede i pod nízkým mostkem a já musím sundat kola ze střechy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cau, ja mam nosic na streche a som spokojny, s dvoma bicyklami som isiel 150 km/h a vobec som necitil ze nieco veziem, som spokojny s takymto nosicom.

no tak to jsi teda pěkný prase jezdit s kolama kilopade - sorry,ale tohle neberu jako zodpovědné,zřejmě asi nemáš tucha co to dělaá když se to kolo utrhne.

nosič dozadu je podstatně lepší a bezpečnější - s nocičem na střeše nutno jezdit opatrněji.

Jinak co se týče výrobcu Thule je top a taky maximálně osvědčený a to i s velmi atypicky tvarovanými rámy kol :specool:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cau, ja mam nosic na streche a som spokojny, s dvoma bicyklami som isiel 150 km/h a vobec som necitil ze nieco veziem, som spokojny s takymto nosicom.

no tak to jsi teda pěkný prase jezdit s kolama kilopade - sorry,ale tohle neberu jako zodpovědné,zřejmě asi nemáš tucha co to dělaá když se to kolo utrhne.

nosič dozadu je podstatně lepší a bezpečnější - s nocičem na střeše nutno jezdit opatrněji.

Jinak co se týče výrobcu Thule je top a taky maximálně osvědčený a to i s velmi atypicky tvarovanými rámy kol :specool:

Ale to nejazdim stale, 150, to som zase taky blby neni, ja nejazdim casto 150 ani bez bikov, to som siel iba ked som siel na dovolenku, JA sa dostanem na dialnicu iba parkrat za rok, tak ze musim jazdit poctivych 90 :-)))

Chcel som iba povedat ze na strache je tu uplne bezpecne, neni sance aby sa to utrhlo ma to tri istenia.

A ked sme pri tej rychlosti, kamarat jazdi kamionom, a na zapade sa prehanaju s bicyklami na streche aj okolo 200 a nemaju strach ze sa to utrhne.

INac presiel som s tymi bicyklami uz vselikadial ale este som nanasiel take nizke miesto ze by som sa tam nezmestil v pohode, nie je to az take vysoke...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, je sice zajímavé že lítáte se zahrátkou 150-200 km/hod, ale na toto jsem se neptal. Mě skutečně zajímají dojmy pouze z nosičem na tažné zařízení. Jízdní vlastnosti, praktičnost apod. Navíc uvažuji o variantě levnější než je Thule. Např. Neumann nebo fa Wjenzek.

např: Wjenzek, nebo Neumann

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, je sice zajímavé že lítáte se zahrátkou 150-200 km/hod, ale na toto jsem se neptal. Mě skutečně zajímají dojmy pouze z nosičem na tažné zařízení. Jízdní vlastnosti, praktičnost apod. Navíc uvažuji o variantě levnější než je Thule. Např. Neumann nebo fa Wjenzek.

např: Wjenzek, nebo Neumann

Sorrac :-) Podla mna je nosic na tazne dobra vec halvne koli tomu ze sa nemusis natahovat na strechu ale pokial sa potrebujes dostat do kufra ked ho tam mas nahodeny...

Neviem, myslim ze je to vec viac vkusu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já sice nemám zkušenosti přesně s tímto typem nosiče, ale v Anglii jsem používal nosič, který se připínal přímo na páté dveře, a kola tedy byla za autem, ale o něco výše než na prvním obrázku. Bylo to sice praktické, až na to že pokaždé když jsem chtěl do kufru, tak jsem to musel celé sundat, což mě dost štvalo, takže bych si zjistil, jestli se tohle musí taky celé rozebrat, nebo se to třeba jenom jednoduše odklopí. Taky bych zvážil, kam s tím nosičem budeš převážně jezdit - na dálnici to bude určitě lepší, protože ty kola jsou schovaná ve větrném štítu za autem, takže je to lepší na spotřebu. Naopak ve městě a na okreskách bych měl kola radši na střeše, protože nevyčuhují přes obrys auta a nemusíš na ně myslet např. při objíždění cyklisty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, je sice zajímavé že lítáte se zahrátkou 150-200 km/hod, ale na toto jsem se neptal. Mě skutečně zajímají dojmy pouze z nosičem na tažné zařízení. Jízdní vlastnosti, praktičnost apod. Navíc uvažuji o variantě levnější než je Thule. Např. Neumann nebo fa Wjenzek.

např: Wjenzek, nebo Neumann

Znám jen Thule, tak že sorry, napsal jsem co jsem věděl

Pozor na Neumanna, prý očas něco v balení chybí, ale to jsem jen slyšel, nemám to ověřno na vlastní kukadla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jezdil jsem 10 let s klukama BMX, projetá Evropa a tehdy se nadal sehnat nosič na tažné. Tak jsm si ho vyrobil, podle vyhlášky nesmí být širší jako auto a za autem nesmí být více jak 0,5 m. Musí obsahovat základní osvětlení, SPZ( značku je nutno předělávat z auta). Tehdy byl pouze problém, že jsem vyrobil značku a namaloval číslo - vypadalo to jako origo značka. Hold musí být origo z auta, žádné dodělky, protože když se tam dají kola tak to zastiňuje značku a světla vzadu. Jinak naprostá spokojenost ve všech směrech a hlavně super spotřeba proti střešnímu nosiči. Měl jsem to uděláno na dvě kola i se zámkem (jedno s řídítky vpravo a druhé otočeno o 180 stupňů). Když bylo potřeba, tak se tam vlezlo i 5 kol.

Pro Milana123 - záleží hlavně na tom co se ti bude líbit a co ti bude vyhovovat. Dnes těch možností je strašně moc. Určitě mají pravdu ti co říkají, že když kola na střeše, tak vzniká pár problémů. Nechci psát, že kola uletí (to jedině snad, že nejsou dobře uvázány), ale problém v zatáčkách, že něco na střeše vezu. Hlavní problém jsou mušky a ten prach a nečistoty. To mě nejvíce vadilo, kola nachystané na závody a po příjezdu vše znova čistit, proto vyhrál nosič vzadu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Před časem jsem zde otevřel téma "nosič kol na tažné zařízení". Nějaké info jsem získal a rozhodl jsem se jít do toho. Koupil jsem nosič na 3+1 kolo od CZ firmy WJENZEK a zatím jen kladné zkušenosti. Hlavní výhody vidím v:

1. Výrazně nižší spotřeba (cca o 20% méně než s koly na střeše u 1,6/75 kW)

2. Lepší manipulace s nosičem (rychlejší montáž samotného nosiče oproti střešnímu nosiči)

3. Jednodušší nakládka kol.

4. Nosič je sklopný=přístup do kufru jen minimálně omezen

Takže pokud někdo jezdíte s koly často jako já, doporučuji.

post-24-1148980574.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...