boobika Vloženo 16. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2009 ahoj při snaze zapojit autorádio tak, aby nevybíjelo baterku (při zapojení obou drátu na sv. 30 tím tekl neustále proud cca 250mA), jsem v knížce narazil na popis spínačky a na ní prý kontakt P umožňuje provoz např. právě rádia do doby, než se vytáhne klíč a zamnce volant. kontakt jsem našel, ale funguje podle mého zvláštně: klíč vytažený - na kontaktu P je 12V, klíč otočím na "0" - na kontaktu P je 0V vysvětlil by mi někdo jak je to myšlené? protože takhle to nefunguje. nebo je špatnej ten el. ořech? díky za pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelfelda Vloženo 23. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2009 ahojpři snaze zapojit autorádio tak, aby nevybíjelo baterku (při zapojení obou drátu na sv. 30 tím tekl neustále proud cca 250mA), jsem v knížce narazil na popis spínačky a na ní prý kontakt P umožňuje provoz např. právě rádia do doby, než se vytáhne klíč a zamnce volant. kontakt jsem našel, ale funguje podle mého zvláštně: klíč vytažený - na kontaktu P je 12V, klíč otočím na "0" - na kontaktu P je 0V vysvětlil by mi někdo jak je to myšlené? protože takhle to nefunguje. nebo je špatnej ten el. ořech? díky za pomoc ten kontakt není na rádio, napoj ho ne na 30 ale na ten další, který se oživí při otočení klíčku, teda pokud ti rádio drží paměť, jsou i takové typy, co mají zvlášť kontakt pro trvalé napájení rádia, třeba osvětlení, čas apod, ale hlavní je sepnut až po otočení klíčku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.