sprg Vloženo 16. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2009 Zdravím. Dnes jsem při nájezdu na dálnici vytočil trojku a najednou zhruba pri 3500ot/min přestal motor úplně táhnout. 6ádná kontrolka se nerosvítila jen to prostě nejelo ani na vyší kvalty. Při zhasnutí a znovu nastartování se situace opakovala. Při určitýchotáčkách nastane obrovský propad výkonu. Motor tdi 81kw. Je to turbo? Jak se to dá opravit..Auto mám chvilku a jestli budu muset koupit druhý turbo tak mě asi jebne..Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivanek007 Vloženo 16. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2009 Auto ti spadlo do nouzoveho rezimu. Je to bud ventil N75 nebo zatuhle naklapeni lopatek v turbu. DYs pohledas dost toho najdes. jinak lopatky se daji vyskouset ze na turbu je banka a z ni vede tycka na packu dys tu tycku sundas tak packou v turbu musi jit volne pohybovat.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sprg Vloženo 17. Prosinec 2009 Autor Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2009 Vyplatí se turbo opravovat za udajně cca 7000kč, nebo je lepší koupit za cca 16 tis. novy? Nebo znáte někoho kdo umí lepší ceny? dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 17. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2009 nemluv hned o turbu, jeste nevis co to je... nech to nalogovat vagem a zjisti jestli to je ten ventil nebo zatuhle naklapeni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sprg Vloženo 17. Prosinec 2009 Autor Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2009 Na VAGU to bylo..psalo to neco jako prekroceni regulace tlaku nebo neco podobnyho. Mechanik rekl ze jsou to zatuhly klapky turba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 17. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2009 No takže už vše víš tak co ještě chceš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sprg Vloženo 17. Prosinec 2009 Autor Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2009 Jestli se to vyplatí opravovat nebo je lepsí rovnou koupit novy turbo, kde a za kolik..Psal jsem to myslim jasne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 17. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2009 ale ved to mozno je len zadrbane,to je vycistenie , nie oprava co mu chyba. preto chces hned nove turbo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sprg Vloženo 17. Prosinec 2009 Autor Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2009 Nechci nové turbo..Zjišťuju možnosti. Nevím jakým způsobem to jde nebo nejde opravit. Vyčistit? jak? na kolik to přijde?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pjerdole Vloženo 17. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2009 synku mel jsem uplne ten samy problem. a vysedek?? vypadla hadicka z podtlakoveho ventilu pod steračama.a ja uz sehanane druhe turbo...takže mala blbost hodně neštěstí. na vagu jsem měl tu samou chybu. čili překontroluj ty hadičky všecky, dale zkus zda se ti hybou klapky v turbu zkus vymenit podtl. ventil..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bárt 34 Vloženo 18. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2009 Zdravím. Dnes jsem při nájezdu na dálnici vytočil trojku a najednou zhruba pri 3500ot/min přestal motor úplně táhnout. 6ádná kontrolka se nerosvítila jen to prostě nejelo ani na vyší kvalty. Při zhasnutí a znovu nastartování se situace opakovala. Při určitýchotáčkách nastane obrovský propad výkonu. Motor tdi 81kw. Je to turbo? Jak se to dá opravit..Auto mám chvilku a jestli budu muset koupit druhý turbo tak mě asi jebne..Díky když je zanesené turbo tak to obvykle padá do nouzáku okolo 3tis. otáček /hlásí to překročena mez plnícího tlaku ventil n75 a n71/ nejdříve bych překontroloval všechny hadičky jak již bylo zmiňováno, a když by bylo vše OK, tak bych nechal vyčistit turbo. Měl jsem stejný problém hned po koupi, dnes bych si ho vyčistil sám. To turbo potřebuje čas od času vzít u huby, a ne to jen lochtat na bůra při 1800ot. za min. zadruhé je to tím že je u nás nekvalitní nafta/nejlepší naftu má u nás benzina/ a třeba vůbec nejlepší Aral.de no posuďte sami, a z vlastní zkušenosti hned jsem zkusil a je to kurva znát na spotřebě, výkonu a kouřivosti. http://auto.idnes.cz/test-drazsi-nafty-ben...41_automoto_fdv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buff Vloženo 21. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2009 Tak vidím, že mám asi docela podobný problém. Jedu a najednou auto přestane jet a rozsvítí se mi kontrolka ASR a druhá kontrolka, co je definována jako závada na motoru. Počítač hlásí EMISE DO DÍLNY. Ve škodovce zjistili jen sporadické chyby. Není to prý ani váhou vzduchu, protože by ji to prý napsalo jako vadu. Čtu tady, co to vše může být. Pokud to nebude nic z vámi napsaného, tak už snad jen nové turbo, nebo byla by ještě nějaká rada? Díky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtep2 Vloženo 21. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2009 Nechci nové turbo..Zjišťuju možnosti. Nevím jakým způsobem to jde nebo nejde opravit. Vyčistit? jak? na kolik to přijde?? Jsou to zatuhlé lopatky,pokud ti to padne do nouzáku,vypneš klíček a zase nastartuješ a jedeto normálně a když to zase vytočíš a udělá to to samé jsou to zaseklé lopatky,stačí vyčistt firma REPASTURBO Strakonice stojí to 3000,-kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fakieVW Vloženo 21. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2009 Už jsem tyhle problémy řešil. To turbo se dá rozložit,vyčistit a pak zas funguje pokud nejsou ty lopatky třeba poškozene nebo rozsypane. Já beru za vyčistění i s vyndáním turba 2000. Ty 3000 už jsou trochu moc ale záleži kdo to dělá. Proti těmhle poruchám hodně pomáhá zalepit EGR ventil a tím se to turbo tak nezasirá karbonem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtep2 Vloženo 24. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2009 Tobě se zdá 3000 moc oproti 2000? 3000 vyčištění + vyvážení,pochybuji že to doma vyvážíš na koleně sám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 30. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2009 To máš OII ?jestli jo tak se mrkni do jiných témat bylo otom dost napsáno mě to taky hlásilo EMISE DO DÍLNY a byla špatná škkrtící klapka .Mám OII 2.0TDI 103KW16V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 1. leden 2010 Sdílet Vloženo 1. leden 2010 Cistenie turba. LINK: http://www.technologie-entwicklung.de/Gast...nt15-turbo.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.