Publikováno Listopad 15, 200915 r Tak zakladam nove tema lebo velmi vela som tu cital a nenasiel som nic podobneho Tak vsimol som si u mojeho auta ked mam nastartovane auto a zapnem parkovacky len tie tak som si vsimol ked sa zapozeram do prednych svetiel ze mihotaju tak som sa zapozeral aj na pristrojovku a aj ta jemne mihoce podsvietenie za jazdy to nemihoce len ked sa rozbieham a prehadzujem 2ku a kuknem sa na pristroje podsvietenie tak mihne a este ked aj pozeram na svetlo hore pri volnobehu je take mihotave je toto vsetko normalne ???auto nema zamocene ziadne kable a nie su hnile je to 2006ka 1,4 59kw ma najazdene 45tisic este smrdi novotu s nutra
Listopad 15, 200915 r a co si cital ked si toto tu nenasiel? ved o mihoteni je tu toho mraky. je to normalne. kazdemu to blikoce kym da altik dost stavy. najma ak vela cucas.
Listopad 20, 200915 r Zdravim vsechny jsem tu novy takze newim presne jak to tu chodi ale mam asi ten samy problem pozhasina mi palubka svetla jak predni tak zadni proste vsechny svetylka altik taky dobiji presne kolik ma tak take newim co stim poradite mi mel jsem jsem to i na diagnostice a zadna chyba nic to nenaslo diky
Listopad 20, 200915 r Ikdyž vag žádnou chybu nenapsal tak je to určitě vadným čidlem řízení. Nejjednuduší test je to čido odpojit. Pokud je to opravdu čidlem tak se rosvítí kontrolka řízení, ale auto přestane blikat. Více už je napsáno zde" čti Upraveno Listopad 20, 200915 r od RadekHahn
Srpen 20, 201015 r Zdravim... Mam podobny problem. Preblikava mi pristrojovka a svetla, ale len na volnobeh, pri zviseni otacok nad 1000 to prestane. Meral som voltmetrom bateriu na volnobehu so zapnutymi svetlami, pustenym ventilatorom a radiom a nameral som len 13,2 V na volnobehu, pri zvyseni otacok 13,5V. Ziadne problemy so servom som nezaznamenal. Takze to bude altik? Dakujem
Srpen 21, 201015 r 13,2V na volnobehu je v pohode hodnota. mne nemihoce nic. skuste odpojit ten snimac.
Srpen 23, 201015 r tym cidlom serva to nebude, lebo ked otocim volantom tak napatie este poklesne ale chvilu na to sa zase vrati na povodnu hodnotu. Mam podozrenie na chybne ukostrenie niekde, lebo ked som meral napatie od alternatora na poistkach tak bolo na volnobehu 13,5 V a pri zvysenych otackach 13,9 - 14 V.
Srpen 25, 201015 r Tak hosi vyriesene... tym cidlom serva to nebolo ako som hovoril... Bolo to zlym kostriacim kablom baterie, tam sa mi stracalo to napatie... Ale zaujimave bolo ze ked ho meriam nepripojeny, tak sa tvari, ze je OK... Dalo sa to zistit az pri zatazeni...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.