Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím. Dnes jsem při nájezdu na dálnici vytočil trojku a najednou zhruba pri 3500ot/min přestal motor úplně táhnout. 6ádná kontrolka se nerosvítila jen to prostě nejelo ani na vyší kvalty. Při zhasnutí a znovu nastartování se situace opakovala. Při určitýchotáčkách nastane obrovský propad výkonu. Motor tdi 81kw. Je to turbo? Jak se to dá opravit..Auto mám chvilku a jestli budu muset koupit druhý turbo tak mě asi jebne..Díky

Auto ti spadlo do nouzoveho rezimu. Je to bud ventil N75 nebo zatuhle naklapeni lopatek v turbu.

DYs pohledas dost toho najdes. jinak lopatky se daji vyskouset ze na turbu je banka a z ni vede tycka na packu dys tu tycku sundas tak packou v turbu musi jit volne pohybovat....

  • Autor

Vyplatí se turbo opravovat za udajně cca 7000kč, nebo je lepší koupit za cca 16 tis. novy? Nebo znáte někoho kdo umí lepší ceny? dík

nemluv hned o turbu, jeste nevis co to je... nech to nalogovat vagem a zjisti jestli to je ten ventil nebo zatuhle naklapeni.

  • Autor

Na VAGU to bylo..psalo to neco jako prekroceni regulace tlaku nebo neco podobnyho. Mechanik rekl ze jsou to zatuhly klapky turba.

No takže už vše víš tak co ještě chceš?

  • Autor

Jestli se to vyplatí opravovat nebo je lepsí rovnou koupit novy turbo, kde a za kolik..Psal jsem to myslim jasne :palec2:

ale ved to mozno je len zadrbane,to je vycistenie , nie oprava co mu chyba. preto chces hned nove turbo?

  • Autor

Nechci nové turbo..Zjišťuju možnosti. Nevím jakým způsobem to jde nebo nejde opravit. Vyčistit? jak? na kolik to přijde??

synku mel jsem uplne ten samy problem. a vysedek?? vypadla hadicka z podtlakoveho ventilu pod steračama.a ja uz sehanane druhe turbo...takže mala blbost hodně neštěstí. na vagu jsem měl tu samou chybu. čili překontroluj ty hadičky všecky, dale zkus zda se ti hybou klapky v turbu zkus vymenit podtl. ventil.....

Zdravím. Dnes jsem při nájezdu na dálnici vytočil trojku a najednou zhruba pri 3500ot/min přestal motor úplně táhnout. 6ádná kontrolka se nerosvítila jen to prostě nejelo ani na vyší kvalty. Při zhasnutí a znovu nastartování se situace opakovala. Při určitýchotáčkách nastane obrovský propad výkonu. Motor tdi 81kw. Je to turbo? Jak se to dá opravit..Auto mám chvilku a jestli budu muset koupit druhý turbo tak mě asi jebne..Díky

když je zanesené turbo tak to obvykle padá do nouzáku okolo 3tis. otáček /hlásí to překročena mez plnícího tlaku ventil n75 a n71/ nejdříve bych překontroloval všechny hadičky jak již bylo zmiňováno, a když by bylo vše OK, tak bych nechal vyčistit turbo. Měl jsem stejný problém hned po koupi, dnes bych si ho vyčistil sám. To turbo potřebuje čas od času vzít u huby, a ne to jen lochtat na bůra při 1800ot. za min. zadruhé je to tím že je u nás nekvalitní nafta/nejlepší naftu má u nás benzina/ a třeba vůbec nejlepší Aral.de no posuďte sami, a z vlastní zkušenosti hned jsem zkusil a je to kurva znát na spotřebě, výkonu a kouřivosti. http://auto.idnes.cz/test-drazsi-nafty-ben...41_automoto_fdv

Tak vidím, že mám asi docela podobný problém. Jedu a najednou auto přestane jet a rozsvítí se mi kontrolka ASR a druhá kontrolka, co je definována jako závada na motoru. Počítač hlásí EMISE DO DÍLNY. Ve škodovce zjistili jen sporadické chyby. Není to prý ani váhou vzduchu, protože by ji to prý napsalo jako vadu. Čtu tady, co to vše může být. Pokud to nebude nic z vámi napsaného, tak už snad jen nové turbo, nebo byla by ještě nějaká rada? Díky moc.

Nechci nové turbo..Zjišťuju možnosti. Nevím jakým způsobem to jde nebo nejde opravit. Vyčistit? jak? na kolik to přijde??

Jsou to zatuhlé lopatky,pokud ti to padne do nouzáku,vypneš klíček a zase nastartuješ a jedeto normálně a když to zase vytočíš a udělá to to samé jsou to zaseklé lopatky,stačí vyčistt firma REPASTURBO Strakonice stojí to 3000,-kč

Už jsem tyhle problémy řešil. To turbo se dá rozložit,vyčistit a pak zas funguje pokud nejsou ty lopatky třeba poškozene nebo rozsypane. Já beru za vyčistění i s vyndáním turba 2000. Ty 3000 už jsou trochu moc ale záleži kdo to dělá. Proti těmhle poruchám hodně pomáhá zalepit EGR ventil a tím se to turbo tak nezasirá karbonem.

Tobě se zdá 3000 moc oproti 2000? 3000 vyčištění + vyvážení,pochybuji že to doma vyvážíš na koleně sám :)

To máš OII ?jestli jo tak se mrkni do jiných témat bylo otom dost napsáno mě to taky hlásilo EMISE DO DÍLNY a byla špatná škkrtící klapka .Mám OII 2.0TDI 103KW16V

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.