Publikováno Srpen 9, 200520 r H O T O V O !!! velke diky Honzovi - Fabka16v, vrele doporucuji vsem. Zitra dodam fotky. Prehozeni z bubnu na kotouce trvalo necele 4 hodky. Super kvalita, super podminky
Srpen 11, 200520 r Kdyby to bylo za slusny prachy, taky bych do toho sel, ale za ofiko cca 30 tis. ani nahodou...
Srpen 11, 200520 r Myslim, ze to Petrando ma slusny prachy. Fabka16 ode me totiz tu kotoucovou napravu minuly mesic koupil a podle nej byla skoro kompletni.
Srpen 13, 200520 r Se zápisem v TP není problém. Není tam uvedena zadní náprava zda je na bubnech nebo na kotoučí. Takže žádný problém . . . . .
Srpen 14, 200520 r Petrando, zaujímali by ma pocity z jazdy po výmene? Ako sa ti to javí v tom istom aute? Ja som totiž kotúče mal už od výroby aj vzadu a vpredu mám väčšie kotúče (288x25), tak sa mi brzdy zdali ostrejšie, než otcove v Classicu. Ale veľa zrejme spraví ten predok.
Srpen 14, 200520 r Autor Petrando, zaujímali by ma pocity z jazdy po výmene? Ako sa ti to javí v tom istom aute? Ja som totiž kotúče mal už od výroby aj vzadu a vpredu mám väčšie kotúče (288x25), tak sa mi brzdy zdali ostrejšie, než otcove v Classicu. Ale veľa zrejme spraví ten predok. Je to poznat hlavne v zatackach a pri silnejsim zabrzdeni kdy "neplave" zadek auta. Jsem zvedavy na zimu na ty brzdy ve spolupraci s abs. Jinak tu upravu hodnotim velmi pozitivne.
Srpen 14, 200520 r Mam moznost jezdit v podstate totoznym autem (samo ze to jsou dve auta, az na motor 16V 55kW a druhe 74kW totozna) a pocit z brzd s kotoucema vzadu je lepsi. Auto je stabilnejsi a i pri beznem brzdeni je na naprave s kotoucema vzadu citit vetsi ucinek nez s bubnama. Pri prudsim brzdeni treba i z nizke rychlosti (40km/h) se neponoruje jen predek (auto s bubnama vzadu), ale jakoby si auto s kotoucema vzadu sedalo cele, tedy predek i zadek jakoby soucasne. Tezko se to popisuje, chtelo by to aby si to kazdy zkusil...
Srpen 14, 200520 r Ještě se zeptám,dělal už někdo výměnu u auta,které namá ABS??Psal jsem ,že se to nesmí,protoře pokut nemáte ABS je na zadku omezovač a pokut ABS máte,omezovač tam není a je i myslím jiný průměr hl.br.válce.Jednu nápravu-kompletní mám totiž doma,ale moje Faba ABS nemá
Srpen 14, 200520 r Nedelal jsem to, ale jak rikas, teoreticky je to asi sebevrazda. Tezko rict, zda by to vubec slo udelat, protoze pokud se nemylim, modely s kotoucema vzadu maji vsechny ABS (je to tak postaveny v ceniku). Kdyz bys to prehodil na auto bez ABS, nemas k dispozici omezovac brzdneho tlaku pro kotoucovky vzadu a ten kterej je pro bubny bych se vsadil ze proste nejde pouzit... Tudiz by se podle me prebrzdovala zadni naprava, mozna malo, ale spis bych si tipnul ze hodne. Bez ABS bych se toho fakt bal...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.