Publikováno Prosinec 25, 200915 r co musím udělat abych místo klasické spz tu vyžší a kratší, a navíc umístěnou trochu bokem středu??
Prosinec 25, 200915 r Buď mít náklaďák a zadní RZ dát dopředu nebo zažádat na dopravním inspektorátu.
Prosinec 25, 200915 r Autor tak volím tu volbu 2 to by neměl být problém to zaměnit za tu druhou ne??
Prosinec 25, 200915 r Přesný pravidla získání čtvercový RZ neznám. Ale hodně záleží jak moc ochotnej-nechotnej bude úředník. Myslím, že e za nějakej poplatek, ale to ti řeknou na DI
Leden 20, 201015 r při registraci vozidla stačí na přepážce říct, že chceš nestandartní RZ "vzadu čtverec". Tohle je úplně běžné, že některé auta zejm.terénní mají vzadu prolis pro čtverec. Taková RZ je zpoplatněna stejně jako klasické "podélné" RZ takže 800 kč. Pokud děláš "přepis", tak to stojí těch 800 kč a je jedno, jestli se RZ mění nebo ne ( pokud je RZ v rámci kraje tak se měnit nemusí). Jinak pokud bys měnil RZ třeba za poškozenou tak platíš 450 kč (2x200.- + změna 50.-). Hlavně to na přepážce řekni hned, jinak Ti to zaregistrují na klasické RZ a Tebe to trkne, až Ti je dají do ruky. Tex
Leden 20, 201015 r jo a to umístění RZ se řídí, tím, kde místo určil výrobce, tak je auto schváleno a nelze to měnit. Pokud by sis dal RZ jinam, můžeš mít problém na STK nebo při kontrole. Umístětní jinde bys dosáhl pouze tak, že bys požádal o vyjímku Min.dopravy a pak by sis to nechal zapsat do TP na úřadě. Některé auta např. Mitsubishi Lancer tuhle vyjímku mají a je uvedena v TP už přímo od výrobce. tex
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.