Přejít na obsah

Chiptuning - zkušenosti, rady


phill64

Doporučené příspěvky

Proč se ve škodovce a v koncernu desítky a stovky lidí zabývají průběhem vstřikování paliva, spalování a podobně, když pak přijde nějaký "garážista" a načipuje jednotku..čímž docela určitě všechny ve vývoji vyladěné parametry nerozhodí.. Proto se pak namáhají části celého ústrojí víc, než je zdrávo.. kdyby tudy vedla cesta, tak předpokládám, že s tím přijde samotný koncern..

Proč asi tak vyladěné motory a jednotky nejdou rovnou z linky?

bože :doh

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to Jelda :  jsem z toho trochu magor. Na jakým autě jsou vlastně naměřený (nebo předpokládaný) ty hodnoty uvedený v avataru ?  Já myslel, že na OII  1,9 TDI. Alespon to tak, jak to máš napsaný, na první pohled vypadá. A mimochodem, zrovna já bych asi moc vykulenej nebyl, protože tam mám ještě o malinko víc.  :D

na Fabii RS :huh: ¨ :blbec:

co mas za motor ??

já tě roztrhnu ty chlape, v tom avataru jsi neměl napsáno Fabia ! Protože jestli jo, tak jdu na oční a možná i na psychiatrii :D:D:D . Ale pak to je jasný, u eresy Fabie to tak samozřejmě je. Tuhle se mnou nějakej šílenec se žlutou F RS chtěl neustále závodit. Bylo jasný, že má taky řádně naloženo (podle kouře a jak se to hejbalo). Od spodu bych mu ujel, ale jak se to rozjelo nad kilo, tak už asi ne. Jenže ten pitomec to řezal přes plný a na omezenkách jako pako, tak jsem ho nechal jet. V tomhle počasí a na zimákách to není už jen o pokutu. :angry:

A motor ? Dvoulitr.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nemel kvuli tobe dopsal :)

2,0 TDI ? - myslim ze bych si s tebou bez problemu poradil ale to uz ted bohuzel nemuzu dokazat . dle meho nazoru by jsi nemel sanci v zadnym rezimu ..jen na top speed by jsi me mozna ujel .

Orientacne jsem meril 0-100 a 8 s ( v Praze na semaforech prijel borec 2,0 16 163 PS ... a na druhych semaforech(cca 150-200m) jsem mu ujel o auto :) malinko to nedokazal pochopit . Pravda je ze kdyz jsem tomu nalozil ...nebylo zamnou nic videt :)))))

Editováno: , autor: jELDA
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jako jo Fabka s 360 Nm uz muze bejt slusna. ja jen vim, ze dokud jsem mel jeste tech 350-355Nm, tak seriovy FRS jsem nepatrně ujížděl, až teda potom asi na maximalku bych dostal na prdel...

jenze je to o tom, jak pises, ze za tebou nebylo videt...to je neco, co treba ja bych asi nesnes, vim jak mi hrozne vadilo u svyho GIII, ze dost kouril a to byl v serii...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jako jo Fabka s 360 Nm uz muze bejt slusna. ja jen vim, ze dokud jsem mel jeste tech 350-355Nm, tak seriovy FRS jsem nepatrně ujížděl, až teda potom asi na maximalku bych dostal na prdel...

jenze je to o tom, jak pises, ze za tebou nebylo videt...to je neco, co treba ja bych asi nesnes, vim jak mi hrozne vadilo u svyho GIII, ze dost kouril a to byl v serii...

myslim ze motor PD 96 KW jasne nejlepsi co kdy VW vytvorilo ... B):ph34r:

Editováno: , autor: jELDA
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proč se ve škodovce a v koncernu desítky a stovky lidí zabývají průběhem vstřikování paliva, spalování a podobně, když pak přijde nějaký "garážista" a načipuje jednotku..čímž docela určitě všechny ve vývoji vyladěné parametry nerozhodí.. Proto se pak namáhají části celého ústrojí víc, než je zdrávo.. kdyby tudy vedla cesta, tak předpokládám, že s tím přijde samotný koncern..

Proč asi tak vyladěné motory a jednotky nejdou rovnou z linky?

bože :doh

Tak promiň, no :p Jinak já to neodsuzuju, jak to možná vypadá, jen bych to viděl do budoucna spíš na spolupráci s nějakým "dvorním" ladičem, kterého by měla škoda pod křídly pro výrobu individualit B) ..samozřejmě s plnou zárukou a hlavně tak, aby pak nikdo nemusel laborovat, jestli projde na emise, nebo mu odejde hlava, turbo nebo spojka..

Editováno: , autor: Jirik.DC
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

spis jde o to si o tom neco zjistit, nez psat tohle. presne to, cos napsal jsem si kdysi myslel taky...i kdyz jsem nechtel, tak ti dam par prikladu garazistu- AMG, Brabus, MTM, ABT, vsichni jsou dvorni upravci a věř, že ví co dělaj. 1.9 TDI, 81kW a 85kW, podle me rozdil jen v elektronice. samozrejme ze se nebavime o zysovani vykonu o polovinu...ale o tomhle uz toho byly napsany tuny

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

spis jde o to si o tom neco zjistit, nez psat tohle. presne to, cos napsal jsem si kdysi myslel taky...i kdyz jsem nechtel, tak ti dam par prikladu garazistu- AMG, Brabus, MTM, ABT, vsichni jsou dvorni upravci a věř, že ví co dělaj. 1.9 TDI, 81kW a 85kW, podle me rozdil jen v elektronice. samozrejme ze se nebavime o zysovani vykonu o polovinu...ale o tomhle uz toho byly napsany tuny

Firmy jako Brabus, AMG respektuju, v tomhle případě jsem pojem garážista neměl opravdu na mysli.. Tam jde ruku v ruce se změnou parametrů i úprava ostatních navazujících komponent.. Proto říkám, že touhle cestou by se mohla dát i škoda..

Editováno: , autor: Jirik.DC
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to Jelda : Fabka je samozřejmě o dost lehčí než OII, takže má výhodu. Nicméně tam mám přece jen nějakejch 185 PS a 390 Nm, takže bys asi moc neujel. :)

A to mi to po výměně vstřiků ani nekouří. Pokud ta tvoje Fabka jo, asi to nebude tak úplně o.k.. Možná ti tam ale mistr čipu naložil víc, než je zdrávo a v tom případě bys mi možná i ujel. A proto to taky hulí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to Jelda : Fabka je samozřejmě o dost lehčí než OII, takže má výhodu. Nicméně tam mám přece jen nějakejch 185 PS a 390 Nm, takže bys asi moc neujel. :)

A to mi to po výměně vstřiků ani nekouří. Pokud ta tvoje Fabka jo, asi to nebude tak úplně o.k.. Možná ti tam ale mistr čipu naložil víc, než je zdrávo a v tom případě bys mi možná i ujel. A proto to taky hulí.

Myslim ze by ti s tou fabii ujel ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud tam má tolik, co píše, tak těžko, ale jak říkám, naložit se tomu dá podstatně víc. Takže jestli mu to hodně hulí, je to buď blbě udělaný nebo tam má prostě víc. Je to ale akademická diskuze, muselo by se to zkusit. Na mě už to zkoušely upravený RS Fabky, OI i Superby s motorama 96 kW, takže mám o jejich možnostech celkem jasnou představu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud tam má tolik, co píše, tak těžko, ale jak říkám, naložit se tomu dá podstatně víc. Takže jestli mu to hodně hulí, je to buď blbě udělaný nebo tam má prostě víc. Je to ale akademická diskuze, muselo by se to zkusit. Na mě už to zkoušely upravený RS Fabky, OI i Superby s motorama 96 kW, takže mám o jejich možnostech celkem jasnou představu.

Co ty mas za puvodni motorizaci pred upravou ? ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mno, jak uz jsem psal, ja mel chip na 150koni a 355Nm, kourilo to stejne jako v serii a seriovy Fabii jsem ujizdel jen zlehynka a to ma 130koni pokud se nepletu. takze si myslim, ze byste byli minimalne na stejno.

btw. 185koní je poměrně dost na 2.0TDI, to ti kdyz jsi resil ty problemy se vstrikama nic nerekli?(mas seriovy vstriky nebo race?) protoze nechci bejt spatnej prorok, ale chipovany to mas skoro stejne jak ja, +45 koní a pokud jezdis hodne, tak si myslim, ze te problemy neminou...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mno, jak uz jsem psal, ja mel chip na 150koni a 355Nm, kourilo to stejne jako v serii a seriovy Fabii jsem ujizdel jen zlehynka a to ma 130koni pokud se nepletu. takze si myslim, ze byste byli minimalne na stejno.

btw. 185koní je poměrně dost na 2.0TDI, to ti kdyz jsi resil ty problemy se vstrikama nic nerekli?(mas seriovy vstriky nebo race?) protoze nechci bejt spatnej prorok, ale chipovany to mas skoro stejne jak ja, +45 koní a pokud jezdis hodne, tak si myslim, ze te problemy neminou...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Luke : vstřiky s tím nemaj co dělat. Ty byly blbý pravděpodobně už na začátku. Aspon podle toho, jak to kouřilo a poškubával motor na volnoběh. Jiná věc je třeba turbo, spojka, převodovka. Ale už jsme to probírali. Nezapomen, že ta tvoje převodovka se spojkou jsou dimenzovaný na 250 Nm, přičemž tys tam měl o 100 víc. Ta moje je na 350 Nm a mám tam o 40 víc. Takže z toho zase nějaký velký bolesti hlavy nemám.

MichalF : pokud jezdí, (jako nedávno to pako se žlutou F RS), přes plnou do zatáčky apod., tak mi určitě ujede.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Luke : vstřiky s tím nemaj co dělat. Ty byly blbý pravděpodobně už na začátku. Aspon podle toho, jak to kouřilo a poškubával motor na volnoběh. Jiná věc je třeba turbo, spojka, převodovka. Ale už jsme to probírali. Nezapomen, že ta tvoje převodovka se spojkou jsou dimenzovaný na 250 Nm, přičemž tys tam měl o 100 víc. Ta moje je na 350 Nm a mám tam o 40 víc. Takže z toho zase nějaký velký bolesti hlavy nemám.

MichalF : pokud jezdí, (jako nedávno to pako se žlutou F RS), přes plnou do zatáčky apod., tak mi určitě ujede.

;) Ja bych se s takovym idiotem taky nehonil ;-) Nechal bych ho at si jede a mysli si jakej je frajer, ale myslel sem tim treba na letisti, ze by nejspis vyhrala ta fabka ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Luke : vstřiky s tím nemaj co dělat. Ty byly blbý pravděpodobně už na začátku. Aspon podle toho, jak to kouřilo a poškubával motor na volnoběh. Jiná věc je třeba turbo, spojka, převodovka. Ale už jsme to probírali. Nezapomen, že ta tvoje převodovka se spojkou jsou dimenzovaný na 250 Nm, přičemž tys tam měl o 100 víc. Ta moje je na 350 Nm a mám tam o 40 víc. Takže z toho zase nějaký velký bolesti hlavy nemám.

MichalF : pokud jezdí, (jako nedávno to pako se žlutou F RS), přes plnou do zatáčky apod., tak mi určitě ujede.

jasny, ale to na to neprisli v servisu, ze to mas takhle chiply?

jinak nechapu, proc skodovka jednu prevodovku dimenzuje na presnej kroutak, kterej ten motor ma a druhej da 30Nm rezervu. ach jo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Luke : vstřiky s tím nemaj co dělat. Ty byly blbý pravděpodobně už na začátku. Aspon podle toho, jak to kouřilo a poškubával motor na volnoběh. Jiná věc je třeba turbo, spojka, převodovka. Ale už jsme to probírali. Nezapomen, že ta tvoje převodovka se spojkou jsou dimenzovaný na 250 Nm, přičemž tys tam měl o 100 víc. Ta moje je na 350 Nm a mám tam o 40 víc. Takže z toho zase nějaký velký bolesti hlavy nemám. 

MichalF :  pokud jezdí, (jako nedávno to pako se žlutou F RS), přes plnou do zatáčky apod., tak mi určitě ujede.

jasny, ale to na to neprisli v servisu, ze to mas takhle chiply?

jinak nechapu, proc skodovka jednu prevodovku dimenzuje na presnej kroutak, kterej ten motor ma a druhej da 30Nm rezervu. ach jo

Nevim moc mi to nejde dohromady, myslim ze kazda prevodovka i spojka maj rezervu ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to sem si myslel taky, ale pak me tady nekdo, uz bohuzel nevim kdo presvedcoval o tom, ze ne

Ja si myslim, ze urcite tam je rezerva, kdyby ne odchazelo by jim to hooodne casto i u nechipovanych aut. To by si nelajzli pac by na zarukach prodelali kalhoty ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to jirkaK: ted me malinko sejri ze uz ji nemam ... verim ze bych ti s tvejma 185 PS a 390Nm bez problemu ujel ... skoda ze nebyla prilezitost vyzkouset ... kdo nemel Fabii RS - neuveri co dokaze .

tata ma VW Touran chipnuty na tve hodnoty a nesekal jsem mu kdykoliv jsem si vzpomnel .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Touran je takový malý prasátko, tam bych tomu věřil. :D Ale jinak, já už mám nějaký zkušební testy do vrchu i na letišti za sebou, tak opravdu vím, co Fabie umí. Potíž je v tom, že naopak málokdo ví, co umí ten dvoulitr. Upravenej, samozřejmě. Dodnes neznám nikoho, kdo ho má předělanej. A přitom jich jezdí už hafo.

MichalF : my jsme si to mysleli taky, s těma převodovkama a spojkama. Ale hned nás tady někdo natřel, že jako víme kulový a uváděl tyhle mezní hodnoty v Nm, na který jsou různý typy převodovek a spojek dimenzovaný. Dokonce myslím, že to je někde vzadu v tomhle tématu. No tak to asi tak bude. :o

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,že se vám míchám do hovoru,ale jako majitel Fabie RS (software originál Golf TDI GTI 150 ps) mám taky ten názor že je Fabie rychlejší,zvlášť s ještě víc zvedlym výkonem. Vzhledem k váze a velikosti si myslím,že má i jinak zpřevodovaný řazení a i to je dost podstatný ... zase ale bude mít asi nižší maximálku,ale to nemá na běžný silnici větší význam ... kol117

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...