Luke288 Vloženo 5. Únor 2007 Sdílet Vloženo 5. Únor 2007 je to turbomotor, tak by to jit melo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 5. Únor 2007 Sdílet Vloženo 5. Únor 2007 ABC je jasny, tam dá auto jenom blázen. to jsou ty typci, co tvrdi, ze si ten chip musí sednout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brumla Vloženo 5. Únor 2007 Sdílet Vloženo 5. Únor 2007 Nechápu jak může taková "firma" v současný době vůbec existovat!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 5. Únor 2007 Sdílet Vloženo 5. Únor 2007 jo brumlo, to jsme dva Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brumla Vloženo 5. Únor 2007 Sdílet Vloženo 5. Únor 2007 To Luke: schválně se mrkni na jejich "website"....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 5. Únor 2007 Sdílet Vloženo 5. Únor 2007 máš link? nemuzu to najit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brumla Vloženo 5. Únor 2007 Sdílet Vloženo 5. Únor 2007 sice jim nechci dělat reklamu, ale tady to je, vygoogloval jsem to: http://www.abctuning.cz/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jELDA Vloženo 5. Únor 2007 Sdílet Vloženo 5. Únor 2007 tywe ..ted ctu ty keci co tam pisou ... ale nejvic me drti vety : Neodborně provedená úprava končí v lepším případě špatnými jízdními výkony, v horším případě však dochází k poškození motoru a jeho mechanických částí. A proto - svěřte své auto do rukou pouze profesionálům. Naše společnost Vám nabízí dlouholeté zkušenosti, vysokou kvalitu zabezpečenou využitím nejnovějších poznatků a záruky na provedenou práci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 5. Únor 2007 Sdílet Vloženo 5. Únor 2007 jo brumlo, to jsme dva jsme 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brumla Vloženo 5. Únor 2007 Sdílet Vloženo 5. Únor 2007 hoši, to sou kecy, co??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 5. Únor 2007 Sdílet Vloženo 5. Únor 2007 jo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 5. Únor 2007 Sdílet Vloženo 5. Únor 2007 jo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tissot Vloženo 5. Únor 2007 Sdílet Vloženo 5. Únor 2007 (editace) http://chiptuning.sk/ a klik na Slovencinu... Editováno: 5. Únor 2007, autor: Tissot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin IV. Vloženo 6. Únor 2007 Sdílet Vloženo 6. Únor 2007 TFSI koukal jsem na OETTINGER v Německu a B&B a vypadá to velmi zajímavě. Několik stupňů úprav motoru. Základní úprava je trochu dražší než u CIMBU (to je tak jediná firma v čr, které bych svěřil turbobenzín). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jELDA Vloženo 6. Únor 2007 Sdílet Vloženo 6. Únor 2007 TDI ma filtr pevnejch castic ... tam si myslim ze to moc ladit nepujde ... viz clanek v Autotipu jinak turbo bezin pujde jedna basen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 6. Únor 2007 Sdílet Vloženo 6. Únor 2007 (editace) http://www.oettinger.de/index2_e.htm báseň jak od Wolkera. A co se týká RS TDI, tak se koukněte na Cimbu, ale nevím jestli tam ten filtr měl. Je pravda, že ten tomu bude asi vadit. To TDI jsem viděl zvednutý na 195 PS jak u Oetingera, tak u některých českých firem. Což není o moc a filtr pevných částic tam asi zůstává. Editováno: 6. Únor 2007, autor: jirkaK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jELDA Vloženo 6. Únor 2007 Sdílet Vloženo 6. Únor 2007 myslim ze tam zustal : Denně jsme dotazováni, zda budeme upravovat i Octavii RS 125 kW TDI PD DPF. Zde uvádíme jako malý "dárek" pod stromek první výsledky měření z nově přizpůsobeného software ŘJ: točivý moment 420 N.m od 1 900 ot/min do 3 400 ot/min, výkon vrcholí na 173 kW při 4 150 ot/min. V současnosti probíhají ještě další zkušební jízdy se zaměřením na činnost filtru pevných částic a optimalizaci ekonomiky provozu. Vlastní úpravy plánujeme provádět od konce ledna 2007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 6. Únor 2007 Sdílet Vloženo 6. Únor 2007 tohle jsem měl právě na mysli a jsem z tohho jelen. To chce Janda říct, že tomu nadělili 235 PS ??? Když jsem s ním před časem mluvil, tak mi říkal, že TDI RS asi o moc víc zvýšit nepůjde, ale tohle by bylo šílený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brumla Vloženo 6. Únor 2007 Sdílet Vloženo 6. Únor 2007 http://chiptuning.sk/ a klik na Slovencinu... Zajímavý.... Máš s nima zkušenosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tissot Vloženo 6. Únor 2007 Sdílet Vloženo 6. Únor 2007 Mam od nich preflesovany soft. v riadiacej jednotke.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 6. Únor 2007 Sdílet Vloženo 6. Únor 2007 (editace) K tomu ABC: Mají fakt perfektní stránky a vynikající reference fakt frajeři Sorry za OT Editováno: 6. Únor 2007, autor: Lancelot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 8. Únor 2007 Sdílet Vloženo 8. Únor 2007 Len je otázne, dokedy to zvýšenie výkonu ten motor a spojka vydržia? Predsa len, nárast je to o skoro 40%. A to je podľa mňa príliš. Pozrite sa, aké úpravy robí na HW motora VW, ak takto dvíha výkon. Ešte aj blok zosilnia, celé sanie sa vymení, dajú sa iné vstreky a podobne. Napr. 2,0 TFSI 147 vs. 195 kW. A tam je nárast iba o 32%. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin IV. Vloženo 8. Únor 2007 Sdílet Vloženo 8. Únor 2007 Len je otázne, dokedy to zvýšenie výkonu ten motor a spojka vydržia? Predsa len, nárast je to o skoro 40%. A to je podľa mňa príliš. Pozrite sa, aké úpravy robí na HW motora VW, ak takto dvíha výkon. Ešte aj blok zosilnia, celé sanie sa vymení, dajú sa iné vstreky a podobne. Napr. 2,0 TFSI 147 vs. 195 kW. A tam je nárast iba o 32%. teď vyšla edice "GTI Edition 30" a ta má 2,0 TFSI 169 kw 300NM, a je rozdílná od původní verze pouze úpravou řj. Kurnik nějak se k tomu softu dostat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 8. Únor 2007 Sdílet Vloženo 8. Únor 2007 (editace) tos přesně trfil. Každej by to chtěl někde oprásknout nejlíp zadarmo, tak jako filmy, muziku atd.. Proto jsou taky takový rozdíly v cenách u některých "úpravců". Prostě ten soft někde ukradnou a pak machrujou, jak jsou levný. Když jsem to psal jsem ještě ani nevěděl, co se stalo v sousední sekci. Editováno: 9. Únor 2007, autor: jirkaK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brumla Vloženo 9. Únor 2007 Sdílet Vloženo 9. Únor 2007 tos přesně trfil. Každej by to chtěl někde oprásknout nejlíp zadarmo, tak jako filmy, muziku atd.. Proto jsou taky takový rozdíly v cenách u některých "úpravců". Prostě ten soft někde ukradnou a pak machrujou, jak jsou levný. Velice trefně řečeno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.