Publikováno Prosinec 16, 200915 r Ahoj, občas se mi stane, že nastartuju (většinou po 2 dnech stání) a tak 15m nejde posilovač a kontrolky budíky svítí z půlky. Taky mi začala skřípat volnoběžka alternátoru, auto má natočíno 195tis km a alternátor je původní. Mám možnost teď koupit nový altík i s volnoběžkou, tak do toho půjdu, je to za pakatel, ale víc mi je divné to servo. Podle mě špatně dobíjí alternátor a občas nemá energii na posilovač, je to tak?
Prosinec 18, 200915 r Take bych to tak tipoval, nekdy mi pri poklesu otacek kratkodobe "vytuhne" servo - nema dost proudu. Zadna kontrolka neblikne a ani nezaznamena chybu na diagnostice.
Prosinec 23, 200915 r No nejsi sam mam to iste a koupil sem novy alternator a to iste zase napul topeni svetla a uz to ani nestartuje pomoc vag ziadne kody nic
Prosinec 23, 200915 r Zkontroloval bych kabeláž /spoje, snímač/, někde asi bude úbytek když vypadává... Baterka drží? Upraveno Prosinec 23, 200915 r od NNNTomas
Prosinec 29, 200915 r Autor Taky bych to viděl na problém někde jinde, mě po nastartování jde hned na baterku 14,4V. Stačí přidat plyn a servo hned jede, tak nevím. Zatím jezdím:)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.