Leden 17, 201015 r No abych pravdu řekl,já se ekologii nebráním a každý správný krok vítám-Přeci jen to dýcháme,žijeme v tom,ale podle mě je tohle trochu krok mimo. Podle mě si automobilky s přísnýmí emisemi neví rady.nejen nafta,ale i benzín.Viz moje problémy se Superbem II 1,8 TSi a ještě jednoho kluka zde z fóra s OII s tím samým motorem.Po ujetí asi 25000 se se studeným motorem skoro nedalo jet-orčí než Š120.Ani jemu ani mi nedokázala Škodovka pomoc.Měnili čidla teploty vody,váhu vzduchu atd.Až jeden garáž mechanik mi poradil jednu věc,tu jde udělal jak sobě tak jemu a je klid.Ve škodovce mi jasně řekli,že všechny tyto problémy se týkají Emisí. Jinak mi bylo zděleno,že zrovna teď pracují na novým SW pro všechny benzínové motory,protože tyhle problémy co jsem měl se stupňují,hodně zákazníku si na to stěžuje,tak to musí řešit.Týký se to celého koncernu.Jsem zvědav,jak to vyřeší.
Leden 17, 201015 r Až jeden garáž mechanik mi poradil jednu věc,tu jde udělal jak sobě tak jemu a je klid. A muzes prosim napsat jestli to neni tajne co ti garaznik poradil a jake jsi mel vlastne problemy s autem?? Me by to celekm zajimalo... A jak nekdo pise ze zavady na motorech a financih zakazniku ekology netrapi tak to je mi jasne, ja jen chctel napsat ze vse co snizuje emise ma nekdy negativni vliv na ostatni veci kolem a kolem
Leden 17, 201015 r Co poradil si nechám pro sebe a problémy jsem napsal.Za studena to škubalo,rozjezdy jako se starou 120.
Leden 17, 201015 r Odstranění DPF u koncernových vozů s EDC16 již nabízíme poměrně dlouho. Je to vhodné hlavně pro lidi, kteří mají vůz s DPF (většina nových TDI už ho má) a chtějí zvýšit výkon motoru trochu víc než jen chipem. Zde je video jedné OII 2.0TDI s odstraněným filtrem a hybrodním turbodmychadlem http://www.youtube.com/watch?v=4bpJ5U5X8jo Zde pro zajímavost ještě graf: http://fabiator.sweb.cz//fabiator_serie_ST1_ST2.JPG Ahoj na kolik by mne vyšla tato úprava u Scouta v naftě? Díky
Leden 17, 201015 r mě by spíš zajímala stále ta němčina jak se domlouváte s těmi programátory... máte překladatele?
Leden 17, 201015 r No upřímně par chlapcu z Audi znam a moc nevěřim, že by se podíleli na něčem podobném.
Leden 22, 201015 r Od 1.1.2011 musí být všechny nově přihlašované auta jako EU5. Jestli ste kluci tak šikovný, proč neuděláte diesla co nesazí. Výsledky vaší práce mají spíš opačný učinek.
Leden 22, 201015 r Od 1.1.2011 musí být všechny nově přihlašované auta jako EU5. Jestli ste kluci tak šikovný, proč neuděláte diesla co nesazí. Výsledky vaší práce mají spíš opačný učinek. nech sa celá EU strčí s normami. Pozri sa ako LIAZky, V3Sky a Tatrovky chodia a to je jeden modrý dym. My si ideme hovoriť o ekologii. Amerika na tie normy serie povedzme si narovinu. A to DPF nemá žiadne účinok. Ked zakážu stará vraky tak potom sa o tom bavme
Leden 22, 201015 r Jo tak s tim souhlasím, když se kouknu na hodnoty eu4 a eu5 tam se hraje na miligramy na km. Pak potkáš Avii a co z ní padá to je hrůza to počítat na pytle. Ale zakázat se to nedá. Půlka republiky by chodila pěšky.
Leden 22, 201015 r Přesně tak. To by zde nikdo již s ničím nejezdil. 2 wrccko: Nicméně se počítá s tím, že taky jednou V3S, Liazky a Tatrovky dojezdí. O USA bych moc diskuzi nerozváděl:myslím si své. Jednou prostě začít vyrábět auta s přísnějšíma limitama musíš-podle mě to je docela logické. Navíc emisní limity nastavuje stát a EU.
Leden 22, 201015 r Autor Od 1.1.2011 musí být všechny nově přihlašované auta jako EU5. Jestli ste kluci tak šikovný, proč neuděláte diesla co nesazí. Výsledky vaší práce mají spíš opačný učinek. Zasadne uprednostnuji auta po tuningu bez koure, takze nehazej vsechny do jednoho pytle. Dnes jsem odladil DPF O2 16V na 390NM a 170hp, predtim mel odeme chip na 163Hp a jezdil s tim asi 6 mesicu, dnes po pul roce zaplneni filtru 0%!!!!!! Pri uprave bylo 22% co mi k tomu reknes??? Jak je mozne ze auto s chipem lip spaluje a nezanasi filtr?? treba to je kvalitnim nastavenim.
Leden 23, 201015 r Až mi tady někdo plácne emisní test se změřenejma Partikulema a bude tam 0,001 tak názor změním. Takovej test v akreditovane zkušebně stojí ale mooc peněz.
Srpen 1, 201015 r ahoj kluci chci se zeptat jestli nemáte někdo zkušenost s odstraněním filtru DPF ?? slyšl jsem že ho rozříznou - vykuchaji a zavaří a přehrajou soft. znáte někoho kdo to má a jak to pak funguje ??
Srpen 4, 201015 r Autor ahoj kluci chci se zeptat jestli nemáte někdo zkušenost s odstraněním filtru DPF ?? slyšl jsem že ho rozříznou - vykuchaji a zavaří a přehrajou soft. znáte někoho kdo to má a jak to pak funguje ?? Ano jiz je na to vyreseneje algoritmus. Odstranit obsah filtru a preprogramovat.
Říjen 11, 201014 r ahoj kluci.. pred 2 mesici sem si nechal vykuchat DPF filtr a tim padem i soft ale po dvou mesicich se me rozsvitila kontrolka na budikach DPF filtr a nezhasnul mi a ni po tom jak se ma filtr vycistit. navic auto spadlo do nouzoveho rezimu ptz nema vykon . nevite neco o tom to?? navic sem to napojil na vag a ten ukazal chybu nechybu P0000-006 -zkrat na plus nevim co to je a ani mechnik nevi sem upe bezradny, jestli to je nejake cidlo? zkuste pomoci dekuji
Říjen 11, 201014 r jednoduché-Jdi za těma,kdo ti dělal úpravu SW asi tak, nebo ti někde upadl kontakt na čidlu nebo něco takovýho......ale řešil bych to tam,kde ti to vykuchali a upravili soft.Zadarmo to předpokládám nebylo.......
Říjen 11, 201014 r myslel sem ze kdyz to dam do poradne firmy a zname ze to bude vse ok vis tak sem si rikal ze si priplatim. ale jak je videt asi ne. ja sem k nim volal a rikal mi ze to bude nejake cidlo jak tam jsou vis. necham je promerit a uvidime. a kdyz tak to k nim vezu na reklamaci.
Říjen 11, 201014 r tdicarlos: pochlub se, kde ti to dělali? Ta cena je komplet vykuchání a úprava SW?
Říjen 11, 201014 r A stejně zaplatí další peníze protože mu na bulíkujou že odešlo něco dočeho nezasahovaly a chybu nepřiznaj.
Říjen 11, 201014 r ano cena je komplet, nemuzes nic reklamovat pokud nevis zda jsou to ty cidla? preci..
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.