headquest Vloženo 13. Duben 2010 Sdílet Vloženo 13. Duben 2010 16V zere min zadnou zavadu diagnostika nehlasi, bude to naprosto normalni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 13. Duben 2010 Sdílet Vloženo 13. Duben 2010 tak kolegovi z práce to tak ynehlásilo chybu a po výměně sondy, mu to žralo míň Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trinky Vloženo 18. Duben 2010 Sdílet Vloženo 18. Duben 2010 Ja bych bral 1.2 12V HTP 47Kw, ted kdyz uz tolik nejezdim tech km tak vidim ze by to byla asi idelani volba do mesta i okoli na okresky Sám mám 1.2 12V HTP 47kw se kterou jezdím jen po městě a jednou za čas i někam dál a nemůžu si na spotřebu vůbec stěžovat!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trinky Vloženo 18. Duben 2010 Sdílet Vloženo 18. Duben 2010 Díky moc, budu tedy koukat po 1,2 htp 47 kw...... mimo Prahu jedu opravdu jen výjmečně a když už , tak jen po dálnici a max. cca 100 km....ale 98% cest jsou po Práglu. Díky všem. Kdyby ještě byla nějaká vhodná motorizace do města, dejte vědět. Zdravím, 1.2 HTP 47kw doporučuju z vlastní zkušenosti,taky nejčastěji jezdím po městě a na spotřebu si vůbec nestěžuju... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lastov Vloženo 30. Duben 2010 Autor Sdílet Vloženo 30. Duben 2010 Jestli ono to nebude spis tim, ze se oteplilo Jinak ja se s 50kW MPi pohybuju ve meste kolem 12,5 v prumeru. Mimo mesto 8,5. No oteplení samozřejmě také, ale termostat jsem měnil někdy v únoru a to byla ještě kosa jako kráva - a patrné to bylo v podstatě hned. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 2. Květen 2010 Sdílet Vloženo 2. Květen 2010 tady se taky můžeš něco dozvědět informace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 16. Únor 2011 Sdílet Vloženo 16. Únor 2011 Když jsem prodal Fabku 1.9 TDi, 100kw, tak jsem přemýšlel co pak. Pořád jsem celé dny četl recenze atd. S fábkou jsem byl spokojenej a v zimě jsem jezdil krátké trasy do 6L a delší trasy do 5L. Bohužel krátké trasy mám 15km a v mrazech to je tak 10km studené, když jezdíte jen po okreskách. Nemá to čas se ohřát. Nakonec jsem pár korun připlatil a koupil FII s motorem HTP 51kw. Co se týče porovnání, tak v tichosti rozdíl jako kráva. TDi je prostě traktor a za studena takové neotesané. HTP je mnohem kultivovanější. A co se týče spotřeby? Jezdím převážně sám, max ve dvou a na těchto krátkých trasách jezdím do 6,5L, když tam přidám dost město atd, jsem na 7L, ale to je teď v zimě, v létě to bude asi lepší. Jediné co mi připadá, že to prostě nejede a dost se člověk musí hlídat jak šlape na plyn. To u TDi jsem moc neznal. Ale tohle nejde moc srovnávat, rozdíl 50kw v motoru:))) Ale tak nějak si zvykám a na ty mé popojížděčky to stačí. Dálnice je horší, tam se snažím jezdit do 120 tacho a sem na 6L. Pak už to jede hodně rychle nahoru. Jinak okresky a např. 200 km svižnější jízdou a v poho do 6L taky. Do města určitě bych volil to HTP, je to hned zahřáté a topí to. To TDi je takové nic moc do města a spotřeba je taky pak k těm 7L Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RONE Vloženo 19. Září 2011 Sdílet Vloženo 19. Září 2011 já mám 1.4 mpi 50kw a jezdím jen prahu,spotřebu mám 7.7-7.8 a to se při jízdě nešidím,tak že já bych volil tento motor.co se týče 1.2 htp 47kw tak ti radím dobře to nekupovat.tyhle motory se serou..a po Praze si nedovedu přectavit za prvé tu spotřebu v těch kolonách a tu zátěž.jediný plus je to,že koupíš levně dobrej rok poměrně mladou za dobrý prachy..já radímm 1.4 mpi nebo tdi,to zas nežere zkoro nic ale po Praze to víš,než se ohřeje atd..je to těžký Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 7. Červen 2012 Sdílet Vloženo 7. Červen 2012 (editace) Přidám mojí zkušenosti .. mám 4 roky 1,4 TDI 59 kW DP. Jezdím denně Prahu, pravda, v kolonách moc nestojím, takže jezdím neustále kolem 3,9 - 4,2 l/100 km (podle PC), je to sice hlučnější motor, ale oproti HTP to má aspoň krouťák, takže pokud potřebuješ na křižovatce vystartovat (dejme tomu stojíš v odbočovacím pruhu jako první a chceš jet rovně), tak se to opravdu hodí.. a pokud nevíš, co bude v budoucnu, tak bych si vzal TDI už i kvůli delším cestám .. přece jenom to jede na dálnici lépe a levněji, než HTPéčko Já jsem s tím motorem naprosto spokojený a do Fabie bych asi jiný nechtěl.. je to takový poměr cena/výkon a nízká spotřeba. I když mám kamaráda, co má HTP a jezdí s ním po Praze za 5,5 litru/100km. Ale to je opravdu o tom, jaký máš styl. U HTP na tom asi hodně záleží, u TDIčka můžeš jet jak chceš a stejně to v podstatě jede za stejnou spotřebu. Nikdy se mi nepovedlo, ať jsem jel na spotřebu nebo jako prase, abych se dostal přes 6,5 litru nafty i v maximální rychlosti to má nižší spotřebu, než 1,4 MPI Editováno: 7. Červen 2012, autor: mc2uba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.