Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahojte,

mám v Golfe sekvenčné vstrekovanie AG AUTOGAS SGI a raz za čas presne pri 2800 ot./min. na akomkoľvek prevodovom stupni pri jazdne na LPG motor cukne, akoby na chvíľu vynechalo vstrekovanie. Sviečkami to nebude, robí to aj po ich výmene. Pri jazde na benzín nie je žiaden problém. Technik mi aj pozeral nastavenie systému a všetky hodnoty sú vporiadku. V čom by mohol byť problém?

Dělá to od začátku namontování? Nebo to začalo teď? Kolik máš na LPG najeto - staráš se poctivě o plynný filtr?

  • Autor

Robí to od začiatku, niekedy sa to prejaví raz za 300 km inokedy raz za napr. 800 km, ale vždy pri tých istých oáčkach. Na LPG mám najazdených cca. 70.000 km. Filter mením každých 15.000 km.

Přinejmenším je to zajímavé.

Ale bohužel ti od oka neporadím ani nepomožu.

  • Autor

Ale technik spomínal, že robil prestavbu na Octavii s týmto motorom u jedného pána a tiež mal rovnaký problém. Tak neviem čo to môže byť.

Možno nejaká mapa vstrekov, ale to sa prispôsobuje benzínu a tam je to vporiadku.

Upraveno od inskeu

Já nevím jaké "možnosti software" u novějších AGček jsou.

  • Autor

To neviem ani ja, ale skusim to odsledovat po kolkych kilometroch to robi, ci to ma nejaku suvislost.

Hlavně souvislost s teplotou motoru, a potom závislost v poměru zatížení při určitých otáčkách.

Myslím to tak, že můžeš mít 2500otáček a zátěž třeba 30-50-70-90% a při těch např. 70procentech zatížení to může zlobit - takové možnosti software má třeba Omegas (Landi Renzo).

Jinak může to být jak chyba software tak třeba mechanická...těžko říct. Já sem s tím nejel, já nevím jak a kdy to vynechává.

  • 3 týdny později...
  • Autor

Po novom sa to prejavilo aj pri 2300 ot. a pri 4200 ot. ale len 1 x. Ale častejšie to pri 2800 ot. robí ak jazdim svižnejšie.

uz si robil "repas" vstrekovacov? mne to moj technik radil ze je to dobra a cena je cca.35-40eur.

menia sa tam nejake mechanicke casti, ktore sa opotrebuvavaju.

chyby v riadiacej plynu ti nevypisalo ziadne?

  • Autor

Nerobil som repas vstrekovacov. Tento problem s vynechavanim som mal uz mesiac po prestavbe na LPG, len teraz je to castejsie. Nemoze to byt nieco s nastavenim tlaku vstrekovacov? Mozno hlupa otazka, ale technik mi vysvetloval, ze na reduktore sa da nastavovat tlak.

na reduktore sa kedysi nastavoval tlak samozrejme, na mojom terajsom sa uz mechanicky tlak nenastavuje (podla vyjadrenia montaznika) si tlak uz elektronicky reguluje riadiaca jednotka. neviem ako to funguje, lebo reduktor mam skryty pod svetlom a nevidim na neho. viem ze kedysi sa tlak nastavoval niekde okolo hodnoty 1bar. skor by som sa na tvojom mieste zameral na mapu, pripadne elektroniku LPG. diagnostiku (mne na starom STAG200 vypisalo v diagnostike ze mam nedostatocny tlak) a pod. aspon postupne budes vylucovat mozne chyby. Tazko tu radit niekomu bez nacitania hodnot a bez nejakej formy kontroly. dam ti cislo na mojho mechanika ked chces do SS. Ja co poznam niekolkych, ten je naj.

Ja uz mam 21tis km na LPG a nemal som jeden problem (zatial) od prvotneho nastavenia. Dufam ze ani nebude.

Upraveno od KaJe
Necituj předchozí příspěvky!

  • Autor

Diagnostika je vporiadku, nevypisuje ziadne chyby. Teraz pojdem na prehliadku po 15.000 km tak sa skusim spytat, ze by prehrali novy SW, pripadne sa s tym pohrali. V lete mi tam skusali nahravat iny SW a na niektorych verziach to bolo lepsie a na inych horsie. Mozno sa s tym treba len pohrat. Vdaka za rady

Repas vstříků nebude to nejlepší...u inskeu systému ten jeden vstřik sice lze repasovat, ale nemá na tom ještě nic naježděný. Jako teoreticky by to mohly byt vstřiky (pokud sou membránový), ale ty vstřiky sou drahý a za druhé nevím jestli by to dělalo jen v určitém rozmení otáček - to se mě moc nezná. Spíš vidím chybu v software - vina software ŘJ nebo špatně seříděný systém LPG.

siemens - čau, tebe sem tu neviděl ani nepamatuju, zajímavé je to co píšeš, že reduktor má vyráběný tlak elektronicky hlídaný. Neříkám, že to nemůže být pravda, teoreticky je to možné a proveditelné, prakticky by mě zajímalo jestli někdo do toho šel, ale zajímalo by mě jestli máš fakt na reduktoru nějaký elektronický prvek, který řídí vyráběný tlak a nebo ti technik kecal.

suhlasim s tebou ze to nemusi robit vstrek. samozrejme ze to moze robit aj software, opakujem, ze bez toho aby to niekto videl, tazko poradi.

niekedy su na tych systemoch tak nelogicke chyby, ze ja by som nevylucoval ani vstrek. U Valtekov je odporucany repas po 70tis km, neviem ake ma on.

k reduktoru: fyzicky som ho nevidel, a ani ho nevidim lebo ho mam na golfe skryty niekde pod svetlom. Je to Zenit od poliakov a chvalabohu som s nim doteraz nemal ziaden problem, chodim dennodene, resp. kazdy druhy den minimalne 130km.

nemam dovod neverit technikovi, ked je to fachman, ktory mi pri montazi poevdal ze on to chce tak nastavit aby ma videl iba raz za rok na vymene filtrov, alebo na rocnej kontrole.

zatial sa mu to dari :) stretavame sa jedine pri kupovani flashlube maziva.

ja chapem logiku nastavovanie tlaku reduktora, ale neviem ti odpovedat ci to uz nejako dokoumali cez elektroniku, alebo nie, fakt to vizualne nevidim, aby som to prehliadol ci tam su alebo nie nejake nastavovacie sruby

mam jeden z tychto reduktorov, precitaj si popis

http://en.agcentrum.com.pl/image.php?path=img/reduktor1.jpg

resp. niektory z tých

http://en.agcentrum.com.pl/?d=40

Kazdopadne musim skonstatovat ze som s tym nadmieru spokojny.

K tvojej poznamke ze som tu dlho nebol: praveze som tu casto, len nereagujem na niektorych a fakt sa tu dlhsi cas nic neriesi, iba klasicke bezne uzivatelske problemy, ktore by mali ludia zodpovedane keby sa tu trosku pohrabali, zial lenivost je svina :)

Upraveno od KaJe
Necituj předchozí příspěvky!

Pro Paula: siemens nemá v autě systém AG, to jsi jistě z obrázku poznal, reduktor je jakási odnož Tomaseto Alaska, se vstřiky Valtec je to prakticky podobné zařízení jako Stag, jednotka spíš stasčí vydání KME nebo je taky používá Elpigas, jeden konektor šedý, druhý černý...

to co tu popisuje inskeu je AG ale holandský systém, to víš...

siemens - 2 ku 1, že to je reduktor jako každý druhý, žádné special řízení tlaku elektronicky. Každopádně s tímto souhlasím "opakujem, ze bez toho aby to niekto videl, tazko poradi."

Každopádně mám ještě jednu připomínku...je fajn, že ti jezdí auto a slouží, namontovat a dobře seřídit je taky kunšt. Ale nesmíme zapomenout na fakt, že existují auta bezproblémové a auta problémové, auta jednoduché a auta složité.

K těm vstřikům...nevím jaký je doporučený interval pro repas...to bych kecal, ale...

Hyudai SantaFe - odježděno na LPG 22´500km - vstřiky hodně poškozeny. Provoz 2 roky.

Dacia Logan - odježděno 82´000km - vstřiky nevykazují větší opotřebení (jednou měněný filtr po 15´000km) Provoz 1,5roku.

Jedná se o totéž zařízení, tytéž vstřikovače - Valtek. Čím to je?

karel.lpg - no i když sem to z počátku nechápal, už to nějak chápu. Ti holanďani mají v origo názvu "AG System" a poláci "AG Centrum". Prase aby se v tom vyznalo. Mě to tak přijde že to je všechno od Tomasetto Achille ty reduktory.

  • Autor

V navode k LPG zariadeniu som sa docital, ze treba kazdych 15.000 km alebo rok menit plynovy filter a raz za 100.000 km membrany. O tych vstrekoch ziadna zmienka.

...

K těm vstřikům...nevím jaký je doporučený interval pro repas...to bych kecal, ale...

Hyudai SantaFe - odježděno na LPG 22´500km - vstřiky hodně poškozeny. Provoz 2 roky.

Dacia Logan - odježděno 82´000km - vstřiky nevykazují větší opotřebení (jednou měněný filtr po 15´000km) Provoz 1,5roku.

Jedná se o totéž zařízení, tytéž vstřikovače - Valtek. Čím to je?

... já bych jen doplnil, má Fábia 1,2/47kW odježděno na LPG 175000 km, provoz necelých 5 let, Valteky původní, měněny pouze 3x gumičky za celou dobu :palec2:

Upraveno od Malta

No tak, to už by se mělo snad dát do muzea pro LPG (teda ten systém, ne tu fabii) lol

To víš, že je to okopírované Tomasetto, vstřikovače IG1 jsou taky kopie Valtecu, jinak s těma vstřikovačema, mám tu Felicii 1.6 55kW, najeto s BRC SQ24 d nešnímu dni 280 tisíc, bez žádných zásahů, minulý týden auto i itálie/dovoz/ Citroen, najeto 360 tisíc, BRC Fast vstřky OK, já na svém 158 000, BRC Fast, vsřiky Keihen, bez závad, žádné repase, oni ani nejdou udělat, taky proč, tak se pořád ptám, kde že polští inženýři udělali chybu, samé gumičky, jádra, vyměňování, seřizování....

neviem o akych polskych vstrekovacoch hovoris, ale ja mam valteky cervene origo, ziadne polske nahrady

Valteky byly možná kdysi originál na začátku když s tím poláci vyskočili na trh, možná tak půl roku, pak už ne, podívej se na čínské internetové stránky, černá lišta, červené cívky, dokonalost sama, rozdíl jsem zjistil jen v tom, když se rozdělávaly, tak pístky uvnitř měly materiál takový jakoby lehce do žluta, kdežto i repase a vstřiky teď jsou stříbrné, jakoby pozinkované, z těch se uvolňují takové šupinky, pak se to přidírá, navíc princip je takový, že nečistoty z plynu/uhlíkový prach se prakticky dostává mezi jádro a tělo pístku a tam se to pak zadře, BRC má udělané vstřoky tak, že mezi jádrem, pístem a vývodem je membrána ze spec. gumy odolné plynu/lidově vajton/, který zamezí vniknutí nečistot do vstřiku, proto pracují bez problémů....

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.