Listopad 21, 200915 r Vážený pane, měl jsem stejný problem u Favorita - je to způsobeno prasklou membránou v karburátoru, která zabezpečuje při maximálním výkonu přímý tok benzinu z plovákové komory do sacího potrubí. Dále je tam ještě membrána u akcelerační pumpičky - obě dvě věci bych radil vyměnit a je pokoj. Já jezdím na LPG a ten plyn bezpečně rozežírá tyto membrány a tak je měním pravidelně každý rok, protože nestřídám plyn a benzin. Když praskne membrána u AC pumpy, tak je benzin pouze v oleji a ne v sacím potrubí, kdežto ze sacího potrubí se lehce dostane do oleje. Koukněte se na řez karburátorem a popis při jeho jednotlivých činnostech, hlavně při plném výkonu a pochopíte, co jsem sem napsal.
Listopad 21, 200915 r Mal chybny karburator. Karburator vymenil a problem uz nie je, takze neviem preco by to mal este menit.
Listopad 21, 200915 r Autor Motorista> Dakujem za radu, ale mohla tu byt trosku skor... Ale keby som to vedel, tak by som aj tie membrany vyskusal vymenit... Nabuduce budem mudrejsi Diq... Dnes som vymenil olej, tak uvidime co to povie..
Listopad 22, 200915 r Ved si zrepasuj ten povodny karburator a maj ho do zasoby. Vyskusaj ho potom na aute ci funguje. A ked budes mat nejaky problem tak skusis vymenit a budes vediet identifikovat chybu. Ja mam vela veci nahradnych.
Listopad 23, 200915 r Autor Caute, dnes som pozeral olej, a je ho tam akurat na max.... Proste ako som ho tam nalial, tak nic nepribudlo nabehal som s tym cca 200km
Listopad 23, 200915 r Tak pokial ho necitis v oleji tak to bolo prepustenim benzinu cez kruzky ked si mal zly karbec. No tak vela stastnych KM.
Prosinec 3, 200915 r Autor Po dlksom case opet zdravim Potreboval by som dalsi help... Na volnobech kolisu otacky a ma tendenciu skapat.. Sviecky nove, palec novy, atd... Chvilu to islo normalne /ako som osadil karbes a zase to kolise/ magneticka tryska ok, zmesovy srobik ok.. Kazdej rade som vdacny..
Prosinec 3, 200915 r Tak pre zaciatok skus premerat kable. Robi to pri studenom motore ci pri teplom? Alebo oboje?
Prosinec 4, 200915 r Autor Ahoj, za studena ide sytic a otacky vobec nekolisu.. Vsetko ok, akonahle sa to zohreje tak zacinaju kolisat... Najprv jemne, potom viac, obcas na chvilku prestanu a potom zas...... Co mam merat na kabloch? Odpor? plz help... Neviem ako, a neviem aky tam ma byt.. diq,
Prosinec 4, 200915 r Ano, das si merat odpor a uvidis v akom su stave. Je dobre s nimi hybat pri merani. Ale nemyslim ze by hlavny& problem bol v nich, no premerat ich premeraj.
Prosinec 9, 200915 r Autor Ahoj, tak vyskusal som kable s kamosom a kable su ok... Trosku som dosteloval otacky, vymenil volnobezku a celkom sa volnobech drzi.. Aj ked kolise, ale nie az tak.. Skor ma trapi opet benzin v oleji /cerpadlo/ len neviem ci je mi dat lepsie z NT alebo ST.. ja mam uz NT aj ked mam hnedy interier... Este jednu vec mam... Dako sa mi straca voda.. Olejova ryska je normalna /farba/... Za cca 700km mi voda padla z max na min.. Dufam, ze to nebude tesnenie pod hlavou.. Mam tusaka, ze je tam este odnovoty fridex.. Upraveno Prosinec 9, 200915 r od Adam Belan
Prosinec 9, 200915 r Tvoje tusenie na tesnenie (alebo horsi pripad - hlava) je spravny. Co sa tyka tesnenia, tak to je rychlovka... Za hodinku to mas vymenene. S vyzratou/krivou hlavou je to horsie. To budes musiet dat niekomu kto sa venuje rovnaniu hlav a ma na to patricny stroj. V kazdom pripade ked das dolu hlavu zistis ako je na tom tesnenie a hlava. A potom uvidis ako sa zmeni volnobeh. Ja mam tiez hnedy interier a AC pumpu novsiu a aj poistkovku novsiu, roztec nabojov staru. Ale ja mam PICK-UP a tam prechodne obdobia trvali trosku dlhsie, resp. sa nedrzali nejakeho roku. Inak mam r.v. 10/1992
Prosinec 9, 200915 r Autor Tento tyzden objednam AC pumpu NT, tesnenie pod hlavu, tesnenie na vyfuk aaa uz si nepametam co este vsetko.... Ale viem, ze kupim urcite 4litre nemrzky, 3 litre destilky - co ostane spapa domaca zehlicka samozrejme olej a filtre... Nepoznas niekoho kto rovna hlavy v BA, alebo v blizkom okoli? Alebo posli sz... Mam kupit aj new sroby na hlavu? Inac, mam tiez 4x98 roztec, hnedy interier, nova AC, nove poistky, a na zadnom skle tu nalepku skoda+ vw = nenasiel som srdiecko
Prosinec 10, 200915 r Tak neviem ci nebude problem prave v tom srdiecku... Nema ta rad. ))) Tej nemrznucej kupujes trosku vela. Tolko netreba. Si pozri kolko vody ide a akym pomerom sa miesa. Sroby sa doporucuje vymenit, ale ak nevymenis tak nic vazne sa nestane. Pokial ho neutrhnes ked ho budes davat von. Ale nebudem strasit. Kto by zrovnal hlavu by som aj vedel mozno. Ale to budeme riesit az potom ked bude treba.
Prosinec 10, 200915 r Autor Ahoj, vies mi prosim ta povedat kolko akych srobov na tu hlavu mam kupit? Viem ze su tam 3 dlzky.. Ale nevie z akych kolko..
Prosinec 10, 200915 r Tak to si nepamatam, ale v predajni by ti mali vediet povedat. Teda ak je predajca ako tak skuseny. Skusim pohladat v manualoch, ale neslubujem.
Prosinec 10, 200915 r Autor Hlava demontovana, tesnenie uplne prezrate.. Hlavu som dal zarovnat, a kupil nove tesnenia.. Ktomu som vymenil AC pumpu sice za stary typ, ale mala by byt funkcna.. Zajtra by hlava mala byt hotova a potom to zmontujem Som zvedavy co sa este ukaze... Ked je uz hlava vonku tak zajtra vymenim gufera na ventiloch..
Prosinec 10, 200915 r Nic komplikovane, ze? Hlavne nedaj naopak tesnenie, lebo si zapchas privod oleja do hlavy. Par ludom sa to uz podarilo. Sroby davas nakoniec povodne, alebo si kupoval?
Prosinec 11, 200915 r Autor Nazdar, komplikovane to nieje, len som sa najviac bal povolovania srobov, ze sa daky odtrhne... Ja som to robil volakedy na svojom facku, ale tomu uz je aj 5 rokov.. Sroby som zatial nekupil, tieto ocistim kefou, zo zavitou dam von bordel - vodu a co tam je, a dam tam asi stare spet. Inac tesnenie rozozrane tak, ze pomaly neslo von v celku.. Uz viem opodstatnenie menenia fridexu. Este by ma zaujimalo, ci su aj novodobe chladiace takto agresivne, aby som vymenil aj v druhych autach chladiacu. Dakujem za poucenie, dam si na tesnenie sakra pozor, aby som ho tam dal spravne.. Dnes by mala byt hlava hotova, este vymenim simerigny pod ventilmy, ako uz ked je to dole, tak nech to je komplet
Prosinec 11, 200915 r Na tesneni je obvykle napis na takom vycnelku. Ten by si mal mat na pravej strane. Ale nemusi to byt pravidlo. Ohladne toho rozozraneho tesnenia. Mne malokedy ide tesnenie dolu bez porusenia. Ono sa tam pripece skor ako zazerie fridexom. Predsa su tam len nejake tie teploty. ) Kolko to ma najazdene cca? Ze ci by si nevymenil aj piestne kruzky ked uz to mas rozobrate. Ale k tomu treba aj patricne vybavenie.
Prosinec 11, 200915 r Autor Myslel som s tesnenim tak, ze ked som dal dole hlavu tak mu kusky chybali... Najazdene to ma 65tis km... Zatial som na tom nabehal len cca 700km... Tie km niesu moc, skor ten fridex mu dal dost zabrat.. Najlepsie na tom je, ze bolo vidiet ako isiel do 2 valca... Ale iba tak jemne.. A od nieviem ktoreho valca bolo vydiet ze ide trosku von... Kruzky by som asi nechal zatial tak.... Nemam to kde robit, a aktualne je trosku problem aj s $.. Este chcem dat do vianoc dokopy stresne okno, aby netieklo a tu bude pre tento rok dufam stacit..
Prosinec 11, 200915 r Jasne... Kruzky nie su zadarmo a ked neni treba... A este sa clovek aj narobi s tym. Ja som uz vymenil a budem mat pokoj par KM.
Prosinec 11, 200915 r Autor Hlava namontovana, prehodene stifty na vyfuk, a veskere tesnenia.. Naliata g12 a novy olej Zatial sa to chova normalne, dufam, ze uz sa tam nic tak skoro nepokazi
Prosinec 12, 200915 r Som rad ze sa podarilo a vsetko funguje tak ako ma (klop, klop). Prajem veela KM a ked budes mat zaujem sa povozit, rad ta pozvem na nas zraz.
Prosinec 12, 200915 r Autor Ahoj, taktiez som si zaklopkal..... uplne som vyteseny Zrazy mam rad, kludne sa mozem pridat... Este by som chcel ist v pondelok do jednej firmy, co instaluju a servisuju stresne okna, nech sa mi pozru na to moje, a prinajhorsom asi vymenit.. Mam zlomeny mechanizmus, aj napriek silikonu si to vzdy niekde nade cesticku na vodu
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.